RSS

Tanar descurcaret

26 Apr

Fi-miu pleaca la un amic, vecin cu noi…Imi spune ca vor face niste clatite…
Incerc sa ii dau niste sfaturi, ma opreste cu un gest miserupist ,,ma descurc, sunt mare”.
Raman singura, oftez usurata ca nu imi face mie dezastru in bucatarie ci aluia..
Dupa vreo doua ore telefonul suna:
– Mamitziliii…
-Da!
-Ce faci?
-Ma dau in leagan! Ce doresti?
-Mamitzili, cate oua se pun la clatite?
-Cate vrei, incepand de la unul..
-Are doua, e de ajuns?
-Da!
-Bine, mersi..te pup, pa!
-Pa!

……
-Aloo!
-Da!
-Mamicutza, zi si mie, in afara de faina, oua, apa sau lapte(sa vad ce dracu are asta)..mai pun altceva?
-Pai, poate un pic de ulei ca sa nu se lipeasca.Si nu ma mai suna, ai zis ca te descurci, nu ai vrut sa asculti cand ai plecat..
-Ooo, bine, bine, nu te mai sun..am inteles, pup, pa!
-Pa!

……
-Dea! Zi!
-Maaamiiiii! Stii cat te iubesc eu , da?
-Zi ce vrei..deja ma disperi..
-Avem dulceata sau gem? Ca asta nu are..
-Avem, dar la ce naiba ai zis ca faci la el daca nu aveti ce va trebuie?
-Pai, pana mea..am crezut ca are, zi..vin sa imi dai un borcan cu gem?
-Hai vino!
-Ti pup, acum cobor…

E ca se descurca?
Asta am scris-o pentru ca mi-au adus aminte .tvdece.-ii ..:))

 
31 comentarii

Scris de pe Aprilie 26, 2012 în De-ale mele...personale

 

31 de răspunsuri la „Tanar descurcaret

  1. paradisblonzesc

    Aprilie 26, 2012 at 10:01 am

    mi-a venit apa in gura…nu am mai mancat clatite de aproape 2 ani de zile. si Doamne….ce clatite facea colega de camera….auu mama.
    PS: sa ne zici si noua cum au iesit 🙂

     
    • Scorpio

      Aprilie 26, 2012 at 10:32 am

      Au iesit mancabile..cred! Daca ei le-au ,,halit” iti dai seama :)) .

       
  2. sserbanro

    Aprilie 26, 2012 at 10:02 am

    Mă, e un fericit! A avut pe cine întreba! 😉 Eu a trebuit să învăţ cu procedura aia arhaică, zisă „Trial & Error!”. De ulei ştiam. Ce a mers prost, a fost CÂT ANUME! După ce m-am băşicat niţeluş pe mâini, a mers mai bine… 😀 Asta era prin 1977, când m-am mutat „de capul meu”. Eram prin anul II la liceu… Acu’ îmi vine să râd dar atunci, când mă uitam la băşici… mdeh!…

     
    • Scorpio

      Aprilie 26, 2012 at 10:33 am

      Serban, ma irirta doar faptul ca stie deja, a facut de N ori..insa tot ii place sa ma sicaneze intrebandu-ma din nou si din nou si din nou…

       
  3. sserbanro

    Aprilie 26, 2012 at 12:56 pm

    Poate că aşa ştie el să te iubească? Fiecare are felul lui…

     
    • Scorpio

      Aprilie 26, 2012 at 1:28 pm

      :)) Sper sa se ,,desprinda”…

       
  4. sserbanro

    Aprilie 26, 2012 at 1:34 pm

    De ce? Eu o iubesc pe Mama şi acum, la 13 ani după plecare, chiar dacă… „we had our issues”!
    Eu cred că o să îţi aminteşti râzând de zilele astea „sâcâitoare”! 😉 😀

     
    • Scorpio

      Aprilie 26, 2012 at 2:10 pm

      :)) ce legatura are iubirea cu ,,desprinderea”??

       
  5. chgabriela

    Aprilie 26, 2012 at 1:54 pm

    :)) Mamitziliiiii. Foarte dragut.

