RSS

E vară…

19 Iul

Nu..nu am dispărut…nu am pus lacătul și am plecat. Nu încă!
Numai că e vară și cum eu mă plictisesc repede, fac bocceluța și mai fug de acasă…
Noutăți?
Am terminat școala din punctul meu de vedere, că practică mai am încă două săptămâni , am luat bacul(fiul meu), m-am plictisit, nu m-am plictisit, m-am enervat, am zâmbit, am râs, am stat în casă, m-am uitat la filme, am lucrat la proiect, m-am plimbat, am cerut să fiu plimbată, iar m-am plimbat.
Îmi e bine!
Nu v-am zis de lumină? Am rămas cu ea și cu capul limpezit…
Zâmbesc, dar acum zâmbesc frumos.
Vară? Da! Iubiri de o vară? Posibil…
Începuturi? Da! Continuări? Habar nu am…Mă las trăită de viață, de ce se pregătește acum…
Sunt tânără? Sunt bătrână? Sunt femeie…sunt o femeie care are încă multe de ,,spus”…
Așa-zișii masculi roiesc ca bondarii…E vară și vor să își etaleze puterea de seducție.
Eu m-am oprit. E vară…Soarele îmi zâmbește și eu lui…

 
10 comentarii

Scris de pe Iulie 19, 2012 în De-ale mele...personale

 

Etichete: , ,

10 răspunsuri la „E vară…

  1. silavaracald

    Iulie 19, 2012 at 9:54 am

    Nu prea des te prinde omul intr-o asa stare de bine, asa ca ramai in ea cat mai mult, cuibareste-te in ea si incarca-te de energia iubirii! Fie-ti vara in continuare luminoasa. 🙂

     
    • Scorpio

      Iulie 19, 2012 at 11:08 am

      :)) Asa este, dar mai devin si eu ,,umana” din cand in cand.

       
  2. psi

    Iulie 19, 2012 at 10:24 am

    te îmbrăţişez. pup! mi-ar place să ne revedem în această vară.

     
    • Scorpio

      Iulie 19, 2012 at 11:09 am

      Sper sa reusesc…Si eu te imbratisez.

       
  3. Drugwash

    Iulie 19, 2012 at 6:01 pm

    Să-ţi fie vara lungă, luminoasă şi plină de iubire! 😉

     
  4. Hapi

    Iulie 19, 2012 at 8:07 pm

    Imi place atitudinea ta Scorpio!
    Sper sa fii inconjurata doar de „masculi” de calitate
    Mie nu-mi place sa ii numesc asa, sa se simta bietii de ei redusi la niste obiecte sexuale…..care sunt 🙂

     
    • Scorpio

      Iulie 19, 2012 at 8:24 pm

      Hapi, eu nu am nevoie decat de unul singur.E de ajuns!

       
  5. paradisblonzesc

    Iulie 19, 2012 at 9:38 pm

    felicitari in primul rand fiului tau!!! si felicitari si tie! bucura te de vara si tot ce iti ofera!! te pup

     

au urcat o treapta

 
