RSS

Duzina de cuvinte-Nimicuri

30 Iun

,,Azi sunt rea.
Azi sunt lipsită de sentimente bune.Și de bun simț. Și de fior incandescent de senzualitate.
Azi nu vreau să mai slăbesc pe nimeni din prinsoarea mea și ,,diabolicul” prinde contur.
Mă uit pe alfabet și fac lista celor ne-cuminți.
Le-aș prinde sufletele captive în cuvintele mele și le-aș da bucăți de săpun să își ungă sfoara numită cravată de domn.
Aș strânge până ce ochii ar face cercuri, cercuri și s-ar alege pulberea din vrajeala ieftină numită curtoazie.
Sau nu…e prea urât.
Aș lega sfoara de o piatră și i-aș arunca în hăul alb numit ignoranță. Definitivă și a mea.
Deci…DELETE .” – Hydea

Duzina de cuvinte o puteti citi si la ch3815hpsitiberiudordefemeieadapavelmicilemizeriialmanahelolita,

 
 

Etichete: , ,

19 răspunsuri la „Duzina de cuvinte-Nimicuri

  1. almanahe

    Iunie 30, 2012 at 8:06 am

    era „captivă”, răutate mică, şi-o să te certe pisic! :))
    în rest, de-acord cu tine!

     
    • Scorpio

      Iunie 30, 2012 at 8:36 am

      Da, acum am vazut, pentru prima oara greseala mea, dar nu am ce sa mai fac.

       
  2. psi

    Iunie 30, 2012 at 10:55 am

    pisic nu te ceartă. doar te citeşte şi e… aici.

     
    • Scorpio

      Iunie 30, 2012 at 11:33 am

      :)) Stiam eu. SImt ca esti, simt asta…

       
  3. ch3815h

    Iunie 30, 2012 at 11:10 am

    ferma si cu piciorul in prag, ha! si cu ciocanul bati gongul! zbanggg! 🙂

     
    • Scorpio

      Iunie 30, 2012 at 11:33 am

      Ferma sunt mereu, :)) ciudat de ferma!

       
  4. Lolita

    Iunie 30, 2012 at 12:01 pm

    Superb textul! Felicitari! Si sa stii ca mie nu-mi pari rea deloc…doar realista. 🙂

     
    • Scorpio

      Iunie 30, 2012 at 4:20 pm

      Sunt si ciudat de ferma si brutal de realista. :))

       
  5. Marian S

    Iunie 30, 2012 at 1:00 pm

    E clar. Ai dat-o în „problemă dilemoasă„.

     
  6. Mariana

    Iunie 30, 2012 at 1:09 pm

    Bravo, Hydea! Azi îmi place înverşunarea ta! 🙂

     
    • Scorpio

      Iunie 30, 2012 at 4:21 pm

      Hydea nu multumeste de fel, dar iti multumesc eu. :))

       
  7. dordefemeie

    Iunie 30, 2012 at 9:03 pm

    Pe mine m-ai speriat un pic… dar ai facut-o in cuvinte mestesugit aranjate… 🙂

     
    • Scorpio

      Iulie 2, 2012 at 7:46 am

      Doar de atata lucru te sperii?

       
      • dordefemeie

        Iulie 2, 2012 at 8:26 am

        Da, sunt o faptura tare sensibila… 😆

         
  8. redsky2010

    Iunie 30, 2012 at 10:10 pm

    ganduri bune, hydea, iarta-i si fa-le cel mai mare rau: uita-i! 😀

     

au urcat o treapta

 
