RSS

Provocarea-Invers

25 Iun

Dacă mai îmi spune cineva ,, să nu spui niciodată, niciodată”..am să dau aprobator din cap, pentru că viața mi-a demonstrat că dacă spui ,,eu nu voi face, eu nu am făcut, eu, eu”…se va întâmpla de multe ori exact invers.
M-am măritat de foarte tânără și credeam în dragostea aia veșnică,, și au trăit fericiți până la adânci batraneți”.
Greșit, s-a întâmplat exact invers, am divorțat la fel de tânără.
Nu mi-a plăcut niciodată singurătatea și am urât-o din tot sufletul, dar viața mi-a demonstrat exact că se întâmplă invers decât îmi doresc eu…
Nu mi-au plăcut niciodată bărbații mai în vârstă ca mine, nu m-au atras..însă neașteptat, apărând  în viața mea, s-a întâmplat invers decât ceea ce simțeam eu și m-am îndrăgostit de el, iubindu-l mai apoi.
Sunt o persoană ușor sau mai mult anxioasă, de aceea îmi plac lucrurile clare și palpabile, mult terestre.
Dar…dar viața m-a provocat să fac și să încerc lucruri pe care în mod normal nu le-aș fi făcut.
Și am procedat exact invers față de reacțiile , principiile și părerile tuturor, inclusiv ale mele.
Așa am ajuns să merg aproape cinci ani cu un Harley( iubirea mea secretă), fiind pasagerul din spate..învingându-mi frica de șosele și viteză și simțind adrenalina din plin.
Așa am ajuns să urc pe niște vârfuri de munte, învingându-mi teama paralizantă de înălțimi.
Așa am ajuns să trăiesc cu un câine în casă, încercând să mă vindec de fobia pentru câini.
Cât despre bărbați….aici clar fac exact invers decât ce ar trebui de cele mai multe ori să fac.
Am învățat să trăiesc clipa(că tot îmi spuneți voi să o fac), dar încerc să o trăiesc demn și să se merite.
Fiind o persoană singură, am toată libertatea de a alege modalitățile prin care să îmi trăiesc viața.
Și mi-o trăiesc în limite decente, fără a îmi fi rușine de ceva.
Câteodată sunt plictisitor de banală, alteori devin exact invers…incitant de provocatoare.
Sunt o contradicție.
Prietenele mele mi-au spus că degeaba vorbește cineva cu mine, eu voi face corect întotdeauna ceea ce știu și simt, dar…exact invers.
Iar eu, dacă va fi să îmi trăiesc viața cum trebuie, dar invers…o voi face.
Și mai știu ca atunci cand eu voi cădea, știu și sa zbor apoi.

Si alte ,,Provocari”,  aici :psianacondelech3815hdordefemeietiberiulolitadictaturajustitiei,

 

Etichete: , , , ,

25 de răspunsuri la „Provocarea-Invers

  1. dordefemeie

    Iunie 25, 2012 at 9:29 am

    bravo, imi place din ce in ce mai mult despre tine… 🙂

     
  2. ch3815h

    Iunie 25, 2012 at 11:05 am

    keep going. 🙂

     
  3. redsky2010

    Iunie 25, 2012 at 12:55 pm

    intrasem sa vad cum te descurci cu bacul si sa-ti urez succes maxim…ca stiu prin ce treci. mai rasfoiesc nitel poate gasesc detalii 😉
    cat despre postarea de azi… e inutil sa-ti spun ca ma regasesc aproape in toate ipostazele, mai putin cea cu sfaturile…se mai intampla sa le urmez 😀

     
    • Scorpio

      Iunie 25, 2012 at 3:23 pm

      :)) Si daca le urmez, nu spun…se vede probabil la un moment dat, iar cei care mi le-au dat, doar zambesc, pentru ca ma cunosc.

       
  4. Tiberiu Orasanu

    Iunie 25, 2012 at 4:54 pm

    Tuturor ne mai ies pasienţele şi viţăvercea dar, în cazul meu cel puţin, consider că nu-i bai.
    Vine ea vremea frumoasă şi pe străzile pe care acum, poate că plouă. Vremuri frumoase! 🙂

     
  5. Marian S

    Iunie 25, 2012 at 4:58 pm

    Ştii care-i tot farmecul, până la urmă?
    Bine că nu eşti… pe invers! 🙂

     
  6. silavaracald

    Iunie 25, 2012 at 6:43 pm

    N-am reușit să-mi înving decât o fobie până acum, așa că… mai am de învățat, de trăit, de simțit.
    Dar tabu-uri am încălcat destule. 😀

     
  7. Lolita

    Iunie 25, 2012 at 6:47 pm

    Felicitari! Esti un om frumos! Faci exact ceea ce simti! Chiar daca uneori pare invers… 🙂

     
    • Scorpio

      Iunie 25, 2012 at 7:07 pm

      Lolita, stiu si o spun fara modestie. mai trebuie sa vada si altii asta si e bine apoi.

       
  8. dictaturajustitiei

    Iunie 25, 2012 at 6:59 pm

    Bună !
    Devii pe zi ce trece mai înțeleaptă chiar dacă afirmi invers.
    Mult succes băiatului la bac !

     
    • Scorpio

      Iunie 25, 2012 at 7:08 pm

      :)) Carmen, astea sunt semne de batranete, cand devii pe zi ce trece mai intelept :)) .
      Multumesc din suflet pentru urare, pana acum e bine.

       
      • dictaturajustitiei

        Iunie 25, 2012 at 7:11 pm

        Am văzut și bătrâni lipsiți de minte. Până la urmă, e mai bine așa.

         
  9. psi

    Iunie 25, 2012 at 7:02 pm

    tu ştii că eu nu mă pricep să dau sfaturi, ori poate că m-aş pricepe dar nu prea îmi plac. ce ştiu însă este să pun plasturi. pe rănile mele şi pe rănile altora ştiu să le leg. dar ştiu şi că la cât eşti tu de tare, plasturii mei îşi vor pierde valabilitatea… aşa îţi doresc.
    mă gândesc iar şi iar la voi. mă rog să vă fie bine, ţie şi lui sergiu.
    te îmbrăţişez… ca mereu.

     
    • Scorpio

      Iunie 25, 2012 at 7:09 pm

      Esti un om drag sufletului meu si asa vei ramane, sa nu te indoiesti nici o clipa de asta, Psi a mea.
      Mi-e dor de tine.

       
      • psi

        Iunie 25, 2012 at 7:15 pm

        nu mă îndoiesc… pentru că este reciproc! 🙂 termină cu examenele, să le treceţi cu bine şi ne-om vedea noi!

         
  10. almanahe

    Iunie 25, 2012 at 8:32 pm

    care e inversu’ la căţărătoare? :))

     
    • Scorpio

      Iunie 26, 2012 at 1:30 pm

      Nu stiu… :)) scoboratoare nu am fost..

       
  11. Andrei Răduţu

    Iunie 26, 2012 at 1:25 pm

    Daca asta simti, inseamna ca e bine. Mult succes !

     
    • Scorpio

      Iunie 26, 2012 at 1:31 pm

      Vedem cand tragem linia, daca a fost sau nu bine.

       
  12. Hapi

    Iunie 27, 2012 at 11:06 pm

    Se pare ca alaturi de Schatz ai invatat multe ……

     
    • Scorpio

      Iunie 28, 2012 at 7:27 am

      Absolut. este un om pe care nu il voi uita. Si ma bucur ca inca mai vorbim de ale noastre si acum la 2 ani dupa plecarea mea.

       

au urcat o treapta

 