     
    • Scorpio

      Aprilie 26, 2012 at 2:11 pm

      :)) Asta e varianta buna de ,,alint”. Nu vrei sa stii cum imi spune cand il scot din sarite…

       
  6. redsky2010

    Aprilie 26, 2012 at 2:03 pm

    ah, ce cunoscut mi se pare! 😀 ei stiu tot si apoi vin razand la noi. „doar nu te-ai suparat, am glumit!!!” mai bine sa sune, decat sa fac eu curat dupa ei!

     
    • Scorpio

      Aprilie 26, 2012 at 2:11 pm

      :)) Nu? Stiam ca tu intelegi…

       
      • redsky2010

        Aprilie 26, 2012 at 2:32 pm

        aseara mi-a explicat savant ca stie cand si ce trebuie sa manance si cu ce sa se imbrace, sa ma mai opresc din indicatii. a venit vanata de afara si sare frecvent peste pranz, mancand chipsuri cand nu-s prin preajma. deci da 😀

         
  7. silavaracald

    Aprilie 26, 2012 at 3:32 pm

    Tot e bine că te ia la telefon.
    Peșty ne-a trimis odată de la București (unde lucra pe atunci), o rețetă de 4 (patru) pagini, prin fax! Și tot ne-a găsit cusur la ce am făcut când a venit acasă. Se pare că sărisem un paragraf ceva. 😀

     
    • Scorpio

      Aprilie 26, 2012 at 3:51 pm

      :)) E un perfectionist, parca nu stii ca ii plac lucrurile bine facute!

       
  8. coolnewz/Ratatouille

    Aprilie 26, 2012 at 4:00 pm

    gem facut in casa? 😀

     
    • Scorpio

      Aprilie 26, 2012 at 4:01 pm

      Da, dar nu de mine..mi-a dat mami :)) .

       
  9. Nice

    Aprilie 26, 2012 at 9:16 pm

    Tare amuzant, cam asa se desfasoara si dialogurile mele cu mama cand ma pun eu sa gatesc ceva si ea e plecata la tara. 😀

     
    • Scorpio

      Aprilie 27, 2012 at 9:13 am

      Nice, asta e partea amuzanta :)) .

       
  10. gabi8154

    Aprilie 26, 2012 at 9:23 pm

    Cam asa e si la mine… doar ca eu nu am rabdarea necesara, si ei (copiii) se amuza si mai mult. 🙂 🙂 🙂

     
    • Scorpio

      Aprilie 27, 2012 at 9:13 am

      Gabi, m-am invatat, nu ma mai enervez ca o fac degeaba.

       
  11. psi

    Aprilie 26, 2012 at 9:41 pm

    şi totuşi este copilul tău drag… eu ştiu cât îl iubeşti! 😉

     
    • Scorpio

      Aprilie 27, 2012 at 9:14 am

      Dap. Si eu stiu cat de mult il iubesc, dar si asa crede-ma ca devine uneori obositor :)) .

       
      • Tiberiu Orasanu

        Aprilie 27, 2012 at 10:53 am

        Şi după ce puiul zboară din cuib, începi să zici: vai şi-amar, pe unde-o fi băietul mieu. 🙂

         
        • Scorpio

          Aprilie 27, 2012 at 11:47 am

          Logic Tibi.Dar nu sunt o mama posesiva, ci realista :)) .

           
  12. Hapi

    Aprilie 27, 2012 at 11:14 am

    Chiar ca e descurcaret. Musai sa se apuce de afaceri! 🙂
    Azi maine o sa tedelecteze cu deserturi sofisticate

     
    • Scorpio

      Aprilie 27, 2012 at 11:48 am

      :)) Pe naiba! Mai bine moare de foame decat sa faca ceva .

       
  13. Alex

    Aprilie 29, 2012 at 9:22 am

    „Bubulinu-gospodinu”! 🙂 Până la urmă ce mai contează micile probleme, a mâncat băiatul clătite?
    Mi-a plăcut tare mult relatarea făcută cu mult umor!
    O zi frumoasă! 🙂

     

au urcat o treapta

 
