RSS

Ce ziceai..

17 Apr

…de fericire ?…
Ha,ha,ha…Jekylla, ti-am spus ca am dreptate? Ti-am zis ca pe mine niciodata nu ma inseala ceea ce simt? Nu m-ai crezut,ai zis ca poate…
M-ai indesat inauntru, atunci cand am vrut sa ies, mi-ai spus sa nu urlu, sa te las, sa ma potolesc,ca tu stii…Stii pe dracu! M-ai tinut  degeaba… mirosisem deja ceva  ciudat…
Ce ai rezolvat ca ai fost buna? Ca ai fost intelegatoare? Rabdatoare? Cu bun simt? NIMIC!!!
Ti-am zis ca cei ca tine sunt luati de fraieri? Ca trebuie sa iti adormi simturile si frumosul si sa tai in carne vie, fara pic de remuscari?
Crezi ca cineva iti va ridica statuie pentru ca tu vrei sa ramai mereu cea corecta? Nu te uiti in jur?
La ce dracu mai crezi in ceea ce nu mai exista de mult? Sunt povesti..sunt povesti…
Iti place ca viata ti-a dat inca odata una peste ochi?
Proasto!Proasto!PROASTO!!!!
Ramai dracu femeia cu pisica sau calugareste-te sau..si mai bine, schimba-ti orientarea daca te tine…
Povestile sunt doar pentru cei mici.Cei mari traiesc doar drame.
Viata, sa te fut!!!

Pentru tine…nu am nici un cuvant, oricat de rea as fi, prefer sa am cu ea ceva si nu cu tine.De la mine personal, tu nu meriti cuvinte…
De fapt, ba da…o sa iti spun doar atat:,, Te-ar fi iubit, fraiere!”  –Hydea

 

Etichete: , , , ,

9 răspunsuri la „Ce ziceai..

  1. ionela

    Aprilie 17, 2012 at 12:54 pm

    hmm…degeaba sunt blanda si intelegatoare cu tine, daca pe mine ma vand asa ieftin…

     
    • Scorpio

      Aprilie 17, 2012 at 1:10 pm

      ???

       
      • ionela

        Aprilie 17, 2012 at 1:29 pm

        ma refer la faptul ca ar fi minunat sa ne iubim pe noi , apoi pe ceilalti..in felul acesta macar incercam sa traim fericiti si in echilibru.

         
        • Scorpio

          Aprilie 17, 2012 at 1:50 pm

          Ionela, am sa incerc sa fiu diplomata si sa tac, cu toate ca nu prea o fac si o sa iti spun ca de fapt nu ai inteles nimic.- Hydea.

           
          • ionela

            Aprilie 17, 2012 at 2:55 pm

            este posibil sa fi inteles cu totul altceva.. 🙂
            dar nu mi e frica de non-diplomatie..sunt fetita mare si pot sa sa inteleg ca mai am multe de invatat…:)

             
  2. coolnewz/Ratatouille

    Aprilie 17, 2012 at 6:31 pm

    Scorpio, lasa ca iti aduc miine o poza in dar care sa-ti mai indulceasca amareala! Sper! 🙂
    (macar un zimbet tot iti va aduce, pun pariu 🙂 )

     
  3. paradisblonzesc

    Aprilie 20, 2012 at 5:58 am

    like pentru cum ai scris. se simte suferinta. dar stii ceva?! fii ceea ce simti tu. daca simti ca trebuie sa tipi, tipa. sa fii rea sau buna etc. stiu ca auzi asta des, dar hai sa ti mai zic si eu (vai eu asta experta in ale vietii, lol): nu trebuie sa te mai intereseze ce simt/zic cei din jurul tau. Si draga Hydea fii ferma pe pozitie :*

     
  4. cleo

    Aprilie 16, 2013 at 12:38 pm

    O palma buna. Asa ma mai trezesc si eu….ca tot visez la povesti …

     

au urcat o treapta

 
