RSS

Provocarea- Aproape, departe.

14 Mai

Aproape de mine este singuratatea,
Departe de tine e dragostea mea.
Aproape de mine se lasa noaptea,
Departe de tine este o stea.

Departe de mine e sentimentul implinirii,
Aproape de tine ai tras cortina.
Departe de mine e iluzia fericirii,
Aproape de tine se simte vina.

Aproape de noi sunt lucruri neclare,
Departe de noi iubirile zboara.
Aproape de noi nasti intrebare,
Departe de noi mirajul coboara.

Aproape de mine, fluturi in zbor,
Aproape de mine, ei nasc fior.
Aproape de mine,in mine, pe mine,
Se lasa tacerea, iar zile-s putine.

Departe de mine alunga uratul,
Departe de mine trimite pacatul.
Departe de mine, cu mine, cu tine,
Fugim sa cladim doar destine.

Citim alte ,,Provocari” si la: psi,  poezelesimonikooltiberiuorasanuanacondelealmanahedictaturajustitieiadapavel,

 
 

Etichete: , , ,

22 de răspunsuri la „Provocarea- Aproape, departe.

  1. almanahe

    Mai 14, 2012 at 9:40 am

    chemare cu cânt de porumbiţă, orice femeie atrage-n film deşert…
    nemulţumiţii să citească „desert”. :))

     
    • Scorpio

      Mai 14, 2012 at 1:30 pm

      Da..desert..in ambele variante :)).

       
  2. Tiberiu Orasanu

    Mai 14, 2012 at 1:20 pm

    Îmi place încheierea optimistă! 🙂
    Fie departe de tine urîtul şi fie-ţi cît mai aproape ursitul!

     
  3. dictaturajustitiei

    Mai 14, 2012 at 1:28 pm

    Ar putea fi un descântec :
    ” Departe de mine alunga uratul,
    Departe de mine trimite pacatul.
    Departe de mine, cu mine, cu tine,
    Fugim sa cladim doar destine.”

     
  4. Carmen Pricop

    Mai 14, 2012 at 5:09 pm

    Daa, am găsit amândouă lungimea de undă care măsoară distanţele dintre suflete 🙂

     
    • Scorpio

      Mai 14, 2012 at 7:53 pm

      Mie oricum mi-a placut ce am gasit la tine.

       
  5. simonikr

    Mai 14, 2012 at 7:39 pm

    Daca destinul il cladesti ca si poezia o sa fie unul superb!

     
    • Scorpio

      Mai 14, 2012 at 7:53 pm

      Nu mi-am cladit eu niciodata destinul. De cate ori am incercat, mi-a dat cate una peste ochi…

       
  6. cata2006

    Mai 14, 2012 at 7:44 pm

    ………………………………..
    Dar, durere-ndurerare
    A iubi fara crutare
    A te dezgoli de tine
    Dezgoli pana la os
    Pan’ la sufletul frumos
    Albe lumi sa te lumine
    …………………………..

     
  7. Hapi

    Mai 14, 2012 at 7:48 pm

    Cineva te inspira intr-o maniera superba …….

     
    • Scorpio

      Mai 14, 2012 at 7:55 pm

      :)) Oi fi gasit vreun ,,muz”….

       
      • silavaracald

        Mai 15, 2012 at 5:48 pm

        Îmi place și ilustrația.
        Aproape suntem doi. Mai departe, doar unul…

         

au urcat o treapta

 
