RSS

Miercurea fara cuvinte- Luna mare…mica

09 Mai


 
18 comentarii

Scris de pe Mai 9, 2012 în Diverși picurici

 

18 răspunsuri la „Miercurea fara cuvinte- Luna mare…mica

  1. coolnewz/Ratatouille

    Mai 9, 2012 at 8:43 am

    aici a fost nor, nu am vazut mai nimic

     
    • Scorpio

      Mai 9, 2012 at 8:58 am

      S-a vazut perfect, insa…nu am fost atat de incantata, eu nu am vazut luna mare deloc :)).
      Am zis ca vine si se repede spre mine sa o admir in toata splendoarea…nici pomeneala :)) .

       
  2. fosile

    Mai 9, 2012 at 10:00 am

    Cind rasare si cind apune e mare de poti sa o cuprinzi cu bratele.

     
    • Scorpio

      Mai 9, 2012 at 10:29 am

      :)) Inseamna ca nu a vrut sa vina sa o cuprind in brate :)) .

       
  3. abbilbal

    Mai 9, 2012 at 10:41 am

    A fost frumoasă luna ăn apogeul ei. La noi a venit „să vadă” programul la închiderea „Zilelor cetăţii”.

     
  4. Tiberiu Orasanu

    Mai 9, 2012 at 11:19 am

    Eu nu pot suferi luna plină că-mi dă insomnii şi tre să le tratez cu un număr corespunzător de sticloanţe de bere. Auch. Stai o leacă. Cred că mai mult îmi place decît, nu. 😛

     
  5. Marius Bota

    Mai 9, 2012 at 12:05 pm

    Ma intreb daca si ea, Luna, a privit asa uimita la noi, fiind asa aproape de noi? Sau oricum ar fi, tot mici ne vede!)))

     
  6. silavaracald

    Mai 9, 2012 at 3:53 pm

    Încă un fenomen astrologc pe care l-am ratat. Mi-a povestit despre el soră-mea, care l-a și fotografiat, dar nu prea i-au ieșit pozele. Zicea că era așa de multă lumină că puteai citi dacă voiai.

     
    • Scorpio

      Mai 9, 2012 at 6:33 pm

      :)) daaaa..la mine era multa lumina..de la luminile din parcare.

       
  7. Marian S

    Mai 9, 2012 at 7:13 pm

     
  8. Carmen

    Mai 9, 2012 at 9:18 pm

    frumos memorat acest fenomen luminos 😉
    luna mea a fost si mai mica :))
    happy WW! 🙂

     
  9. Alex

    Mai 10, 2012 at 10:00 am

    Te felicit că ai reuşit să o vezi şi s-o şi pozezi! Eu…am uitat! 🙂

    O zi frumoasă!

     
  10. ellyweiss

    Mai 10, 2012 at 1:02 pm

    Cum eu n-am reusit s-o vad…tot e bine ca o vad si eu undeva 🙂
    Frumoase fotografii!
    Toate cele bune!

     

au urcat o treapta

 
