RSS

Duzina de cuvinte-In sfarsit…

02 Iun

In sfarsit…
… sunt din nou intr-un  dans al seductiei.Nu merge sa fiu dulce, nu merge sa fiu acra. Trebuie sa fiu eu, exact asa cum ma simt in momentul respectiv, fara masti  de ipocrizie.
…am dezlegare la sentimentele mele, fara sa mi se para ca le irosesc in van. Si de nu o fi, o sa ma mint frumos ca a meritat. Macar pentru sfaturile date.
dimineata ma trezesc cu dor de vocea calda si masculina, care cu calm voit sau nu, incearca sa imi deschida orizonturile.
…va fi un drum dificil, dar nu imposibil.Sunt maleabila in mainile unui barbat, atata timp cat nu incearca sa imi modeleze personalitatea si sa imi schimbe sufletul. Atunci as deveni distanta si ar fi pacat, cand stiu cata dragoste as avea de oferit…
…intr-un colt al inimii mele, am observat o desprindere din marginea zdrentuita. Am luat-o si punand-o inapoi, am format o inima dantelata.
…visez din nou frumos, campii si dealuri, soare si zambete, misteriosul decurion care se lupta pentru mine, incercand sa imi smulga declaratia de iubire.
…dupa o perioada stearsa, simt ca traiesc din nou.
Carpe diem!

Au mai scris : psitiberiusimonikooladapaveldordefemeiepoezeleveroversratzonecammelylotussarina,

 

Etichete: , ,

24 de răspunsuri la „Duzina de cuvinte-In sfarsit…

  1. psi

    Iunie 2, 2012 at 9:29 am

    🙂 sunt la un pas distanţă de tine, la un zâmbet… şi mă bucur.

     
    • Scorpio

      Iunie 2, 2012 at 9:53 pm

      Sper sa ajung si eu sa ma bucur…

       
  2. Tiberiu Orasanu

    Iunie 2, 2012 at 10:18 am

    Mă bucur foarte foarte foarte pentru tine pentru voi! Carpe diem!

     
  3. dordefemeie

    Iunie 2, 2012 at 1:10 pm

    Ce bine trebuie sa fie…sa simti ca traiesti din nou… ma bucur pentru tine si pentru ce simti.

     
    • Scorpio

      Iunie 2, 2012 at 9:54 pm

      Trebuie noi sa traim pentru noi si nu sa asteptam ca altii sa o faca…

       
  4. SimonaR

    Iunie 2, 2012 at 2:29 pm

    😀 daaaaa… carpe diem cu multe zambete si soare!

     
    • Scorpio

      Iunie 2, 2012 at 9:55 pm

      :)) Azi a fost in sfarsit soare…

       
  5. Altcersenin

    Iunie 2, 2012 at 3:51 pm

    e frumos cand simti clipa plina si frumoasa, ca o traiesti, ca nu trece pe alaturi stearsa si rece…
    ma bucur pentru tine!.. sa ne povestesti… 😉

     
    • Scorpio

      Iunie 2, 2012 at 9:55 pm

      Nu las niciodata clipa sa treaca pe langa mine.

       
  6. O fată

    Iunie 2, 2012 at 9:07 pm

    Arghezi minunat zicea ca viata o ia de la capat de mai multe ori.

    Si ce minunata este senzatia unei clipe ce se naste frageda in noi. 🙂

     
  7. Cita

    Iunie 3, 2012 at 12:23 am

    Sa pui inceput bun pentru continuare trainica!

     
  8. gabi8154

    Iunie 3, 2012 at 12:48 am

    Sper ca e mai mult decat o duzina de cuvinte! Sper ca e si o realitate, dincolo de ele. Sa fii iubita, Scorpiuto, sa fii iubita! 🙂

     
    • Scorpio

      Iunie 3, 2012 at 9:44 am

      :)) Sper si eu sa fie ceva mai mult decat o Duzina.

       
  9. ellyweiss

    Iunie 3, 2012 at 11:43 pm

    🙂 Oricum, duzina suna foarte bine, mi-a placut. Mai ramane sa se potriveasca perfect cu realitatea…sau invers 😉
    O noapte buna.

     
  10. Nymphtetamine

    Iunie 4, 2012 at 11:26 pm

    e bine ca te cunosti asa mult

     
    • Scorpio

      Iunie 5, 2012 at 10:50 am

      Sa te cunosti pe tine, cateodata este prea mult pentru ceilalti. Iar faptul ca eu ma cunosc, nu ma ajuta prea mult ci dimpotriva….

       

au urcat o treapta

 
