RSS

Tanar descurcaret-2

03 Mai

Fiul meu pleaca la prietena lui. Macar nu mai sta cu ochii in calculator cu orele.Ma lasa pe mine sa stau cu ei beliti in laptop.
Nu rasuflu linistita prea mult timp ca imi suna telefonul:

-Alo!
-Mamitziliii!
-Da mami!
-Mami, facem paste. Ce mai pun in apa?
-Sare si un pic de ulei sa nu se lipeasca intre ele…
-Aha, hai ca vedem noi. Bine, mersi..pa!
-Pa!
….

-Da!
-Mami, stiu ca te enervez..
-Ziii!
-Mami, cat le las sa fiarba?
-Mai, fata aia nu e langa tine? Ea nu a facut paste niciodata?
-Hai ma mami, ca nu stim, ne uitam unul la altul..Zici?
-Le lasi cam 7-10 minute…incearca si tu una sa vezi daca s-a fiert.
-Aha…Bine, hai ca vedem noi. Pa!
-Pa!
….

-Iar suni? Ce mai vrei acum?
-Mamitziliiii, te-am sunat sa iti spun ca au iesit bune si am mancat..
-Frate, stai cu fata aia si lasa-ma pe mine…aloleu…
-Hai mai mami ca tu stii ca imi place sa te enervez..
-Bine, nu ma mai suna, ca nu iti mai raspund!Pa!
-Pa!

Acum eu am o intrebare: oare toti baietii (chiar si barbatii) se simt inca legati de mama prin ,,cordonul ombilical”..chiar daca asta a fost taiat de mult? Sau se alinta ei?

 
18 comentarii

Scris de pe Mai 3, 2012 în De-ale mele...personale

 

18 răspunsuri la „Tanar descurcaret-2

  1. monicas10

    Mai 3, 2012 at 9:11 am

    Cordonul fizic da, este tăiat la naștere. Cel energetic, însă, există atâta timp și este folosit ca atare. Întotdeauna el există, chiar dacă este mai greu de văzut cu ochii fizici, fiind folosit ca transfer energetic.
    De la o anumită vârstă trebuie transformată relația mamă-copil în prieten-prieten. La popoarele mai vechi, cum sunt nord americanii, el este tăiat atunci când copil este pregătit pentru a „călca” pe propriile picioare. Altfel, copilul va fi imatur din punct de vedere emoțional și psihic, chiar dacă aspectul fizic este destul de „solid”.
    Am întâlnit o mulțime de oameni care sunt legați de părinții lor până la moarte. Îi privesc ca pe niște divinități, uitând că și ei, părinții, sunt oameni obișnuiți care mai pot să și greșească, să aibă propriile necazuri sau bucurii. Una e respectul și alta e idolatria! La fel se poate întâmpla și cu copii! Părinții își educă copii spre perfecține, uitând că și copii au dreptul lor de a alege. Chiar dacă alegerile lor sunt greșite, totuși e lecția de care au nevoie!
    Am ajuns la o concluzie destul de tragică. Părinții sunt de multe ori inconștienți de ceea ce fac… iar cele mai mari tâmpenii se fac din prea multă dragoste !
    O zi frumoasă, Scorpio! 🙂

     
    • Scorpio

      Mai 3, 2012 at 9:16 am

      Monica, multumesc pentru acest comentariu, cu care sunt de acord. O sa reiau aceasta discutie intr-un post, subiectul este mult mai amplu..merita dezbatut.

       
      • monicas10

        Mai 3, 2012 at 4:06 pm

        Da, merită. Unii oameni pierd ani prețioși pentru a realiza un echilibru între minte și inimă. Tăierea este echivalentul înțărcării… se face treptat. 😉
        Anyway, pentru a evita o explozie de furie (inevitabilă în cazul tăierii bruște), poți face altceva: stimulezi imaginația! Altădată, dacă mai dă telefon poți să-i dai o altă replică, ceva de genul „faci cum te duce capul! Tu papi!”. Eventual… poți cere și tu o porție din „invenția” lui. Cum poți să faci un om să fie responsabil? Lăsându-l să-și asume tot ceea ce face, chiar dacă sunt tâmpenii…
        Articolul tău m-a făcut să-mi aduc aminte de primele mele piftele… puteam să sparg pereții cu ele! (lol)

         
  2. paradisblonzesc

    Mai 3, 2012 at 9:42 am

    Ce frumos! Bag seama ca ai o relatie super stransa cu el. Pe langa mama eu cred ca te considera si o prietena foarte buna cu care poate sa vb despre orice…jos palaria. Ps: eiii acuma nu stii ca baietii sunt cu mamele iar fetele cu tatii? 🙂 te pup

     
  3. chgabriela

    Mai 3, 2012 at 10:21 am

    Se alinta:) Si te iubeste…:P

     
  4. redsky2010

    Mai 3, 2012 at 12:48 pm

    dar si daca nu te-ar mai suna cu zilele nu ti-ar placea, este?
    spune-i ca pe fiecare ambalaj de paste scrie timpul de fierbere si ai scapat de grija asta :))

     
    • Scorpio

      Mai 6, 2012 at 6:48 pm

      :)) Uite, asta am uitat sa ii spun.

       
  5. suflet de cuuurva

    Mai 3, 2012 at 2:47 pm

    hihi 🙂 ce dragut baiatul tau

     
    • Scorpio

      Mai 6, 2012 at 6:48 pm

      Multumesc…e dragut doar cand vrea.

       
  6. psi

    Mai 4, 2012 at 9:46 am

    întotdeauna sunt legați… și nu vor să recunoască! 😀

     
  7. Alex

    Mai 6, 2012 at 10:46 am

    Ha, ha! Ce simpatic este fiul tău! Şi cu ce umor povesteşti tu toate aceste întâmplări.
    Să nu-ţi pară rău că îţi cere părerea în toate. Va veni şi ziua când vei duce dorul acestor telefoane cu rugăminţi alintate.
    Oricum, mama e mama şi această realitate n-o schimbă nimeni!
    O zi frumoasă! 🙂

     
    • Scorpio

      Mai 6, 2012 at 6:50 pm

      Alex, ce bine ar fi sa ceara parerea in toate, dar nu se poate.Tinerii sunt teribilisti si le stiu pe toate.

       
  8. Hapi

    Mai 6, 2012 at 3:47 pm

    Nu stiu ce sa-ti spun despre legatura dintre baieti si mamele lor dar e clar ca voi doi impartasiti ceva special si cred ca esti o norocoasa
    Se vede ca are mare incredere in tine

     
    • Scorpio

      Mai 6, 2012 at 6:51 pm

      Hapi, mi-as dori sa fie asa, insa la varsta lui crede ca le stie pe toate si nu prea mai conteaza ce spun eu, cand e vorba de ceva serios.

       
      • Hapi

        Mai 7, 2012 at 4:19 pm

        Da, asta asa aparent…..insa te iubeste si te respecta, trebuie sa incerci diverse abordari ca sa conteze si ceea ce spui tu 🙂
        Chiar si sfaturile despre cum se coc clatitele prind bine

         

au urcat o treapta

 
