RSS

Duzina de cuvinte-Veta

21 Apr

Sade Veta-n batatura,
Scarpinandu-se-n snurcus,
Se da imaculatura,
Ca n-a fost pe ,,derdelus”.
Ea s-ar ,,da”” dar cica-i post
Si vecinul e cam prost,
Chiar de se da casca dor,
Zice ca salele-l dor.

Si uitandu-se Veta in zare,
Hop vecinul pe carare,
Covoiat ca un convrig,
Sprijinit intr-o cedruga,
De ziceai ca-i zmodroluga.

,,Buna ziua mai vecine”,
(Veta e paradistanta).
Un minutacut vecinul,
O priveste pe Vetuta,
Ochii stersi se schimba brusc,
transformandu-se-n alb astru
Si rotindu-se elicerc, o fixeaza pe cuscal,
Gandul ii veni indata,
Se simti pe loc sacal.

,,Ai Vetuto, vin la tine,
Ca sa ma framanti usor?
C-am ajuns cam pionegru,
Salele ma dor de mor..
Un masaj..sau o ventuza..”

Veta tremura din buza.
,,Stii vecine, drumu-i mare
Cu-n suspinten,tu oi afla
O vecina mult mai tare,
Decat framantarea mea.”
Si cu tentalent se-ntoarse,
Suierand o pastenie.
Si intrand aprig in casa,
Se-nchina cu smerenie.

Au mai scris ,,Duzina” zapacita si : psi, veroverszhaodragosteoarbaalmanaheanacondeletiberiupoezeleDictatura justitiei

 

36 de răspunsuri la „Duzina de cuvinte-Veta

  1. psi

    Aprilie 21, 2012 at 10:02 am

    se pare că cuvintele inventate au gust de poezie…
    m-am ferit să te citesc până astăzi, să nu o ia muza razna, pastenic.
    ce ţi-e şi cu vecinii ăştia, pfuaaai! 😆

     
  2. Vero

    Aprilie 21, 2012 at 10:06 am

    😆
    Am râs cu poftă!!! Mulţumesc 🙂

     
  3. Tiberiu Orasanu

    Aprilie 21, 2012 at 11:02 am

    Mi-ai făcut ziua frumoasă, scorpiuţo. 😀
    Biata Veta; n-are şi ea un vecin mai acătării. 😛

     
    • Scorpio

      Aprilie 21, 2012 at 11:07 am

      Cred ca nu a fost destul de cas cador :)) .

       
  4. Carmen Pricop

    Aprilie 21, 2012 at 11:41 am

    Poezie şi veselie multă. Mi-a plăcut şi am continuat hohotul de râs al duzinei şi la tine :)))

     
  5. Andrei Răduţu

    Aprilie 21, 2012 at 2:40 pm

    Foarte tare ! Multa inspiratie in continuare !

     
  6. Georgiana

    Aprilie 21, 2012 at 2:46 pm

    :))))))) nebunica mea!

     
    • Scorpio

      Aprilie 21, 2012 at 6:32 pm

      Aaaa…stii cumva o reteta pentru a schimba dulciurile pe altceva???? ha??? :))

       
  7. Elly Weiss

    Aprilie 21, 2012 at 3:15 pm

    Ce dezamageala! Crunta! :)) Ma preparasem de-un xxx mai soft, macar ca o framantare, asa…si nimic, nimic… Ce face postul Pastelui din om, pardon femeie! De-aia am asteptat eu sa treaca 😉 :))
    Ce pot sa mai spun? Si tie ti-a iesit super! 🙂
    Multa inspiratie in continuare!

     
  8. almanahe

    Aprilie 21, 2012 at 5:15 pm

    scorpiule, te-ai fâstâcit?
    sau treaba era cam strâmtă-n post? :))

     
    • Scorpio

      Aprilie 21, 2012 at 6:31 pm

      :)) Io??? Pai ce eu sunt Veta???Neahhhh…

       
  9. dictaturajustitiei

    Aprilie 21, 2012 at 5:51 pm

    ”,,Ai Vetuto, vin la tine,
    Ca sa ma framanti usor?
    C-am ajuns cam pionegru,
    Salele ma dor de mor..
    Un masaj..sau o ventuza..”

    Vetuțo nu ști vreun pionegru liber ?
    Că și mie -mi trebuie o frământare la șale .

     
  10. Alex

    Aprilie 21, 2012 at 6:10 pm

    Ha, ha! Mi-a plăcut mult! 🙂

    O seară frumoasă!

     
    • Scorpio

      Aprilie 21, 2012 at 6:35 pm

      Alex…si cand te gandesti ca a fost post..sa te tii!!! :))

       
  11. Andreotti

    Aprilie 21, 2012 at 6:36 pm

    excelent!!!!!:)

     
  12. Marius Bota

    Aprilie 21, 2012 at 8:25 pm

    Veta asta, e tot aia cu chiuveta? Ca sunt cam din acelasi aluat se pare, poate asta putin mai „evlavioasa”)))

     
    • Scorpio

      Aprilie 21, 2012 at 9:15 pm

      :)) Aia cu chiuveta e cuminte rau. Asta doar e tzafnoasa!!!!

       
  13. Traian

    Aprilie 21, 2012 at 10:40 pm

    Brava, bre!

     
  14. Marian S

    Aprilie 22, 2012 at 11:30 am

    Deci limba spargă este iarăşi în vigoare…
    http://ro.wikipedia.org/wiki/Limba_sparg%C4%83 (că mi-e lene cu a href, chestii)

    Apoi Veta trebuie să se scoale de dimineaţă şi să strige găinile:
    http://www.youtube.com/watch?v=HFCXJMnEd5o (minutul 1:55, aproximativ)

     
    • Marian S

      Aprilie 22, 2012 at 11:34 am

      Na, am pus doua linkuri si m-am trezit moderat!

       
      • Scorpio

        Aprilie 22, 2012 at 12:05 pm

        Am rezolvat…

         
        • Marian S

          Aprilie 22, 2012 at 6:23 pm

          Păi lasă-l naibii de comment, eu te întreb de şale… 🙂

           
          • Scorpio

            Aprilie 22, 2012 at 6:41 pm

            Mariane.. :)) nu io ma vaitai de sale…

             
  15. Hapi

    Aprilie 23, 2012 at 1:16 pm

    Ce bine am ras Scorpio 🙂 🙂
    Merci

     

au urcat o treapta

 
