RSS

Miercurea fara cuvinte-Prin ,,subteran”

02 Mai

 
21 comentarii

Scris de pe Mai 2, 2012 în Diverși picurici, Masculul Alfa

 

Etichete:

21 de răspunsuri la „Miercurea fara cuvinte-Prin ,,subteran”

  1. Zina

    Mai 2, 2012 at 9:15 am

    Haha ! L-ai prins ! Le și roade, cablurile alea ?! Noi cunoaștem un cățel care are pasiunea asta.
    Să ai zile frumoase !

     
    • Scorpio

      Mai 2, 2012 at 9:26 am

      Zina, nu…nu roade nimic, doar pe canapea are ciuda, o zgarie.

       
  2. paradisblonzesc

    Mai 2, 2012 at 9:30 am

    :))) dulce foooc!

     
  3. Ana lu' Manole

    Mai 2, 2012 at 9:39 am

    Unde l-ai prins? :)))
    Simpatic…si parca are un iz de vinovatie :))))

     
    • Scorpio

      Mai 2, 2012 at 10:07 am

      Da, da..vinovatie…se pregatea sa sara pe mine. Era sub canapea.

       
  4. addicted

    Mai 2, 2012 at 10:10 am

    Auuuch, ochii aia parca te fixeaza! :))

     
  5. abbilbal

    Mai 2, 2012 at 10:38 am

    Şi-a aprins farurile. Să ai o zi bună.

     
  6. Traian

    Mai 2, 2012 at 4:58 pm

    Iote asa are si Pufuletul meu un tunel… e numa’ a lui si cara acolo tot ce apuca…

     
    • Scorpio

      Mai 2, 2012 at 7:10 pm

      Traian, asta nu cara, decat se baga :)) .

       
  7. coolnewz/Ratatouille

    Mai 2, 2012 at 5:57 pm

    :)) asta e o cirtita vopsita in mitza!

     
  8. Sara

    Mai 2, 2012 at 9:50 pm

    Ce ochi pătrunzători are!… E foarte atentă… și curioasă… 🙂

     
    • Scorpio

      Mai 3, 2012 at 7:50 am

      Matza-matzu meu e rau, atent si curios.

       
  9. psi

    Mai 2, 2012 at 10:09 pm

    câtă concentrare pe el şi câtă indiscreţie pe tine! 😀

     
    • Scorpio

      Mai 3, 2012 at 7:50 am

      :)) Este exact pe punctul de a sari…

       
  10. Elly Weiss

    Mai 2, 2012 at 11:19 pm

    Cum bine spune Abbilbal: Si-a aprins farurile! Asa pare 😉 🙂
    A fost prins exact ca un mic hot! Super poza!
    O seara frumoasa!

     
    • Scorpio

      Mai 3, 2012 at 7:52 am

      Elly, imi pare rau ca nu ii pot face poza atunci cand il prind ca a facut o prostie .Atunci sa vezi ce fata are :)) .

       
  11. Alex

    Mai 6, 2012 at 10:48 am

    Mare figură mai eşti! Cum te-ai băgat cu camera după năzdrăvan! Cred că şi el a fost surprins! 🙂

     

au urcat o treapta

 
