RSS

Duzina de cuvinte- Daca…

26 Mai

-Daca mi-ar fi limba capsuna si la urechi as avea cirese, te-ai gandi ca a venit primavara sau doar ai adauga niste frisca?
-Daca ti-ai face palmele caus, m-as risca sa beau din izvorul sufletului tau…
-Daca fericirea ar avea chipul tau, atunci mi-ar fi foarte greu sa te gasesc, pentru ca ea s-ar afla ascunsa in desertul nefericirii.
-Daca as fi o caprioara, mi-ar fi frica de lupii cu doua picioare.
-Daca mi-ai spune ca sunt prea buna pentru tine, te-as privi calma si apoi as izbucni in cascade de ras, pentru ca indiferent de ,,placa” invechita spusa de toti, eu as sti ca asa este!
-Daca ar trebui sa iti fac portretul in carbune as alege totusi culori, te-as desena si apoi mi-as impregna trupul cu chipul tau.
-Daca am visat mereu ca printul sa vina pe un cal alb si sa ma salveze din castel, acum vreau ca printul sa vina cu masina si sa ma duca la castel. :))
-Daca as fi cautator de comori, as cauta arcul lui Cupidon si l-as folosi pe toti insensibilii existenti.
-Daca ar trebui sa aleg un singur cuvant care sa ma reprezinte, as alege cuvantul pasiune.

Alte ,,Duzini” si la psitiberiupoezeleanaveronicasimonikooldictaturajustitieiDordefemeiech3815hdragosteoarba

 
 

Etichete: ,

32 de răspunsuri la „Duzina de cuvinte- Daca…

  1. dordefemeie

    Mai 26, 2012 at 8:24 am

    Super…

     
  2. Vero

    Mai 26, 2012 at 9:33 am

    Adaugă şi „talent” lângă „pasiune” – ca să fie descrierea completă 🙂

     
    • Scorpio

      Mai 26, 2012 at 6:39 pm

      Pai nu pot decat un cuvant.

       
      • Vero

        Mai 26, 2012 at 6:50 pm

        Atunci lasă-ne să adăugăm şi noi câte unul – despre care credem că te reprezintă (pe lângă pasiune) 🙂

         
  3. psi

    Mai 26, 2012 at 10:02 am

    şi eu cred că te defineşte acest cuvânt. plus încă multe altele, cum ar fi bunătatea ta, generozitatea, sufletul cald…

     
  4. ch3815h

    Mai 26, 2012 at 11:17 am

    inlantuire conditionala cu raspunsuri. suficiente. 🙂 weekend frumos.

     
  5. Tiberiu Orasanu

    Mai 26, 2012 at 1:17 pm

    Asta mi-a plăcut teribil:
    „Daca mi-ai spune ca sunt prea buna pentru tine, te-as privi calma si apoi as izbucni in cascade de ras, pentru ca indiferent de ,,placa” invechita spusa de toti, eu as sti ca asa este!”
    Te-ri-bil! 🙂

     
  6. simonikr

    Mai 26, 2012 at 2:04 pm

    Pasiune emana fiecare litera ce-o scrii.

     
  7. Marian S

    Mai 26, 2012 at 4:06 pm

    Am reţinut aspectu`.

     
  8. Carmen Pricop

    Mai 26, 2012 at 4:06 pm

    Înţelepciune, umor şi sensibilitate… o combinaţie extraordinară. Felicitări!

     
  9. ellyweiss

    Mai 26, 2012 at 4:58 pm

    „Daca mi-ai spune ca sunt prea buna pentru tine, te-as privi calma si apoi as izbucni in cascade de ras, pentru ca indiferent de ,,placa” invechita spusa de toti, eu as sti ca asa este!”
    Sunt si eu convinsa ca asa este. Si multor femei li s-ar potrivi asta…pentru simplul motiv ca se indragostesc de niste „ei” care nu le merita.
    Frumosi „Daca” prinsi in duzina de azi.
    O zi minunata!

     
  10. cata2006

    Mai 26, 2012 at 6:57 pm

    Daca aripile sperantelor tale sunt imense… nu dispera…
    Urca toate treptele de cer… si vei ajunge acolo unde iti doresti.

     
    • Scorpio

      Mai 27, 2012 at 9:33 am

      Aripile sperantelor mele sunt imense..deci nu am disperat niciodata.
      Intotdeauna incerc sa urc, chiar daca mai cobor.

       
      • silavaracald

        Mai 27, 2012 at 10:13 pm

        Uneori, ca să poți urca mai bine, trebuie să-ți iei avânt coborând puțin. 🙂

         
  11. dictaturajustitiei

    Mai 27, 2012 at 7:10 am

    Mă ierți ? Zăpăcită cum mă știi eram sigură că am pus un like.
    Sunt de acord cu tot ce zeci dar, cel mai mult, mi-este frică de lupii și pisicile cu 2 picioare.

     
    • Scorpio

      Mai 27, 2012 at 9:33 am

      Ooo, stai linistita, Carmen.
      Da, :)) sunt periculosi.

       

au urcat o treapta

 
