RSS

Matinal

17 Mai

Mi-e bine! Surprinzator fata de vremea de afara, la mine in suflet e caldut.
Afara e ceata, la mine doar o urma de scepticism.
Afara e frig, eu pot spune ca degaj caldura.
In jurul meu totul este mohorat, in nuante de gri si plumburiu, in interior sunt zugravita cu nuante pastelate si vesele…
Am invatat si v-am spus si voua, ca viata nu ti-o traiesti tu ci trebuie sa te lasi trait de ea.
Fara planuri, fara cramponari, fara sa gandesti ce va fi maine.
De va fi…va fi…
Am un suflet care deja ma iubeste neconditionat.Il accept in poala mea, nu pentru ca ma simt deja ,,obosita”, ci pentru ca torsul lui plin de dragoste ma linisteste.
Am un suflet care ma iubeste si care se pregateste sa zboare in lumea larga.E pregatit? Nu stiu…dar e vremea lor, a puilor care au crescut…
Am sufletul meu care e macinat de prea multe incercari, e bandajat, invelit, criogenat, ciobit, intregit, plin de cicatrici…dar asa slutit de poveri, e al dracului de frumos si cald.
De suflet mi s-a lipit un alt suflet, e timid si totusi destul de puternic daca incearca sa isi faca loc acolo…
De va reusi, voi vedea…
Tot ce stiu e ca sunt traita de viata.
Carpe diem!

 
16 comentarii

Scris de pe Mai 17, 2012 în De-ale mele...personale

 

16 răspunsuri la „Matinal

  1. Daniel Onaca

    Mai 17, 2012 at 8:33 am

    Când sufletul e liber, natura se invioreaza; când doua suflete se întâlnesc ea își drege glasul; când sufletele se unesc, natura cânta chiar si atunci când cerul pare mohorât.
    Îți doresc o auditie plăcută.

     
    • Scorpio

      Mai 17, 2012 at 6:05 pm

      Sa speram ca asistam si la auditie :)) .

       
  2. dordefemeie

    Mai 17, 2012 at 8:45 am

    Frumos matinal. Inviorator.

     
  3. silavaracald

    Mai 17, 2012 at 9:26 am

    Îmi crește inima când te văd renăscând din propria cenușă, ca o superbă pasăre Phoenix. Așa e omenește totuși. Să dea Doamne-Doamne ca starea asta să devină permanentă. :-*

     
    • Scorpio

      Mai 17, 2012 at 6:06 pm

      Offf…e mult spus…traind, vad…

       
      • silavaracald

        Mai 18, 2012 at 11:38 am

        Asta e important: ”trăind”-ul ăsta, nu retragerea din viață de teama suferinței. 🙂

         
        • Scorpio

          Mai 18, 2012 at 12:31 pm

          :)) N-ai sa vezi la mine retragere, cu toate ranile linse :))…

           
  4. Traian

    Mai 17, 2012 at 4:38 pm

    E bine…

     
    • Scorpio

      Mai 17, 2012 at 6:06 pm

      Mmmm..inca nu stiu, Traian. acum e bine.

       
  5. Georgiana

    Mai 17, 2012 at 6:03 pm

    brava, fată! așa te vreau! mțuc!

     
    • Scorpio

      Mai 17, 2012 at 6:07 pm

      Geo si eu ma vreau asa..acum sa vedem rezistenta :)) .

       
  6. coolnewz/Ratatouille

    Mai 17, 2012 at 6:07 pm

    😉

     
  7. gabi8154

    Mai 17, 2012 at 10:09 pm

    Sa-ti fie bine, suflete, si sa te lasi traita de viata cat mai mult! 🙂

     
  8. redsky2010

    Mai 18, 2012 at 8:54 am

    imi place ce citesc, ador culorile pastelate si starea asta de bine… iar filozofia de viata merita toata atentia 🙂

     

au urcat o treapta

 
