RSS

Provocarea-Torid

02 Iul

Un pisoi cât o gălușcă,
Zace afară-ntins pe jos,
Ar bea apa cât o dușcă,
Dacă i-ar fi de folos.

Este cald, este torid
Și o muscă îl enervează.
Totul în jur e insipid,
Limba scoasă îl jenează…

El s-ar duce, s-ar juca,
Însă totu-i nemișcat,
Ar fugi ca și din pușcă,
Dac-ar ști că a scăpat.

Ridicând privirea scurtă,
Îl zărește , cu măsură
Crăcănat și-ntins pe burtă,
Se târăște către șură.

Și acolo se lipește,
De butoiul plin cu țuică.
E răcoare și-ațipește
Și visează că-i în luncă.

Vântul bate și adie,
El aleargă și tot sare
După un puf de păpădie,
Iar afară e răcoare.

Si alte ,,Provocari” psicammelydordefemeietiberiugriskaalmanahe,

 
 

Etichete: , ,

21 de răspunsuri la „Provocarea-Torid

  1. dordefemeie

    Iulie 2, 2012 at 7:33 am

    M-am inveselit de dimineata cititnd despre pisoiul nazdravan… 🙂

     
    • Scorpio

      Iulie 2, 2012 at 9:34 am

      Ma bucur ca ti-a ,,luminat” ziua :)) .

       
  2. psi

    Iulie 2, 2012 at 9:09 am

    ar trebui să te gândeşti serios să scrii poezii cu pisoi, pentru copii. de fapt ar trebui să ne reamintim şi despre aventurile lui jegărel, de care mie mi-e cam dor. ţie nu?
    un zâmbet mare, de la mine.

     
    • Scorpio

      Iulie 2, 2012 at 9:34 am

      Imi pare rau ca momentan inspiratia ce tine de Jegarel s-a blocat…sper sa revina in forta.

       
  3. cammely

    Iulie 2, 2012 at 9:19 am

    pisoi leneş ce e 😆

     
  4. ch3815h

    Iulie 2, 2012 at 2:32 pm

    tom si jerry! 🙂

     
  5. Tiberiu Orasanu

    Iulie 2, 2012 at 2:51 pm

    O poezie miaunică gingăşică frumuşică. Zi frumoasă, Jekylla! 🙂

     
    • Scorpio

      Iulie 2, 2012 at 6:24 pm

      :)) Ghigi, ghigi, ghigi….
      Multumesc asemenea.

       
  6. Griska

    Iulie 2, 2012 at 5:19 pm

    Miao, tare-mi mai place când – şi cum – scrii despre pisici! 🙂

     
    • Scorpio

      Iulie 2, 2012 at 6:24 pm

      Griska si mie..dar numai cand ma apuca inspiratia. Jami te saluta!

       
  7. almanahe

    Iulie 2, 2012 at 8:41 pm

    aşa-s pisoii cu hamac
    le vin îndată zburătoarelor de hac!

     
    • Scorpio

      Iulie 3, 2012 at 8:06 pm

      :)) nu stiu daca a lasat musca in pace sau nu!

       
  8. silavaracald

    Iulie 3, 2012 at 11:09 am

    Excelenta poezia!
    Mai, tu chiar ai talent!
    E asa de luminoasa si dinamica. O adevarata bucurie! 🙂

     
    • Scorpio

      Iulie 3, 2012 at 8:06 pm

      Mai, eu chiar am talent! :)) Multumesc.

       
  9. Andrei Răduţu

    Iulie 3, 2012 at 2:58 pm

    Foarte tare :)). Felicitari !

     
  10. Alex

    Iulie 8, 2012 at 9:18 am

    Foarte tare mi-a plăcut poezia! Simpatic foc, pisoiul cel poznaş!
    O zi frumoasă! 🙂

     

au urcat o treapta

 
