RSS

Vise…

12 Iul

Nu am mai visat pui…s-au speriat de voi că i-ați făcut ba cocoși, ba chinezi.
Acum, pe strada pe care mergeam ca bolânda fără să știu încotro, un dobitoc a furat niște papuci și încercând să fugă pe trecerea de pietoni, o motocicletă condusă de o gagică era să îl facă terci.
Pentru că nu l-a făcut zob, acesta s-a enervat și a scos un pistol, cu care a tras în sus niște baloane de săpun și în burta altuia un glonț.Apoi a aruncat pistolul lângă mine, iar un blond l-a luat repede și a pus altul în loc(ăsta cred că era de jucărie).
De pe strada cu balamuc, mă trezesc teleportată lângă o frumuseste de mascul, care îmi întinde o cămașă și mă trimite să îi cos un nasture la ea.
Bine, mă trimite, dar el merge împreună cu mine din croitorie în croitorie să găsim un ac atât de mic încât să între prin găurica de la năsturelul ăla micuț.
Cât timp merg, îi tot admir bustul, că doar nu credeți că ăsta a plecat cu mine fiind îmbrăcat, pe stradă…
Hmm..și tocmai când am găsit de i-am cusut nasturele și îl ajutam să îmbrace cămașa, pipăindu-l…m-a trezit un țânțar, bâzâindu-mi la ureche propuneri indecente….nenorocitul….
Eeeee…este că am evoluat la vise? :))

 
12 comentarii

Scris de pe Iulie 12, 2012 în Diverși picurici

 

12 răspunsuri la „Vise…

  1. Andrei Răduţu

    Iulie 12, 2012 at 11:16 am

    Nu e rau deloc. Destul de complex 🙂

     
  2. darkleya

    Iulie 12, 2012 at 1:52 pm

    Haaa, aia cu motocicleta eram eu 🙂

     
  3. psi

    Iulie 12, 2012 at 7:28 pm

    😆 esteeeee!

     
  4. Hapi

    Iulie 12, 2012 at 7:38 pm

    Incalcite sunt visele tale….

     
    • Scorpio

      Iulie 12, 2012 at 7:41 pm

      :)) asta e un vis neincalcit…

       
  5. Drugwash

    Iulie 12, 2012 at 7:41 pm

    Ai făcut treabă de mîntuială cu nasturele ăla că uite, iar s-a descusut şi umblu cu cămaşa lălîie pe mine! Păi ce facem?! Ia, vino şi coase-l la loc, de data asta cu simţul răspunderii şi cu ochii la ce faci, da!?

    . . . . .

    Dacă tu poţi visa frumos, de ce n-ar face-o şi alţii…? 🙂

     
  6. Marian S

    Iulie 12, 2012 at 9:43 pm

    A! Până aici e bine. Curaj, e posibil ca data viitoare să visezi nasturele de la şliţ…

     
    • Marian S

      Iulie 12, 2012 at 10:05 pm

      A, încă ceva. Ţânţarul nu suge, doar ţânţăroaica. Deci propunerile alea erau EXTREM de indecente, parol.

       
  7. paradisblonzesc

    Iulie 12, 2012 at 11:04 pm

    pfuai…tocmai cand m am apucat de cercetat ce inseamna cand visez pui….acum ma dai peste cap. oh well 🙂 asta da vis anyway

     
    • Drugwash

      Iulie 21, 2012 at 3:09 am

      Îţi spun eu ce e cînd visezi pui: e semn că tre’ să faci o vizită la KFC! (Hold the rice) 😆

       

au urcat o treapta

 
