RSS

Provocarea-Arzand…

09 Iul

  …de nervi, de draci.
M-am trezit cu kurul în sus. Toată noaptea am visat cum alergam printr-o curte, niște pui de găină.Erau galbeni, are vreo relevanță?
Și m-am trezit mai obosită decât m-am culcat.
Am o stare de tot rahatul, îmi arde creierul-mă doare rău țăcăpâna, mă doare burta, sunt neliniștită și m-a mai enervat zilele trecute și un mascul.
Apropo, ca să vă lămuresc de masculii ăștia, bun material de studiu…
Aaaa…să lămurim….nu toți sunt material de studiu, că nu mi-am făcut un țel din asta. Pe unii chiar îi plac și îmi doresc ceva mai mult decât să mă joc cu tasta…
Câțiva mă citesc…deci….În pana mea, dacă au reușit să mă cunoască…vor știi ce vreau să zic acum.
(Ca să fiu mai clară, nu este vorba de niciunul dintre voi, cei cărora v-am oferit privilegiul să mă citiți. Așa că…să nu mă sunați să mă trageți de socoteală.)
Da, activez pe un site de socializare, cică în căutarea jumătății, cu care să trăiești fericit.
Rahat cu perje! E doar un mare și variat material de studiu pentru mine.Voi de unde credeți că reușesc să adun date atât de mișto, ca să fac posturi? :))
Am ajuns să îmi schimb și ,,profesia”.Am zis…am zis că revin din nou la asta și îmi voi pune un status scris cu majuscule ,,psihologie virtuala”…cu taxă pe oră și numărul de cont.
Am avut odată scris așa și am renunțat, pentru că…am stat să îi explic cu ajutorul Google translate, unui turc…că nu sunt psiholog. Nu a înțeles..așa că a început să se destăinuie și să îmi ceară părerea ce să facă cu nevastă-sa…era disperat omul, așa că mi-am intrat în rolul meu de mama răniților. Omul chiar a crezut pe bune că eu am această meserie.
Da, ard de draci..dar nu am ce face…Se pare că, în pana mea..felul meu tâmpit de bun simț…atrage ca magnetul genul asta de bărbați.
Am renunțat o perioadă să mai întru, deja eram saturată de plângerile și problemele celorlalți.
I-aș fi băgat în mă-sa..dar nu prea mă caracterizează să fiu bădărană…
Minunaților, în urmă discuției cu mai mulți masculi, mi-am confirmat și eu încă odată, dacă mai era nevoie…că nu sunteți centrul universului și că într-o secundă, o muiere vi-l poate dărâma.
Că aveți aceleași temeri(dacă nu mai mari)ca și noi, că și voi vă speriați, că suferiți, că vă doare, că nu sunteți de neatins, că știți să plângeți și că sunteți frustrați, ca și multe dintre noi.
Ce e mai grav…este că atât de mult vă marchează toate astea, încât nu mai aveți curajul măcar să încercați. Fugiți la cel mai mic semn că ar începe ceva serios..sau dispăreți înainte de a începe, pentru că vă hrăniți doar cu iluzii virtuale.
Când e vorba de real…bătutul vostru cu pumnul în piept se transformă într-un scheunat timid….
Pentru misoginii care eventual vor citi…mai citiți încă odată…nu o scriu din frustrare, ci din experiența cu unii dintre voi…
Dacă eram o frustrată, nu mă mai chinuiam să cunosc mai departe barbatul ci mă opream.M-am gandit să imi schimb orientarea… Dar eu vă iubesc, bă! Nu vă las..
Rar…rar am întâlnit pe cineva care să își asume ceea ce face sau zice. Dar am întâlnit.De la câțiva am avut ce învăța, asta ca să înțeleg mai bine cum funcționează bărbatul..
Dar la fel de rar, lumea..atât femei cât și bărbați nu mai au curajul să își dea șanse, se grăbesc…nu mai au răbdare.
Până la urmă…ce înseamnă când visezi pui mici și galbeni, pe care îi alergi ca să îi prinzi??? :))

Citiți și alte ,,Provocări” la psidordefemeiepoezele,

 

Etichete: , ,

22 de răspunsuri la „Provocarea-Arzand…

  1. dordefemeie

    Iulie 9, 2012 at 8:30 am

    Puii aia se mai si impiedica, nu? 🙂

     
    • Scorpio

      Iulie 11, 2012 at 1:56 pm

      Deocamdata, eu am vazut ca fugeau.

