RSS

Provocarea-Ploaia

21 Mai

Bate-ma ploaie, bate-ma…
Bate-ma in geam, sa ma faci atenta, sa pot vedea in zare.
Bate-mi in suflet sa pot sa ii deschid portile ferecate cu lacate de clestar.

Plange-ma ploaie, plange-ma…
Curgi siroaie si fa-ma lacrima de tanara neprihania, lacrima de mama, lacrima de femeie parguita.
Plange-mi ploaie soarta si necazul, plange-mi durerile si dorul, viata netraita…
Voi ridica ochii sa te privesc, iar tu ma vei plange, spalandu-mi lacrimile de neputinta…
Plange-ma pe mine!

Joaca-te ploaie, joaca-te…
Prefa-ma in nisip, sa pot sa cern, sa pot sa adun, nisip purtat de vant, de gand, de cuvant, ploaie de fire fine, adunate in ganduri.Ploaie preschimbata in nisip, cu care ma joc si imi curge printre degete, ca viata chinuita si inchisa intr-o clepsidra.

Canta-ma ploaie, canta-ma….
Du-mi ploaie cantecul dorului acolo unde imi este soarta.
Canta-mi ploaie despre fericire si bunastare, despre bucurie si lumina.
Canta-mi despre iubire si petale de trandafiri sarutati de buze pasionale, canta-mi despre soapte spuse in noapte, despre stele si Zburator.
Fa-ma sa-mi fie dor… Si viata incanta-mi.

Iubeste-ma ploaie, iubeste-ma….
Curgi nestavilita, preschimbandu-ma in picaturi, in stropi zglobii ce cad fericiti, atat de fericiti ca vor cuprinde tarana arida.
Insetata de iubire, ma contopesc cu pamantul si il sarut cu atata dragoste, iar el atat de avid dupa sarutul meu umed, ma prinde intr-un tot…Si ma soarbe si nu se satura…
Pamant nepotolit..

Opreste-te ploaie, opreste-te…
Opreste-te ploaie din bataia in geam, din jocul nisip, din cantecul de dor, din iubire.Opreste-te!
Iar cand te vei opri, ma voi imbraca in rochia mea de vreme buna si ma voi roti preschimbandu-ma intr-un curcubeu.
Ca sufletul meu!

Altfel de ,,Provocari” si la psi , dordefemeietiberiupoezeleanaveronicaveroverssimonikoollotussarinadictaturajustitieieclpsademart,
 profunzimicammely,

 

Etichete: , , , ,

33 de răspunsuri la „Provocarea-Ploaia

  1. paradisblonzesc

    Mai 21, 2012 at 7:36 am

    cat de frumos ai scris…..
    :*

     
    • Scorpio

      Mai 21, 2012 at 8:51 am

      :)) Sunt uimita si eu..
      Multumesc Claudia.

       
  2. dordefemeie

    Mai 21, 2012 at 7:40 am

    Wow, ce frumos….

     
  3. Vero

    Mai 21, 2012 at 8:09 am

    Te-ai dezlantuit ca o ploaie de vara si ai gasit cuvinte care au frumusetea curcubeului! 🙂

     
    • Scorpio

      Mai 21, 2012 at 8:52 am

      Vero, cand si cand ma mai dezlantui si eu.

       
  4. Daniel Onaca

    Mai 21, 2012 at 8:42 am

    SSS = suava, senzuala, sugestiva!

     
  5. chgabriela

    Mai 21, 2012 at 11:41 am

    Tare, tareeee frumos!

     
  6. cita

    Mai 21, 2012 at 12:08 pm

    🙂

     
  7. psi

    Mai 21, 2012 at 12:50 pm

    teribil ţi-a ieşit de data aceasta. teribil de frumos! 🙂

     
    • Scorpio

      Mai 21, 2012 at 2:58 pm

      Psi, da…am simtit si eu asta. Multumesc.

       
  8. cammely

    Mai 21, 2012 at 1:31 pm

    mi-a facut placere sa te citesc
    frumos ai tratat subiectul

     
  9. silavaracald

    Mai 21, 2012 at 3:22 pm

    Postul ăsta ar trebui să-l dedici Georgianei, că ei îi place ploaia de numa-numa! ;))

     
  10. Tiberiu Orasanu

    Mai 21, 2012 at 5:34 pm

    frumos, superb sublim! felicitări! 🙂

     
  11. simonikr

    Mai 21, 2012 at 6:17 pm

    Ploaia la capatul careia gasesti un curcubeu „ca sufletul tau”… ce poate fi mai frumos decat asta?!

     
    • Scorpio

      Mai 21, 2012 at 6:59 pm

      :)) Rochia mea de vreme buna???

       
      • simonikr

        Mai 21, 2012 at 7:59 pm

        Daca ii pui poza aici sa fac comparatia :)))

         
        • Scorpio

          Mai 21, 2012 at 8:24 pm

          :))eu nu port rochie…

           
          • simonikr

            Mai 22, 2012 at 12:46 am

            :)))

             
  12. Carmen Pricop

    Mai 21, 2012 at 10:47 pm

    Frumos, plin şi luminos ai plouat azi cuvintele!

     
    • Scorpio

      Mai 22, 2012 at 5:16 pm

      Carmen, m-a lovit inspiratia…Multumesc.

       
  13. Altcersenin

    Mai 22, 2012 at 2:53 pm

    romantica si pasionala, o transpunere totala si o asociere uimitoare cu protagonista(ploaia)!
    poate gresesc, dar te stiam/intuiam pasionala, hotarata, puternica, mai putin romantica… dar iata inca o latura nestiuta se deschide spre surprinderea si admiratia noastra 🙂
    felicitari!

     
    • Scorpio

      Mai 22, 2012 at 5:18 pm

      Sunt tot ceea ce doresc eu sa fiu…
      daca sunt Scorpio azi, maine sunt puternica Hydea, poimaine romantica Jekylla.

       

au urcat o treapta

 
