RSS

Duzina de cuvinte- Indoială

14 Iul

Într-un gest voluntar și cu un freamăt în trup, mi-am privit destinul în oglindă și l-am strigat.
Inexorabil, acesta se făcea că nu mă aude…și din oglindă nu mă privea înapoi decât Hydea, rânjind și schimonosindu-se la mine.
M-am făcut că nu o văd, i-am dat chipul la o parte și privind cu speranță în hăul în care mă oglindeam, am strigat iar..și…iar..și iar…Într-un infinit ecou.
Și într-un final a apărut…dar nu el, ci Jekylla…spunându-mi că destinul meu este prea sărac și adâncit în minciuna celor din jur, ca să mai poată să îmi răspundă.
Că trecutul meu este prea desuet și că trebuie să dau o coloratură vieții mele.
Că am prea multe așteptări și că masa rotundă a înțelegerii este un imens ,,bull sheet”.
Jekylla m-a privit și ea la rândul ei de pe cealaltă parte a oglinzii și zâmbind, mi-a repetat a-N-a oară să îmi trăiesc pur și simplu viața, fără să mă mai gândesc prea mult.
Apoi, luând-o și pe Hydea de mână, au dispărut amândouă, lăsându-mă doar cu mine.
Și cu o imensă lumină….

 Și pentru că astăzi este ziua ei și nu numai…,,La mulți ani, Vero, să ne trăiești și să ne încânți cu cât mai multe cărți și bineînțeles, la mulți ani Grișka!” 

Au Duzinit  cu mine si psitiberiudordefemeieanaverolotussarinapoezelelabulivarch3815halmanaheanacondeleeclpsademart,
 dictaturajustitiei
adapavel,

 
 

Etichete: ,

20 de răspunsuri la „Duzina de cuvinte- Indoială

  1. dictaturajustitiei

    Iulie 14, 2012 at 7:16 am

    Bună!
    Dacă ai rămas scufundată în lumină e foarte bine, minciuna n-o iubește.

     
  2. Vanessa

    Iulie 14, 2012 at 7:38 am

    Frumos! Felicitari!

     
  3. virusverbalis

    Iulie 14, 2012 at 8:25 am

    Scorpiutoooo,vine ea si coloratura!Am zis! Toate cele bune den Banie! :))

     
    • Scorpio

      Iulie 16, 2012 at 10:08 am

      Vv-ule drag, hai sa te tzuc, ca tare dor mi-a fost de tine!

       
  4. psi

    Iulie 14, 2012 at 9:12 am

    lumină să fie! şi îmbrăţişări de la mine. 🙂 şi gând bun… ştiu că aţi trecut printr-o săptămână nu tocmai roz.

     
    • Scorpio

      Iulie 16, 2012 at 10:08 am

      Psi, saru’ mana.Acum e bine.

       
  5. Tiberiu Orasanu

    Iulie 14, 2012 at 10:03 am

    Bine zice Jekylla: trăieşte-ţi viaţa luminos şi las-o pe Hydea în spatele oglinzii. 🙂

     
    • Scorpio

      Iulie 16, 2012 at 10:11 am

      Tibi, sa mor daca o las in pace pe Hydea…

       
  6. ch3815h

    Iulie 14, 2012 at 10:12 am

    fiat lux! 🙂

     
  7. dordefemeie

    Iulie 14, 2012 at 10:38 am

    lumina sa ai … cat mai multa 🙂

     
  8. Carmen Pricop

    Iulie 14, 2012 at 10:56 am

    Când se termină cu lumină, e bine. O fi luminiţa de la capătul tunelului? 🙂

     
  9. anacondele

    Iulie 14, 2012 at 12:25 pm

    Excelent! Lumina sa fie! Mereu! 🙂

     
  10. almanahe

    Iulie 14, 2012 at 10:32 pm

    ah, destinul, care îşi schimbă culoarea părului cam des…

     
  11. Vero

    Iulie 15, 2012 at 12:50 am

    Îţi mulţumesc, scorpiuţo, şi Grişka îţi miaulţumeşte – şi ne bucurăm amândoi că ai rămas cu lumina! 🙂

     
  12. Hapi

    Iulie 15, 2012 at 11:59 am

    Foarte placuta alegoria destinului cu oglinda 🙂 Am zambit………

     

au urcat o treapta

 
