RSS

Provocarea-Clepsidrama fantasichinezica

23 Apr

Cam asta traiesc eu mereu…o clepsidrama fantasichinezica. Adica e la mana a doua, chinezarie ieftina.
Si ma enerveaza ingrozitor ca oricat as zbrangani, nu reusesc niciodata sa ma filozesc.
De cate ori abrendez, de atatea ori zic ca gata, am hamaduit.Stau o perioada sa ma ipolicesc dupa hamaduitare si apoi incerc din nou sa pafashesc. La inceput merge stas pafasheala, apoi nu stiu ce dracu se intampla si lucrurile o iau mipiceste.
Mipiceala dureaza cam cat incep eu sa ma chipicesc si apoi imi este mult, mult usor…
Cum am un ,,miros” fin, imi dau seama ca totul nu a fost decat o mozdroceala si ma apuca furia.
Ma enerveaza ingrozitor ca sunt luata de sfococina, cand de fapt nu este asa. Dau sanse egale tuturor agaricilor si incerc sa nu ii sperii cu atitudinea mea de lapiduna.Dar daca dispar in ceata ca zmodroceii, nu ma las si devin insistenta pana aflu cauza. Defect, ce sa-i faci? Pe mine nu ma lasi balta fara sa imi spui daca am fost eu de vina si sunt zdrocoluca sau tu esti de vina, ca esti nexiou.
Pana la urma, in loc sa te chinui intr-o reinexi latiestenta…mai bine spui ca nugemer…si iti vezi de zdranga ta.
Stiu eu..poate ca vaatriia fenanimi sau lurulc maalnu sunt mai la moda decat depasita lapiduna din mine…

In incheiere, un sincer ,,La multi ani!” tuturor ce poarta azi nume de sfant si in special zapacitei noastre dragi Georgiana. Ti tzuc fata!!

Au mai raspuns la ,,Provocare” : psipoezelecristinaalmanahedictaturajustitieiveroverslotussarina

 
15 comentarii

Scris de pe Aprilie 23, 2012 în Duzina de cuvinte și Provocările

 

Etichete: , , ,

15 răspunsuri la „Provocarea-Clepsidrama fantasichinezica

  1. untraian

    Aprilie 23, 2012 at 4:10 pm

    Mai fata… o traducere, nu puneai si tu?

     
    • Scorpio

      Aprilie 23, 2012 at 6:53 pm

      Nu e nevoie de traducere Traian.

       
  2. silavaracald

    Aprilie 23, 2012 at 5:55 pm

    Sunt foarte cinisteziată de postarea asta. Aș fi vrut s-o numirez un pic, dar m-am eneromiază destulă. 😀

     
  3. Marian S

    Aprilie 23, 2012 at 7:50 pm

    Mi-a şoptit o cocobleandură că trebuie să mă cocomostrez cu zeamă di bobostreală ca să înţeleg pe bune ce ai camcamicit aici.

     
    • Scorpio

      Aprilie 23, 2012 at 8:58 pm

      Repet-nu cred ca este atat de greu ca sa intelegeti ce am scris..chiar deloc..plus ca la un moment dat am si anagramat, deci… :))

       
  4. dictaturajustitiei

    Aprilie 23, 2012 at 9:08 pm

    Mă uimești cât de sinceră poți să fii ! Într-o lume plină de persoane false ești de apreciat.

    Va veni o zi când totul va fi bine. Să nu-ți pierzi niciodată încrederea.

     
    • Scorpio

      Aprilie 23, 2012 at 9:58 pm

      :)) Pe mine ma uimesc oamenii care se sperie de sinceritatea mea si fug.

       
      • silavaracald

        Aprilie 24, 2012 at 12:06 pm

        Nu sunt pregătiți pentru ea, așa că e de înțeles de ce fug. Pierderea e a lor, crede-mă!

         
        • Scorpio

          Aprilie 24, 2012 at 12:58 pm

          Fapt demonstrat inca odata! :))

           
  5. psi

    Aprilie 23, 2012 at 9:14 pm

    no… acum privesc picior peste picior. se pare că ţi-a rămas inspiraţie de la duzină de.ai amestecat cuvintele ca pe o maioneză.
    te îmbrăţişez…

     
    • Scorpio

      Aprilie 23, 2012 at 9:59 pm

      Psi, am simtit imbratisarea ta! Multumesc.

       

au urcat o treapta

 
