RSS

Provocarea-Franghii si noduri.

30 Apr

Folosesc noduri impletite din resturi de inimi frante.
Pasesc pe poduri facute din liane si panze de paianjen, din franghii impletite si noduri putrede.
Impletesc laturi, facand noduri duble…ca sa nu scape sufletele goale din ele…
Formez siraguri, adaugand sufletul meu, un suflet gol, un nod, sufletul meu, un suflet pierdut, un nod…
Le fac pentru a incerca sa le vand Vanzatorului de iluzii.
Vanzatorul de iluzii le ia ca sa le vanda, in piata de vechituri.Acolo aseaza siragurile pe franghii desirate, subtiate de greutatea sufletelor atarnate.
Oamenii vin, se uita si pleaca mai departe.Nimeni nu are nevoie de iluzii second hand.
Sufletul meu ramane atarnat mai departe pe siragul format din noduri si alte suflete rupte, goale, zdrentuite.
Viata e pana la urma doar o insiruire de franghii si noduri…
Iar eu continui sa merg pe franghie incercand sa imi mentin echilibrul.Si sa fac noduri.
De cand ma stiu fac asta…

 

Au mai scris: psitiberiuanacondelesimonikoolpoezelecristinadictaturajustitiei,

 

Etichete: , , ,

16 răspunsuri la „Provocarea-Franghii si noduri.

  1. Tiberiu Orasanu

    Aprilie 30, 2012 at 5:32 pm

    Sunt momente în care cuvintele sunt de prisos…

     
    • Scorpio

      Mai 1, 2012 at 9:48 am

      Uneori, tacerea e mult mai buna…

       
  2. dictaturajustitiei

    Aprilie 30, 2012 at 7:03 pm

    ” Viata e pana la urma doar o insiruire de franghii si noduri ”
    Cam atât e comun între ce am gândit eu și scrii tu.
    În rest la tine este totul mai frumos …

     
  3. Domnul Bob

    Aprilie 30, 2012 at 7:24 pm

    Ohooooo ! Ce imagine ! Cine nu s-ar vrea un Alexandru Macedon al momentului ?

     
    • Scorpio

      Mai 1, 2012 at 9:49 am

      Bob..e doar un moment de sinceritate. Atat!

       
  4. Domnul Bob

    Aprilie 30, 2012 at 7:54 pm

    Ai putea sa le tai, dar e mai imbietor sa le desfaci, nu-i asa ? Asta da savoare vietii, cred.
    Sa le desfaci unul cate unul, sa vezi cum se indreapta franghia, drumul …

     
    • Scorpio

      Mai 1, 2012 at 9:50 am

      Poate ca la un moment dat le voi taia.Am inceput sa ma plictisesc incercand sa le desfac.

       
  5. psi

    Aprilie 30, 2012 at 9:34 pm

    cu toţii facem asta. doar că puţini recunoaştem…

     
    • Scorpio

      Mai 1, 2012 at 9:50 am

      Poate ca multi recunosc, macar in sinea lor.

       
  6. simonikr

    Mai 1, 2012 at 12:29 am

    Suntem acrobati in cautarea echilibrului.

     
    • Scorpio

      Mai 1, 2012 at 9:51 am

      Suntem particule de nisip in clepsidra vietii…

       
  7. cleo

    Ianuarie 31, 2014 at 2:39 pm

    Ce frumos….din inima au venit toate cuvintele astea !

     
    • Scorpio

      Ianuarie 31, 2014 at 9:47 pm

      Cleo, intotdeauna vin din inima.

       
      • cleo

        Februarie 4, 2014 at 11:29 am

        zic ca aici, au o mai mare incarcatura emotionala…., clar ca mereu vin din inima, dar aici veniseara dintr-o inima grea…

         

au urcat o treapta

 
