RSS

Provocare-Furtuna

07 Mai

-Suflete, pentru ce te chinui atat??? Se merita? Nu se merita?
Ai iscat o furtuna tu cu tine si te pipai si te supui lupei sfredelitoare…
Iti vine sa te dai cu capul de ,,locul expre”? Stai tranquilo…lasa capul in pace, strica freza aranjata batzos, cu fixativ..Mmmm, ar cam trebui sa te vopsesti din nou…Auzi? Da’ nu mai bine iti sta tie cu parul mai lung? Esti parca mai sexoasa…
,,Da maaa..dar mie imi pica parul nu tie. Daca ma mai superi, ma tund periuta.Crede-ma sexoasa sunt si fara par, daca vreau.”

-Auzi, te mai privesti mult? Lasa naibii oglinda, ca oricum nu iti arata varsta.De fapt, daca stau bine sa ma gandesc, privindu-ti cosul ivit strategic pe barba, poti sa juri ca esti la pubertate…
,,Bey, nu ma uit in oglinda sa vad cati ani am, ci masor celulita care vrea sa faca acum un parteneriat cu mine. Mi-a promis ca e singura care nu ma va parasi..pana moartea ne va desparti. cat despre cos, nu ai vazut tu bine, mai am unul si pe tampla si se numeste schelalait de hormon strans de gat, nu pubertate. De aia sa ai tu parte, mie mi-a ajuns.”

,,Mi-ai vazut ridul desenat la coltul ochiului? Ha! L-am cumparat pe bani grei de la nenea doctorul care i-a bagat botox Pamelei in buze. Stii cat m-am rugat de el sa mi-l dea? Dupa multe insistente, a mai gasit un rid amarat intr-o cutiuta.Dar e de firma, ai vazut cat de fin e si abia vizibil? Marfa!Pe bani grei l-am cumparat, pe bani grei…nu prea se mai gasesc asa usor ridurile de calitate…”

-Tu stii ca ar trebui sa fii mandra pentru faptul ca la varsta ta arati cum arati?
,,Da? Si in afara de faptul ca sunt cautata de parul de la subtioara, intereseaza pe cineva cati ani are sufletul meu? Cat de tare bate inima sau cat de tinere imi sunt sentimentele reconditionate? Da! Stiu cum sunt eu..in comparatie cu pustoaicele imbracate in pantaloni cu burta.”

,,Isti o furtuna!…Nu incerca sa ma infasori in vartejuri de intrebari.Lasa totul asa cum este…Nu imbatranesc intinerind..imbatranesc doar frumos. Nu ma mai intreba! Ma vad exact cum sunt.Am sufletul tanar si cat timp o sa il am asa, asa o sa ma simt si eu…
Mi-am cusut inima gaurita, destul de bine…am adunat bucatile rupte si le-am prins intre ele…mai merge! Am avut ata magica, unsa cu ulei cu miros de seductie…cu miros de femeie.
Iar cat timp in ,,cap” imi topaie piticul ala mic si negru care canta si danseaza pe ritm de blues… sunt linistita!
Nu o sa ma vezi prea curand cu pisica in poala si leganandu-ma pe balansoar, chinuindu-ma sa impletesc ciorapi pentru atentia vreunui mos basinos…
Nu te lua de mine..oricum nu te ascult.Deocamdata pentru mine se face mereu senin dupa ploaie…norii se duc, ca si vantul, ca si gandul, ca si vorba rostita si negandita….
Toate se duc..in final ma voi duce si eu…dar pana atunci…nu isca o furtuna…”

Alte ,,Provocari” la : psipoezeleeclpsademartanacondeletiberiucristinaClopotelalmanahedictaturajustitieiadapavelprofunzimi.

 

Etichete: , , ,

21 de răspunsuri la „Provocare-Furtuna

  1. Daniel Onaca

    Mai 7, 2012 at 8:37 am

    Câtă provocare, atâta alinare! O mixtura bine preparata si numai bine portionata ca sa nu i se aplece oaspetelui cititor. 🙂

     
    • Scorpio

      Mai 7, 2012 at 9:11 am

      :)) daniel..la voi m-am gandit, sa nu vi se faca rau, daca sunt prea ,,dulceaga”…

       
  2. Altcersenin

    Mai 7, 2012 at 8:51 am

    cred ca cele mai puternice furtuni se petrec in noi insine, lasandu-ne devastati, rapusi, goi pe dinauntru… cu „inima gaurita” …
    ma bucur ca ai „avut ata magica” sa faci „reparatiile” necesare 😉
    iti doresc sa ai cat mai multe zile senine, fara furtuni…de care n-or fi ele…

     
    • Scorpio

      Mai 7, 2012 at 9:13 am

      Altcersenin, acesta este un text nascut in urma discutiei cu doua persoane..una deja ,,ma lua de mana” si ma baga impreuna cu ea in oala batranetii si a ,,depasirii”, de pe acum…cealalta ridica pretentii pentru cele de varsta mea, niste pretentii cam aiurea.

       
      • almanahe

        Mai 7, 2012 at 2:11 pm

        eu nu mai stau cu furtunul la gură, băgat în butoiul plin ochi cu pulberea din cuvânt …mi-am dat seama că cei care mă iau de mână o fac pentru nevoia lor proprie;
        rămâne-le amândurora, poate au nevoie de tine, dar fără să seci! 🙂

         
  3. Tiberiu Orasanu

    Mai 7, 2012 at 9:04 am

    Păi e limpede că tu ştii secretul tinereţii fără de bătrîneţe atîta vreme cît mînuieşti cu dibăcie „ata magica, unsa cu ulei cu miros de seductie”.
    Felicitări!!! 🙂

     
    • Scorpio

      Mai 7, 2012 at 9:17 am

      Tiberiu..pai si nu e asa? Cat timp ,,mirosi” a seductie..inseamna ca ,,traiesti” :)) .

       
  4. psi

    Mai 7, 2012 at 5:08 pm

    furtunoasă/ți scrierea de azi! 😀

     
  5. Marian S

    Mai 7, 2012 at 7:30 pm

    Ăăăăă…

     
  6. abisurile

    Mai 7, 2012 at 7:44 pm

    „,,Da? Si in afara de faptul ca sunt cautata de parul de la subtioara, intereseaza pe cineva cati ani are sufletul meu? Cat de tare bate inima sau cat de tinere imi sunt sentimentele reconditionate? Da! Stiu cum sunt eu..in comparatie cu pustoaicele imbracate in pantaloni cu burta.””

    Asta mi-a placut , cinic dar buna si adevarata.

     
  7. silavaracald

    Mai 7, 2012 at 10:40 pm

    Altele te pot băga în oala lor doar dacă le lași.
    Rămâi în ghiveciul tău, din care crești ca o floare!

     
    • Scorpio

      Mai 8, 2012 at 8:08 am

      :)) Fii sigura ca raman in ghiveciul meu!

       
  8. gabi8154

    Mai 8, 2012 at 1:53 pm

    Cum spuneai, daca tot imbatranim, important e sa imbatranim frumos. Pacat ca suntem victimele unui fenomen ireversibil! 🙂

     
    • Scorpio

      Mai 9, 2012 at 10:02 am

      Pai am acceptat deja ideea, dar urasc sa mi se spuna de acum..,,suntem batrane, fata, nu mai tine..” :)) .

       

au urcat o treapta

 
