RSS

Provocarea-Pe sub porți

16 Iul

Să te-apleci, ca să te uiți, pe sub porți..
Pui și o oglindă ca să vezi..sunt sau nu chiloți.
Vara-i lungă și toridă și te-mbie la răcoare,
Fetele-s zglobii în țoale și te fac ca să te uiți,
…pe sub porți.

Moda-i retro, moda-i cool și mai e și sexi.
Și te scarpini, te gândești.. la mic sau la maxi.
Când îi vezi însă cum holbează ochii, tu suporți
Și îi lași să aibă fantezii cu..
…pe sub porți.

Câteodată, tu ca fată..mai privești,
Altă fată care poartă ..sau nu poartă?
E o artă!
Are ață, are șnur sau sunt doar în..?
Tu zâmbești, că știi ce știi și îți vezi de treaba ta,
Ei rămân cu întrebarea, cu dilema și saliva ,
Ce le curge după..
…pe sub porți.

Alte ,,Provocari” la : aburi-de-cafeapsianaveroalmanahetiberiulabulivarch3815h

 
 

Etichete: ,

26 de răspunsuri la „Provocarea-Pe sub porți

  1. Vero

    Iulie 16, 2012 at 8:45 am

    Mulţumesc, m-ai bine binedispus pentru toată ziua! 😀

     
    • Scorpio

      Iulie 16, 2012 at 8:54 am

      Vero, ma bucur. Deci…ziua va fi buna in continuare.

       
  2. psi

    Iulie 16, 2012 at 9:42 am

    teribilă poezia ta! 😆 deşi te cunosc de multă vreme, iarăşi mă surprinde umorul tău!
    începem săptămâna cu o porţie bună de râs!

     
  3. Marian S

    Iulie 16, 2012 at 11:45 am

    Am văzut ieri o frumoasă
    M-am gândit să „trag la sorţi„
    Întrebând-o clar, pe faţă:
    Auzi, tu… pe sub… porţi?

     
    • Scorpio

      Iulie 16, 2012 at 2:59 pm

      Sa nu imi ceri procent la compus, ca nu iti dau..

       
      • Marian S

        Iulie 16, 2012 at 10:00 pm

        Stai că mi-a şi răspuns:

        Să-ţi arăt? Da, ai ghicit!

        (că la mine nu-i ca gardul
        ce afară e vopsit
        şi-năuntru leopardul).

        Dar rămâne stabilit:
        Mai întâi mi-arăţi tu cardul!

         
  4. ch3815h

    Iulie 16, 2012 at 12:03 pm

    porti zemoase deci! 🙂

     
    • Scorpio

      Iulie 16, 2012 at 3:00 pm

      :)) La asta nu m-am gandit!

       
      • ch3815h

        Iulie 16, 2012 at 3:03 pm

        daca nu de la setea din privirile celor ce trag cu ochiul dincolo de, atunci de la uleiul/vaselina de la balamale. 🙂

         
  5. Tiberiu Orasanu

    Iulie 16, 2012 at 12:55 pm

    Lasă, că şi fetelor le plac băieţii care se holbează.
    Că doar n-o să le cucerească mutălăii şi sfioşii. 😛

     
    • Scorpio

      Iulie 16, 2012 at 3:00 pm

      Eu sunt ciudata care devine stresata daca e privita :)) .

       
      • Tiberiu Orasanu

        Iulie 16, 2012 at 3:07 pm

        Eu am exagerat cu holbatul.
        Am vrut să spun: cei care ştiu să admire fără să fie prea insistenţi.
        Nu eşti ciudată deloc, orice femeie cu bun simţ se jenează cînd vede bale.
        Pentru că numai cei nesiguri pe ei procedează mitocăneşte.

         
  6. almanahe

    Iulie 16, 2012 at 3:27 pm

    pe sub pantaloni, port! pe sub fuste, nu! :)))
    superb!!

     
  7. Carmen Pricop

    Iulie 16, 2012 at 6:50 pm

    Ai acul pregătit pentru orice ocazie… îl porţi :))

     
  8. Hapi

    Iulie 16, 2012 at 9:22 pm

    Geniala Scorpio 🙂 🙂

     
  9. dordefemeie

    Iulie 16, 2012 at 10:22 pm

    porti, chiloti, rimeaza intradevar, numai bun de o poezie… 🙂

     
  10. Marian S

    Iulie 17, 2012 at 4:34 pm

    Doar în fus te porţi cu lâna
    Cu mare chef de răsuceală
    Dar şi la fuste când bagi mâna…
    … Tot mare chef de răsuceală.

     
  11. silavaracald

    Iulie 18, 2012 at 9:14 am

    Că greu m-am prins! Abia după primele comentarii. Așa deci, ne provoci?
    :))

     
    • Scorpio

      Iulie 18, 2012 at 9:15 am

      Tu la mine, eu la tine. Stai sa vezi Provocarea viitoare :)) .

       

au urcat o treapta

 