       
      • dordefemeie

        Iulie 11, 2012 at 2:11 pm

        Atunci in visul urmator…. 🙂

         
  2. monicas10

    Iulie 9, 2012 at 9:51 am

    Bună dimineața!
    iote colea…
    http://www.visele.ro/cauta.php?vis=Gaina și
    http://www.visele.ro/cauta.php?vis=Galben
    În rest… tu ai visat, tu descoperi ce și cum. 😉

     
    • monicas10

      Iulie 9, 2012 at 3:15 pm

      Toată ziua m-am gândit la galben, Scorpio, și ce reprezintă el. Am mai găsit ceva, în caz că te interesează.

      3. Chakra PLEXULUI SOLAR (Manipura)

      Este poziţionată chiar mai sus de ombilic. Este colorată în galben şi este asociată cu inteligenţa, claritatea, fericirea şi creativitatea. Este chakra puterii personale. Dezechilibrul acestei chakre se poate manifesta prin sentimentul de descurajare, incertitudine, neputinţă, sau prin nevoia de a-i controla pe ceilalţi sau de a controla toate evenimentele. Această chakra este centrul identităţii personale.

      Chakra Plexului Solar guvernează toate aspectele ego-ului şi personalităţii, inclusiv simţul nostru de auto-apreciere şi de identitate personală. Ea influenţează puterea personală şi libertatea de decizie. Această chakră reglează puterea voinţei în legătură cu diversele situaţii şi oameni.

      Dezvoltarea puterii personale vine din sentimentul a “cine suntem cu adevărat”. Această putere se poate ivi din orice situaţie şi ne ghidează prin complicaţiile vieţii, complicaţii care ne ajută să evoluăm şi să ne maturizăm. Ea înfloreşte (se dezvoltă) atunci când suntem “cu picioarele pe pământ”. Fără provocările vieţii, fără opoziţia şi rezistenţa din partea celorlalţi, determinarea noastră interioară nu se poate dezvolta. Numai astfel ne putem dezvolta puterea personală.

      Sinele nostru adevărat este o parte din noi care este mereu completă şi nedivizată. Nu este afectat de durere, pierderi sau traume dacă ne cunoaştem cu adevărat. Această conştientizare a meritelor noastre, stima, auto-aprecierea şi cunoaşterea adevăratelor noastre puteri, ne fac să radiem lumina şi să strălucim în viaţă.

       
  3. psi

    Iulie 9, 2012 at 10:43 am

    pui mici şi galbeni? habar nu am.:)

     
  4. almanahe

    Iulie 9, 2012 at 1:10 pm

    chinezi? :))

     
  5. Marian S

    Iulie 9, 2012 at 1:18 pm

    Ia un pahar cu apă rece… ia un scaun… stai pe el… aşa!
    Eu văd nişte spermatozoizi alergând după un ovul.

    … şi zici că ai greţuri? 🙂

     
    • Scorpio

      Iulie 9, 2012 at 4:29 pm

      Ai tai , Mariane??? :))
      Nu are legatura cu greturile…ce ganduri ai si tu…

       
      • Marian S

        Iulie 9, 2012 at 6:48 pm

        Doooamne fereşte, ai celui care te-a enervat!!!

        Fetelor, lăsaţi chicotelile, nu sunt eu autorul. 🙂

         
  6. ch3815h

    Iulie 9, 2012 at 4:30 pm

    everything is a test, right? 🙂

     
  7. silavaracald

    Iulie 9, 2012 at 5:54 pm

    Pui mici si galbeni?
    E clar: o sa jumulesti vreun cocos cat de curand. (Era sa zic „cocoshel” dar era interpretabil intr-un sens pe care nu-l urmaresc. 🙂 )

     
  8. Hapi

    Iulie 9, 2012 at 8:57 pm

    Puii mici si galbeni inseamna ca nu esti destul de selectiva la cocosi…..zic si eu, poate ma insel
    Pe de alta parte Scorpio….ai rabdare si probabil ca-ti va fi rasplatita intr-o zi . Lucrurile bune nu s usor de gasit!!!

     
  9. Carmen Pricop

    Iulie 10, 2012 at 9:52 pm

    cred că puii n-au importanţă… poate alergatul e mai relevant. ai prins vreunul? :))

     
  10. Madalina

    Iulie 16, 2012 at 4:56 pm

    Stiu cum e sa te culci si sa visezi ca alergi toata noaptea, este groaznic. Lasa ca te odihnesti tu.. poate nu mai apar puisorii 🙂

     
  11. Teo

    Iulie 17, 2012 at 11:52 pm

    Fiecare vis are o semnificatie, ce arde, arde pentru a grabi ceva, uneori focul creeaza cele mai frumoase lucruri.

     

au urcat o treapta

 
