RSS

Cotidian

10 Mai

Deschid ochii somnoroasa si simt ca sunt privita insistent.E Jami si modul lui hipnotic de a ma face sa ma ridic din pat.E modul lui de a imi ura buna dimineata.
Dimineata normala, anormala, banala, plictisitoare, creativa, nesemnificativa.
Patul e mare, e mic, e ravasit, e prea pat. Dar nu-mi vine sa ma dau dusa din el.
Ma intind lenes si apuc telecomanda.
Televizor, stiri, stiri, muzica, nimic, nimic…
Trecere in revista, intre un cascat si tv.
Gandurile imi zboara la nimic, la cotidian.Facturi, plictiseala, scoala, ,,copil” tanar, imaturitate, bacalaureat, lene, neputinta, singuratate, parinti,viata. Viata in general.
Derizoriu, sperante desarte, promisiuni, amagiri, vise, dezamagiri. Vicii!
Mmmm…vicii…cafeaua de dimineata, asta da motivatie de a incepe ziua.
Ma ridic incet din pat, gandindu-ma daca astazi femeia din mine se transforma in vrajitoare, in Jekylla, in Hydea sau raman eu.
Inceputul e frumos…ca in fiecare dimineata…

 
8 comentarii

Scris de pe Mai 10, 2012 în De-ale mele...personale

 

Etichete: , ,

8 răspunsuri la „Cotidian

  1. coolnewz/Ratatouille

    Mai 10, 2012 at 9:12 am

    asa … Sa vedem o postare si de la celalalt capat al zilei! 🙂

     
  2. ellyweiss

    Mai 10, 2012 at 1:00 pm

    Asta ma gandeam si eu…Sa vedem si sfarsitul zilei…cand apare Hydea 😉 :))
    Faina trezire!
    O zi placuta!

     
    • Scorpio

      Mai 10, 2012 at 1:35 pm

      :)) Hydea apare doar cand trebuie.

       
  3. psi

    Mai 11, 2012 at 7:32 pm

    minunată „pisica” din clip…. 😀

     
  4. Alex

    Mai 12, 2012 at 7:39 am

    Uneori, dimineaţa, ne trezim cu astfel de stări „optimiste”. Noroc cu cafeaua, că mai alungă din „nori”.
    Week-end plăcut! 🙂

     
    • Scorpio

      Mai 12, 2012 at 9:51 am

      Alex…nu stiu daca sunt optimiste sau ,,optimiste”…

       

au urcat o treapta

 
