RSS

Provocarea-Nunta mută

23 Iul

Vulpea l-a privit pe urs
Care era cam confuz,
Când a cerut-o de nevastă,
Într-o zi zic eu, nefastă.

Vestea a lovit-o în plex.
A zis DA..doar pentru sex.
Nu aveau nimic în comun,
Însă ursul..e imun.

Nici măcar nu își vorbeau,
Din priviri se-ntelegeau.
S-au vorbit de-o nuntă mută,
Doar să aibă ce să…

E ca ,,eu sunt mic, tu fă-mă mare,
Nu contează dacă doare”,
Gândi vulpea mândră tare.
,,Ce am eu, alta nu are!”.

Provocari la psiaburi-de-cafeaanaverotiberiulolitaanaverodictaturajustitieich3815halmanahejora,

 
 

Etichete: ,

31 de răspunsuri la „Provocarea-Nunta mută

  1. dictaturajustitiei

    Iulie 23, 2012 at 10:45 am

    Bună !
    M-ai făcut să râd. Îți mulțumesc !

     
  2. psi

    Iulie 23, 2012 at 10:48 am

    😆 mi-a plăcut mult, tare mult abordarea ta.

     
    • Scorpio

      Iulie 23, 2012 at 4:30 pm

      Psi, eu nu pot comenta la tine de nici o culoare, nici macar nu pot scrie ceva, ca nu am cum…

       
  3. Tiberiu Orasanu

    Iulie 23, 2012 at 11:10 am

    Bună dimineaţa!
    Vulpea ca vulpea, ursul tot fleţ. 🙂

     
  4. Lolita

    Iulie 23, 2012 at 11:40 am

    Amuzanta poezia ta! Multumesc pentru delectare! 🙂

     
  5. silavaracald

    Iulie 23, 2012 at 11:47 am

    În locul ursului, aș fi mai precaut. Că tot de la vulpe i se trage și scurtimea cozii… ;))

     
  6. Marian S

    Iulie 23, 2012 at 1:05 pm

    Vulpea, tare necajita, isi pierduse puii. Si cum mergea ea bezmetica prin padure, iaca si ursul
    – Ce ai cumatra, de ce esti suparata?
    – Uite, mi-am pierdut puii si ii caut.
    – A, lasa ca i-am vazut eu, dar nu-ti spun daca nu ma lasi sa ti-o trag o data.
    Vulpea sta, ursul i-o trage si la final rade:
    – Ha-ha, te-am pacalit, fraiero, ca si tu mi-ai facut-o mie mai demult!!!

    Pleaca vulpea si mai catranita si da de lup. Se repeta scena.

    Si mai merge ea un pic si se intalneste cu iepurasul:
    – Buna ziua, cumatra vulpe, de ce esti necajita?
    – Pleaca de aici, caricatura, sper ca nu indraznesti si tu…
    – Vai, pacatele mele, dar ce sa indraznesc eu?
    – Ei lasa… mi-am pierdut puii, dar altceva ai mai auzit?
    – Nu, ce sa aud altceva? Eu sunt serios, sa stii. Si eu chiar ti-am vazut puii si o sa-ti spun acum.
    – Ma, sa nu umbli cu prostii ca te mananc de viu, ai auzit?
    – Nu, cumatra, fii atenta aici. O iei pe cararea asta, da? Colo sus sunt trei brazi, ii vezi? Asa. Dupa ce treci de brazi o iei la dreapta si intalnesti o buchelaznidoaie.

     
    • Marian S

      Iulie 24, 2012 at 5:06 pm

      E clar. Deci toată lumea a luat bac-ul grădiniţei.

       
  7. Vero

    Iulie 23, 2012 at 2:30 pm

    Păi io aş zice că, până la urmă, şi vulpea şi ursul au fost mulţumiţi! 😆

     
  8. ch3815h

    Iulie 23, 2012 at 2:44 pm

    🙂

     
  9. almanahe

    Iulie 23, 2012 at 4:19 pm

    înţeleg că l-a păcălit a doua oară şi l-a păcălit bine, tot ea deasupra!

