RSS

Duzina de cuvinte-Indarjire

05 Mai

In ciuda parerilor contrare, refuz sa ma las invinsa de ideea ca dragostea nu exista, ca pasiunea a murit acum N ani…ca nu au ramas in urma decat interese meschine, indiferenta si nepasare.
Si chiar daca primesc de la ele sarut cu gust amar de creta, imi sterg buzele si le ung cu dulce de pasiune.
Nu am stare..nu pot sta intr-o camera, inchisa intre patru pereti.Nu sunt facuta sa vegetez, eu vreau sa zbor ca un fluture, chiar daca el zboara bezmetic in lumina…
Vreau sa fiu lebada care isi striga cantecul de iubire, plutind pe oglinda tremurata a apei…
As vrea sa am pestisorul de aur si el sa nu imi indeplineasca decat o dorinta…

E lesne de inteles ca niciodata ce m-a doborat, nu m-a facut sa plec capul decat pe moment, ca apoi sa mi-l ridic si sa privesc mai departe, sa merg mai departe.
Hotararea mea molipsitoare in a nu ma lasa infranta in cautarea unui ideal ce poate nu exista, nu conteneste…mai ales ca prin vene imi curge sange clocotit de indarjire.
Eu vreau sa fac din doi un intreg, din doi unul, din unul liana impletita…iar marile intrebari sa si le puna altii, eu sa primesc raspunsurile..-Hydea

Au scris ,,Duzina” : .psipoezeletiberiualmanahesimonikoolotussarinaanacondelecristinadictaturajustitieianaveronicaeclpsademart,

 

Etichete: , , , , ,

30 de răspunsuri la „Duzina de cuvinte-Indarjire

  1. Daniel Onaca

    Mai 5, 2012 at 8:49 am

    Uneori nici măcar nu trebuie s-o cauti, căci te izbeste ea pe nepusa masa!

     
    • Scorpio

      Mai 5, 2012 at 10:42 am

      Daniel, e o regula..daca stai in casa nu te izbeste…asta e clar! :))

       
      • Daniel Onaca

        Mai 5, 2012 at 10:57 am

        Regula aia nu mai e valabilă in zilele noastre. Suedeza mea, pe care am cunoscut-o exact cu șase ani in urma am „întâlnit-o” pe o rețea de contacte matrimoniale si sunt mai multe dintre cunostintele mele care au procedat la fel. Si nimeni nu ascunde asta! E o maniera foarte practica, rapida si comoda. Ori poate ca in România e rusinos sa apelezi la astfel de servicii?!

         
        • Scorpio

          Mai 5, 2012 at 11:07 am

          :)) Nu ! Numai ca in Rom, nu prea are de a face cu dragostea..decat poate in proportie de 1-10%….

           
        • Marian S

          Mai 5, 2012 at 11:26 am

          Bre Daniele, mai sunt suedeze libere??? La ora asta??? Zi-mi şi mie saitu` ăla, că te fac naş, să moară bibi!!! 🙂

           
          • Scorpio

            Mai 5, 2012 at 11:37 am

            Romanticule :))

             
          • Daniel Onaca

            Mai 5, 2012 at 11:38 am

            match.com e cel mai bun dar pe lângă el mai sunt cel putin o duzina.

             
  2. psi

    Mai 5, 2012 at 8:56 am

    ceea ce eşti tu… înseamnă mult pentru mine. te îmbrăţişez!

     
    • Scorpio

      Mai 5, 2012 at 10:43 am

      Psi si pentru mine inseamna mult sa nu ma simt o ,,ciudata” :)) . Si eu te imbratisez de departe..

       
      • psi

        Mai 5, 2012 at 8:12 pm

        pentru că te cunosc, pot să recunosc: nu eşti ciudată. nu te mai privi prin ochelarii de cal ai altora!

         
  3. Carmen Pricop

    Mai 5, 2012 at 9:52 am

    Frumoasă îndârjire! Felicitări şi succes! 🙂

     
    • Scorpio

      Mai 5, 2012 at 10:43 am

      Carmen, face parte din mine si cramponarea mea ..

       
  4. tink3rbe11

    Mai 5, 2012 at 11:38 am

    Si eu cred ca exista…nu mai stim noi sa o aratam , sa ne imbracam cu ea , sa ne mulam..

     
    • Scorpio

      Mai 5, 2012 at 11:39 am

      Clopotel :)) numai mulabile ,,port”…degeaba!

       
      • tink3rbe11

        Mai 5, 2012 at 11:55 am

        :)) Nu esti o persoana tragica! Vezi ca mulabilele nu fac bine!

         
  5. almanahe

    Mai 5, 2012 at 1:35 pm

    iubirile astea, afurisitele! Tot ce vrei tu e absolut firesc pentru nişte aerieni, acvatici pământeni ce suntem!

     
    • Scorpio

      Mai 6, 2012 at 8:07 am

      E totusi atat de nefiresc in firesc.

       
  6. simonikr

    Mai 5, 2012 at 1:39 pm

    Sa nu te lasi invinsa! si eu cred ca dragostea exista 🙂

     
    • Scorpio

      Mai 6, 2012 at 8:08 am

      :)) Odata si odata trebuie sa ma las….

       
  7. Vanessa

    Mai 5, 2012 at 2:57 pm

    si tu,alta „gripata” de iubire :))…sa stii ca celor ce stiu sa astepte li se intampla numai lucruri minunate :))

     
    • Scorpio

      Mai 6, 2012 at 8:09 am

      :)) Gripata de iubire….
      Ce te faci cand te-ai plictisit de atata asteptat???

       
      • Vanessa

        Mai 6, 2012 at 8:19 am

        inca nu m.am plictisit..:))

         
  8. Tiberiu Orasanu

    Mai 5, 2012 at 4:24 pm

    ” Păi dacă ai spus că „prin vene imi curge sange clocotit de indarjire” eu cred că-i numa’ bine de tine! 🙂

     
  9. dictaturajustitiei

    Mai 5, 2012 at 5:40 pm

    Idealul tău în mod sigur există. Îți doresc să-l găsești !

     

au urcat o treapta

 
