RSS

Leapsa …cu situatii imposibile

31 Mai

Primita de la Dordefemeie si apoi de la Redsky, asa ca voi onora leapsa, pentru amandoua.

1. Dacă ai putea să intri şi să trăieşti într-o carte, care ar fi aceasta ? Motivează alegerea făcută! (dar într-un film? dar într-un cântec?)
Un raspuns greu de dat. Am citit atat de multe carti incat le-am uitat numarul, numele…stiu ca mereu imi doream sa fiu eroina din cartile de dragoste cu final fericit. Acelasi raspuns pentru filmele romantice, cu tipe sexi.Uite..unul este Ghost cu Demi Moore, celalalt Maid in Manhattan (2002) cu Jennifer Lopez.
Cat despre cantec…indubitabil ,,El condor pasa”, eu as fi condorul.

2. Dacă ai putea să-ţi alegi prenumele care ar fi acesta? Dar în cazul în care ai fi de gen opus?
Imi place mult Ela..simplu si atat…Ana, Deea…
Daca as fi baiat mi-ar place sa ma numesc Sergiu, Mircea, Radu, Vlad, Stefan.Unul din astea…

3. În ce altă ţară ai vrea să trăieşti pentru un an şi de ce?
Am trait cinci ani in Austria.La inceput nu mi-a placut, prea rece, prea liniste, prea radicala.Acum..imi e dor de ea.Dar din tot sufletul, mi-ar placea sa traiesc intr-o tara cu clima blanda, calda si oameni zambitori, unde sa simt siguranta.Nu conteaza ce tara este.

4. Care e visul cel mai neobişnuit ce l-ai avut şi ţi-l aminteşti?
Fara doar si poate, va ramane acesta  .

5. Povesteşte o zi din viaţa ta imaginându-ţi că eşti un animal.
Cred ca cel mai simplu e sa intru in pielea lui Jami…Dorm pe plapuma, la picioarele stapanei, mananc, dorm, ma joc, torc in poala ei, ma iubesc, dorm, mananc, torc, dorm..dorm..dorm… :))

6. Dacă ai putea trăi în pielea altcuiva pentru o perioadă limitată de timp, cine ar fi această persoană şi de ce ai ales-o?
Oooo daaaa. Ar fi un barbat..sa imi indeplinesc visul de a face pipi din picioare si de a cuceri cat mai multe gagici.Ahhhh!

7. Dacă te-ai trezi singur pe lume, care crezi că ţi-ar fi primele gânduri şi ce ai face prima dată?
a)As incerca sa adorm la loc, convinsa ca e doar un vis urat.
b)L-as invoca pe Dumnezeu si l-as ruga sa imi faca un Adam.

Cine mai doreste, poate prelua.

 
7 comentarii

Scris de pe Mai 31, 2012 în Diverși picurici

 

7 răspunsuri la „Leapsa …cu situatii imposibile

  1. Marian S

    Mai 31, 2012 at 7:01 pm

    Hai, nu te agita prea tare. Poţi face şi acum pipi din picioare.
    Crede-mă, am văzut cu ochii mei!!! 🙂

     
    • Scorpio

      Mai 31, 2012 at 7:48 pm

      :))

       
      • silavaracald

        Iunie 1, 2012 at 11:07 am

        A primit Giana de ziua ei un fel de con in care poti face pipi din picioare (l-a si pozat, pe blog), asa ca Marian S. are dreptate. 😀

         
        • Scorpio

          Iunie 1, 2012 at 9:54 pm

          Am si eu :)) .

           
          • Marian S

            Iunie 2, 2012 at 7:47 am

            Vax. Merge fără scule performante, doar un pic de antrenament.
            Eu am văzut fără scule!!!

             
  2. Hapi

    Iunie 4, 2012 at 11:10 pm

    Ce povesti ai mai scrie dac-ai intra pentru o zi in pielea lui Jami….:)

     

au urcat o treapta

 