     
  10. Drugwash

    Iulie 23, 2012 at 5:07 pm

    Din reflecţiile de după nuntă ale ursului:

    Am citit şi-am rămas mut:
    Vulpea iarăşi fu mai hoaţă!
    Coada, mi-am pierdut de mult –
    Ptiu, a naibii boroboaţă!
    Dacă pierd şi ce-am în faţă,
    Atunci eu cu ce mai… ?

     
    • Drugwash

      Iulie 23, 2012 at 5:28 pm

      – „Fugi de-aci, cumetre urs!”
      Sări iepuraşu-n sus.
      „Cît ai degete şi limbă,
      Legea-n junglă nu se schimbă!
      Însurat rămîi, pe viaţă!”
      – „Ptiu, a naibii boroboaţă…”

       
  11. dordefemeie

    Iulie 23, 2012 at 5:18 pm

    Super simpatica poezioara… si comentariile pe masura 🙂

     
  12. Carmen Pricop

    Iulie 24, 2012 at 9:23 pm

    Am scris cândva o poezie despre vulpe, pentru serbarea copiilor… Erau pe acolo ursul, barza şi corbul… Dar povestea pe care ne-ai împărtăşit-o aici n-o ştiam. Am avut totuşi o premoniţie… ultima strofă suna aşa:

    Şi-altele se povesteau
    Despre mine, cea şireată, (după cum s-a văzut aici)
    Dar c-atâţia minte n-au
    De ce-aş fi eu vinovată?

    Mi-ai înveselit seara. :))

     
    • Drugwash

      Iulie 24, 2012 at 10:15 pm

      Minte n-are, bietul urs:
      L-au făcut covor, nu-i taină;
      Da’ matale cîtă ai,
      De-ai ajuns guler la haină…?

      😀

       
      • Carmen Pricop

        Iulie 25, 2012 at 12:14 am

        Eh, mai bine să fiu guler,
        Să-l admire fiecare,
        Decât covoraş şi fraier…
        Toţi îl calcă în picioare!

         
        • Drugwash

          Iulie 25, 2012 at 12:41 am

          Of, sărmanu’ Moş Martin
          Cîte umilinţe-ndură:
          Ori de-al casei, ori străin
          Toţi îi trag picioare-n gură…
          Coană vulpe, tot mata
          Ieşi deasupra, ca uleiu’ –
          Mă-nclin… Şapca, jos şi ea
          Şi alături pun condeiu’.

          🙂

           
          • Carmen Pricop

            Iulie 25, 2012 at 10:57 am

            Las’ că ursul e puternic
            Şi nu-şi pierde colţii-n iarbă,
            Chiar dacă a fost nemernic
            Şi l-a ars vulpea în barbă…
            Iar condeiul să rămână
            Strâns legat de gând şi-atent,
            Să nu-l laşi deloc din mână
            Că scrii cu talent.

             
          • Drugwash

            Iulie 25, 2012 at 12:44 pm

            Pentr-o clipă, l-am lăsat
            Şi ridic, voios, paharul
            Pentru cei ce n-au uitat
            Să-şi împărtăşească harul.
            😉

             
  13. Scorpio

    Iulie 25, 2012 at 12:49 pm

    :)) Artistilor, era vorba de ,,Nunta muta”
    Unde cei doi vor sa se….joace!

     
    • Drugwash

      Iulie 25, 2012 at 12:55 pm

      Asta se întîmplă într-un alt plan spiritual… 🙄 Ia gulerul de vulpe de la haină, aruncă-l peste blana de urs din faţa şemineului şi gata nunta! 😆

       
  14. Scorpio

    Iulie 25, 2012 at 12:58 pm

    Spiritualilor :))

     
    • Drugwash

      Iulie 25, 2012 at 1:01 pm

      Mulţumim frumos! 😳

       
    • Carmen Pricop

      Iulie 25, 2012 at 4:37 pm

      Mulţumim, mulţumim! Dacă a fost nunta mută, măcar după aceea să umble vorba! :))

       
  15. Hapi

    Iulie 27, 2012 at 8:59 pm

    Foarte draguta 🙂

     

au urcat o treapta

 
