RSS

Provocarea-Femeia intoarsa

18 Iun

Femeia întoarsă cu fața spre masă,
Uitându-se lung la ceafa cea lată,
E casnică, e novice, e femeie de casă,
Și se gândește de ce e încă măritată.

Femeia întoarsă cu fața spre tine,
Te cântărește încet de sus până jos,
Scanează buzunarul cu lovele puține,
Și pleacă apoi lăsându-te botos.

Femeia întoarsă cu ,,întorsul” înainte,
E de departe cea mai ideală…
Se recomandă deschisă la minte,
Și utilizabilă cât bei o minerală.

Femeia întoarsă la tine acasă,
Nu vine să îți fure ceva ce-i pitit.
E sinistră, ciudată și are și-o coasă,
E…soacra-ta și vine de la cosit.

Si alte ,,Provocari” la: tiberiuaburi-de-cafeasimonikoolveroversdordefemeiepsianaveronicach3815h, almanahe,

 

Etichete: ,

28 de răspunsuri la „Provocarea-Femeia intoarsa

  1. almanahe

    Iunie 18, 2012 at 8:17 am

    tu, căţărătoareo, eşti întoarsă de pe câmpii!
    câmpiile alea, unde creşte spiritul de glumă şi unde toţi sunt tra-la-la la cap! :))

     
    • Scorpio

      Iunie 18, 2012 at 8:19 am

      :)) Crede-ma ca e o Provocare care mi-a dat batai de cap. Asta a fost tot ce am reusit sa incropesc.

       
      • almanahe

        Iunie 18, 2012 at 8:47 am

        te cred…eu m-am întors pe-o parte, aseară, n-am scris nimic, da’ şi-acuma îmi vine să mă culc la loc. :))

         
  2. Daniel Onaca

    Iunie 18, 2012 at 8:18 am

    Buna! Am citit-o dimineata si mi-a alungat somnul din ochi. Ha, ha…

     
    • Scorpio

      Iunie 18, 2012 at 8:20 am

      Buna dimineata Daniel. Daca ti-a facut si inceputul de zi bun, atunci e bine.

       
  3. dordefemeie

    Iunie 18, 2012 at 8:31 am

    Doar atat ai putut sa incropesti? Eu zic ca ai incropit-o foarte bine. Eu nici nu indraznesc sa ma apropii de tema asta… 🙂

     
  4. Vero

    Iunie 18, 2012 at 8:32 am

    😆
    Ai… întors-o cam macabru la urmă, dar cu foarte mult haz!

     
  5. Marian S

    Iunie 18, 2012 at 11:06 am

    Femeia întoarsă cu fața spre masă,
    Uitându-se lung la bol şi la tel,
    E dulce, novice, e femeie de casă,
    Și-aşteaptă, cuminte, să o „frămânţi„ niţel.

    Femeia întoarsă cu fața spre tine,
    Te cântărește încet de sus, apoi „jos„,
    Scanează buzunarul cu lovele puține,
    Și se resemnează: măcar are „os„!

    Femeia întoarsă la tine acasă,
    Nu vine să-ți fure ceva ce-i pitit.
    Ea vine să-ţi tragă spre gât aspra coasă
    Pentru surpriza ce i-ai dăruit.

     
    • silavaracald

      Iunie 18, 2012 at 5:41 pm

      Cred ca ai lua premiul intai la un eventual concurs pe tema asta. =))

       
    • Scorpio

      Iunie 18, 2012 at 6:07 pm

      Cand mai am de scris Duzina sau Provocarea, te pun pe tine sa le faci. :))

       
  6. ch3815h

    Iunie 18, 2012 at 11:08 am

    🙂

     
  7. psi

    Iunie 18, 2012 at 11:13 am

    vers şi la tine, draga mea?
    şi eu care încă nu a scris nimic! 😳
    la cum ţi-a ieşit, mie îmi place tare mult, mai ales întorsătura de final.
    bine te-am regăsit, scorpio! te îmbrăţişez cu mult drag.

     
  8. SimonaR

    Iunie 18, 2012 at 3:55 pm

    😀 Din nou m-ai facut sa rad! Ce-mi place cand scrii asa

     
    • Scorpio

      Iunie 18, 2012 at 6:07 pm

      Ma bucur ca te fac sa te simti bine.

       
  9. Andreotti

    Iunie 18, 2012 at 7:32 pm

    cred ca a fost primul zambet cu pofta ( ca sa nu zic ras de-a binelea!) pe ziua de azi! frumoasa rima si imbinarea… de continut nici nu mai spun!!! excelent!

     
    • Scorpio

      Iunie 18, 2012 at 8:00 pm

      Acum cand ma uit parca mai ok pare a lui Marian.. :)) .

       
      • Andreotti

        Iunie 18, 2012 at 8:01 pm

        sunt totuși două puncte de vedere cumva diferite:) nu le-aș compara neapărat! :)))…oricum, ai fost inspirată!!

         
        • Scorpio

          Iunie 18, 2012 at 8:12 pm

          :)) E barbat, e si normal sa vada in alt fel…

           
          • Andreotti

            Iunie 18, 2012 at 8:16 pm

            păi, și-atunci? de ce aș compara mere cu pere?:)…perspectiva ta era mai „aproape” de mine:)))

             
  10. Carmen Pricop

    Iunie 18, 2012 at 11:53 pm

    Femeia întoarsă la aspra realitate
    nu mai aşteaptă lovele de la el
    s-a dus la muncă în străinătate
    i-e dor de-acasă, da’s bani în portofel…

     
    • Marian S

      Iunie 19, 2012 at 9:03 am

      E greu şi la muncă, să stea aplecată
      Deasupra capşunilor, circa un an.
      Aşa că mai bine stă tot aplecată…
      … în spate, desigur, e Don Juan.

       
      • Carmen Pricop

        Iunie 19, 2012 at 10:13 am

        E greu şi la muncă, Don Juan e tentant
        că are palate şi i-a dat o hortensie,
        dar mă întreb de-i destul de galant
        când trece la alta să-i lase şi pensie…

         
  11. Hapi

    Iunie 24, 2012 at 5:53 pm

    M-am amuzat bine citind poezia 🙂

     

au urcat o treapta

 
