RSS

Am o dilema problemoasa

28 Iun

Am o dilema, am o problema.
Am foarte multe bloguri salvate…In toate, dar absolut toate mi-am bagat nasul si am citit, mi s-au parut interesante, ca nu de altceva le am la blogroll.
Dar….
Dar am observat ca multi din cei pe care ii am in blogroll nu au mai scris de ceva vreme.
Si atunci problema mea este..ce sa fac? Sa ii tin in continuare pe pagina mea, in speranta ca vor reveni..nu stiu cand?
O alta dilema este aceea ca am cateva bloguri pe care le am la blogroll, doar pentru ca am vazut ca si ei ma au pe mine.Mi s-a parut ceva politicos ca daca omul acela ma tine in blogrollul lui, sa fac si eu asta.
Acum…eu nu stiu…daca simt ca nu rezonez si vreau sa il scot de la blogroll, dar persoana ma are in continuare, o sa par nesimtita?

 
24 comentarii

Scris de pe Iunie 28, 2012 în Diverși picurici

 

24 de răspunsuri la „Am o dilema problemoasa

  1. paradisblonzesc

    Iunie 28, 2012 at 7:46 am

    ouch..sper ca nu sunt la categoria „o am in blogroll ca ma are si ea” 😛
    cat despre cei ce nu au mai scris…habar nu am….eu nu ii sterg.
    te pup :*

     
  2. Marian S

    Iunie 28, 2012 at 8:16 am

    Răspunsul preventiv pe care eu l-am dat cu mult înainte ca cineva să-şi pună această problemă:

    http://smro.wordpress.com/blogroll/

     
  3. simf

    Iunie 28, 2012 at 8:20 am

    cu cei care scriu rar pe blogurile din blogrollul meu am si eu aceeasi dilema.
    in cea de-a doua privinta, i-as scoate fara regrete (pozitia in zelist ma lasa rece si ideea de schimb de linkuri nu ma incanta); atata vreme cat eu am in blogroll ceea ce citesc eu, mi se pare firesc ca si ei sa procedeze la fel. ma onoreaza ca ma citesc. dar nu-i obligatoriu sa-mi placa blogulrile lor. daca un prieten real de-al meu scrie intr-un mod care nu mi se adreseaza, nu ma simt datoare sa-l citesc (cum nu ma simt datoare sa beau vermut cu el la ziua lui, eu nu suportul vermutul, iar asta nu ne impiedica sa fim prieteni. pur si simplu avem gusturi diferite),.

     
  4. darkleya

    Iunie 28, 2012 at 11:46 am

    Faci ca mine 🙂 scoți blogroll-ul și păstrezi abonările doar pentru ochiul tău. Sunt abonată doar la bloguri pe care le citesc la absolut fiecare post nou, dar nu mai țin un blogroll public, pt că nu mi se pare important să-l expun. Până la urmă ideea de bază rămâne că citești, nu traficul pe care i-l trimiți acelui blog

     
  5. Andrei Răduţu

    Iunie 28, 2012 at 1:42 pm

    In timp am ajuns ,a concluzia ca e mai bine sa tii in blogroll doar pe acei oameni/bloguri pe care chiar iti place sa ii citesti. Si da, poate dupa o absenta, vor reveni 😀

     
  6. psi

    Iunie 28, 2012 at 7:55 pm

    eu păstrez în blogroll pe aceia care îmi spun ceva. periodic mai şterg câte un nume, mai cu seamă pe cei care au ales să tacă. dacă de luni bune nu au mai scris, îi voi adăuga iarăşi dacă şi când se decid să revină.
    cât despre reciprocitate… eu nu cred în aşa ceva. habar n uam dacă cei pe care îi citesc mă au în blogroll…
    de la cele de mai sus am o singură excepţie: clubul.

     
    • Scorpio

      Iunie 28, 2012 at 9:31 pm

      :)) O sa ma gandesc la ce am de facut, ca sa ma simt eu impacata.

       
  7. Marian S

    Iunie 29, 2012 at 4:45 pm

    Şi eu vreau să fac curat în blogroll, dar mi-e o leneeee… cred că o las pentru Paştele viitor. 😛

     
    • Scorpio

      Iulie 2, 2012 at 7:43 am

      Cand o sa am timp sa fac asta, o sa fac si eu.

