RSS

Prea mult…

14 Iun

…timp liber.
Am terminat școala și am început practica. În principiu mă duc în practică, exact când intră în tură prietenele mele..
Fiul meu este cu Bacul.Cam nestresat, cam neimplicat, cam ca majoritatea generației lui, o generație de obosiți.
Obosită sunt și eu dând din gură pe lângă el.Am ales de la un timp să încerc să mă detașez, nu să fiu o mamă impasibilă, dar ,,puii” învață să zboare singuri, parcă, nu? Aripile nu sunt ale mele.
Eu mi-am ales tema de licență.Am mult de lucru, strâng date, caut, adun, stochez, scriu.
Am de făcut caietul de practică, un lucru bun și totuși inutil. Strâng date, caut, adun, scriu.
Sunt asaltată de telefoane, din nou…Nici nu mă așteptam la altceva, a venit căldura, încep concediile, oamenii se simt singuri. Ce nu știu este că și eu am ales…de mult timp.Să ignor!
În ,,jurul” meu păstrez doar oameni care merită să stea ,,lângă” mine.Care știu să asculte și care să îmi dea dreptate atunci când am, pe care știu să îi ascult și să le dau dreptate atunci când au.Pe care îi respect! Pe restul, îi arunc…
De viață mă las trăită, poate prea mult dintr-o dată! Și când simt că e prea mult stres, intru în conul meu de umbră.
Mi-e bine.
Sunt ocupată și totuși….am prea mult timp liber.

 
12 comentarii

Scris de pe Iunie 14, 2012 în De-ale mele...personale

 

Etichete: , ,

12 răspunsuri la „Prea mult…

  1. dordefemeie

    Iunie 14, 2012 at 2:15 pm

    E bine sa ai si ceva timp liber….si sa fii si ocupata in acelasi timp… 🙂 Succes la bac.

     
  2. silavaracald

    Iunie 15, 2012 at 10:18 am

    Ca-i nestresat, neimplicat… poate-i mai bine asa.
    La fel a fost si fi-miu. Si pentru aia a avut mai bune rezultate ca fi-mea, care era constiincioasa de numa-numa.

     
  3. Tiberiu Orasanu

    Iunie 15, 2012 at 10:43 am

    Regreţi că ai prea mult timp liber? Va veni vremea să regreţi aceste vremuri. 🙂
    Baftă la Bac şi la Licenţă!

     
    • Scorpio

      Iunie 15, 2012 at 11:25 am

      Tibi, am..poate ca daca as avea un job, ar fi ideal.

       
  4. Alex

    Iunie 16, 2012 at 9:53 am

    Baftă multă, ţie şi fiului tău! Las’ că trec şi astea şi…vin altele! 🙂
    O zi frumoasă!

     
    • Scorpio

      Iunie 16, 2012 at 10:23 am

      Alex, multumesc frumos. O zi buna si tie.

       
  5. darkleya

    Iunie 17, 2012 at 5:41 pm

    Baftă amândurora, să ieșiți cu bine din încercările…școlare 🙂

     
  6. Hapi

    Iunie 24, 2012 at 5:54 pm

    Sunteti amandoi la scoala?

     
    • Scorpio

      Iunie 24, 2012 at 6:33 pm

      Pai cam da :)) fiecare cu ale lui..

       

au urcat o treapta

 
