RSS

Vanatoare

24 Mai

Zaceau in mine fete nestiute, descoperite nu demult.Poate ca mi-au trebuit ani sa ma descopar, ani sa lucrez la mine si ani sa las sa treaca pentru ca apoi sa incep sa pun in aplicare personalitatea mea.
Care se cam bate cap in cap cu romantismul ce tasneste prin toti porii…
Sunt un vanator!
MI-am dat seama in sfarsit, ca sunt un vanator care isi alege cu grija prada, o urmareste cu atentie si apoi se joaca cu ea pana la sfarsit cand aceasta ramane agatata in acul meu, pentru a o devora.
De multe ori, cand simt ca prada este slaba si nu mai prezinta interesul meu, doar o intep si plec mai departe.
Am fost catalogata in multe feluri, de la naiva la dura, de la insistenta la brutal de sufletista, de la pasionala la rece ca gheata, de la ingamfata la rigida, de la vant salbatic la marioneta.Chiar si ,,vaduva neagra”(ma lasi?).
Eu doar am zambit sarcastic..,,fie, cum ziceti voi”…
Sunt toate la un loc sau nu sunt nimic.Eu am folosit doar doua cuvinte…Cenusa sau Diamant.
Dar inainte de toate, sunt un vanator…iar toti cei care au fost in jurul meu, au crezut ca eu sunt prada, au crezut ca ei au ales.
Gresit! Dau doar impresia asta, din nefericire..eu sunt cea care alege intotdeauna.
Suna demonic si chiar acum o aud pe Hydea cum ranjeste in urechile mele…Asta nu prea are toate tiglele pe casa, simt cum isi freaca palmele de satisfactie atunci cand se pregateste sa dea cu zarul destinului…
In acest moment, nu stiu daca sa ma transform intr-o pasare pura care sa zboare spre sufletul cuiva (habar nu am daca se merita incercarea) sau sa imi folosesc privirea hipnotica si acul din dotare.
Indiferent cum ar fi, cineva va pierde…
Cateodata, chiar si un vanator! :))

 

Etichete: , , ,

14 răspunsuri la „Vanatoare

  1. incaunipocrit

    Mai 24, 2012 at 10:35 am

    Reblogged this on ATA MOTEK.

     
  2. silavaracald

    Mai 24, 2012 at 12:04 pm

    Întotdeauna noi suntem cei care alegem. Chiar și când o facem greșit. Și tot noi suntem cei care suportă consecințele. 🙂

     
  3. Daniel Onaca

    Mai 24, 2012 at 1:32 pm

    Din perspectiva culegătorului care urmăreşte succesiunea anotimpurilor şi aşteaptă pârguirea fructelor, vânătorul e o specie ciudată şi periculoasă pt că e de neânţeles. 🙂

     
  4. Marian S

    Mai 24, 2012 at 4:34 pm

    Cuuuum??? La tine nu e valabilă aia cu „minte-mă, dar minte-mă frumos„???

     
  5. dordefemeie

    Mai 24, 2012 at 7:18 pm

    M-ai ajutat sa ma inteleg mai bine pe mine insumi….

     
    • Scorpio

      Mai 24, 2012 at 7:51 pm

      Leoaico..pai tu oricum esti prin definitie un vanator :)) .

       
      • dordefemeie

        Mai 24, 2012 at 8:34 pm

        Da, dar parca nu ma vedeam asa de clar in postura asta. De fapt nu prea m-am gandit la aspectele astea pana acum.

         
        • Scorpio

          Mai 24, 2012 at 8:43 pm

          Doar daca ajungi sa te cunosti foarte bine, reusesti sa iti dai seama daca asa este sau incerci sa te minti singura.

           
          • dordefemeie

            Mai 24, 2012 at 8:54 pm

            Mda,si cum eu am o problema cu propria cunoastere si intelegere… e mai greu…

             
  6. Scorpio

    Mai 24, 2012 at 8:58 pm

    :)) pai e simplu…cum te vezi? ca o caprioara alergata sau ca o leoaica ce fugareste caprioara?

     
    • Marian S

      Mai 25, 2012 at 12:40 pm

      Mda… leoaica goneşte căprioara… eu înţeleg că e libertate, dar nici chiar aşa! 😛

       
  7. Hapi

    Mai 27, 2012 at 2:36 pm

    Imi place oarecum imaginea cu prada care ramane agatata in arc 🙂

     

au urcat o treapta

 