       
  8. Hapi

    Iunie 30, 2012 at 2:16 pm

    Nu o sa pari deloc nesimtita. Eu imi actualizez mereu blogrollul. Nu-mi place sa fie lung, n-am nevoie de multe legaturi, chiar nu ma intereseaza legaturile.Raman doar cei care scriu periodic SI am doua-trei persoane care au fost alaturi de mine la inceputuri. Pe ei nu ii sterg din principiu 🙂
    Exista persoane care m-au pus in blogroll dar mi-au lasat doua comentarii si-au disparut cu lunile. Ei bine, i-.am sters. Dupa ce sa ne „incatusam” daca nu ne iubim deloc? 😀

     
    • Scorpio

      Iulie 2, 2012 at 7:44 am

      Pai e cam cu dus intors, daca ii sterg…apoi cum ii mai gasesc? :))

       
  9. redsky2010

    Iunie 30, 2012 at 10:08 pm

    sunt prea comoda sa caut in blogroll asa ca-l pastrez scurt si-l schimb mereu, dupa cum ma inspira sau binedispune. nu ma intereseaza reciprocitatea, insa oamenii care ma comenteaza constant mi se pare de bun simt sa-i vizitez, doar pt simplul fapt ca si-au rupt din timpul lor sa ma citeasca. din pacate numarul celor care scriu interesant se mareste continuu, iar mie nu-mi place sa stau legata intr-una de comp, daca pot sa zburd pe afara sau am o carte buna.

     
  10. Gabriela

    Iulie 1, 2012 at 12:29 pm

    La intrebarile acestea doar tu trebuie sa-t raspunzi. Oamenii mai pleaca in vacanta, ori se muta, ori au si ei probleme. Saupur si simplu iau o pauza. Daca iti place de ei si blogurile lor, merita sa ii pastrezi. Si sa te incarci cu rabdare.

     
    • Scorpio

      Iulie 2, 2012 at 7:45 am

      Gabriela, in principiu asa este..numai ca eu caut si citesc multe bloguri, nu prea pot sa le tin pe toate.

       
  11. Hapi

    Iulie 1, 2012 at 2:44 pm

    Si as mai face o completare: personal, nu pastrez blogrollul ca sa fac o legatura sau ca stiu eu pe ce blog merg, Blogrollul e doar pentru a-i trimite pe altii catre cei pe care ii citesc. Si daca nu mai scriu si nu mai activeaza o luna, ii scot! La fel as vrea sa faca si cei care ma au in blogroll.
    Oricat de bine ar scrie, mie nu-mi place sa trimit cititorii catre bloguri pe care nu se mai intampla nimic!

     
  12. Drugwash

    Iulie 3, 2012 at 2:50 pm

    Bună! Mi-ai dat o idee pentru un progrămel. O colecţie de link-uri care să poată fi mutată de colo-colo, independent de Favorite/Bookmark-uri sau Blogroll. Totul e să am timp să-l fac.

    Şi ca să fiu mai pe subiect: eu am dezactivat blogroll-ul, fiindcă nu vreau să trimit pe nimeni undeva unde poate nu e ceva pe gustul lor şi nici nu vreau ca cineva să fie asociat cu persoana/ideile mele (de multe ori „neortodoxe”).

    Ca şi mine, cine mă vizitează poate „sări” la unul dintre comentatori, dacă îi place cum a comentat, ceea ce poate fi un indiciu mult mai bun în ceea ce priveşte stilul şi compatibilitatea decît un pseudonim pe-un colţ de „foaie” virtuală.

    Indiferent dacă blogroll-ul există sau nu, cele două checkbox-uri de sub fereastra de răspuns, dacă au fost bifate, îţi vor „suna clopoţelul” pe mail de fiecare dată cînd cineva a scris ceva la el „acasă” – bineînţeles, cu condiţia să-i fi comentat cel puţin un articol. Cam ce am făcut eu acum. 😀

    Have a nice day! 😉

     
    • Scorpio

      Iulie 3, 2012 at 8:11 pm

      Bine ai venit pe aici :)) !

       
      • Drugwash

        Iulie 3, 2012 at 8:36 pm

        Bine te-am găsit! Acum să vedem cat rezist. 😉 Sau dacă-mi aduc aminte unde să revin. 😆

         

au urcat o treapta

 
