RSS

Iertare

29 Apr

Te iert…te iert pentru ca nu ai gasit curaj timp sa imi vorbesti.
Iarta-ma si tu pentru ca nu mai am bun simt rabdare sa astept sa iti faci timp curaj sa imi vorbesti.
Dar ai avut tot timpul din lume sa faci asta.
Clipa ta de sinceritate a expirat.
Si timpul meu acordat tie a expirat.
Si merg mai departe in viata.
Fara tine!
Nu a fost sa fie…
Si da, ultima ,,incercare” din partea mea a fost ca sa vad daca te motivez sa te ,,misti” si nu ca sa te enervez. Dar ai ramas la fel de inert si insensibil in orgoliul tau neinteles.
Si da, ai dreptate (o spun fara modestie)…stiu ca sunt un om bun…bun, nu prost.

Ps- Astept un semn, vreodata..ca ai reusit si ca esti bine. Doar atat! O sa admir politetea ta, daca vei face asta.

 
3 comentarii

Scris de pe Aprilie 29, 2012 în De-ale mele...personale

 

3 răspunsuri la „Iertare

  1. Hapi

    Aprilie 30, 2012 at 3:45 pm

    Sper ca te citeste 🙂

     
  2. Hapi

    Mai 2, 2012 at 11:04 am

    Hm. Cand e vorba de barbati, nu se stie niciodata….

     

au urcat o treapta

 
