RSS

Hristos a inviat!

15 Apr

Pentru toti cititorii mei:
,,Lucrurile marunte va aduc bucuria cea mai mare….Credinta va da speranta ca exista cineva alaturi de voi, chiar si atunci cand va simtiti singuri! Dumnezeu sa va aiba in paza, sa va ofere sanatate si putere pentru a merge in fiecare zi mai departe….PASTE FERICIT alaturi de cei dragi sufletului vostru!!! Hristos a inviat!”

Pentru tine:
,,Aş fi vrut să petrecem Paştele împreună. Deşi ştiu că nu e posibil si incerci sa ma tii departe de tot, îţi voi fi alături cu sufletul şi fie ca speranţa Învierii să te faca sa intelegi! Paşte fericit!”

 
22 comentarii

Scris de pe Aprilie 15, 2012 în Diverși picurici

 

22 de răspunsuri la „Hristos a inviat!

  1. Florentina

    Aprilie 15, 2012 at 10:34 am

    Adevarat a inviat! Sarbatori frumoase si linistite, alaturi de cei dragi!

     
    • Scorpio

      Aprilie 15, 2012 at 5:43 pm

      Florentina, sarbatori linistite alaturi de cei dragi.

       
  2. cata2006

    Aprilie 15, 2012 at 11:47 am

    Nimeni sa nu fie trist, nimeni sa nu-si piarda credinta si nadejdea in necazurile vietii, caci Hristos Cel inviat este cu noi. Il purtam in noi si ramane in veci cu noi, de vom ramane in dragostea Lui si-Ii vom pazi poruncile.

    „Hristos a inviat din morti, cu moartea pe moarte calcand si celor din morminte viata daruindu-le”. Amin.

    Hristos a inviat !

    Parintele Ilie Cleopa

     
  3. Carmen

    Aprilie 15, 2012 at 12:50 pm

     
    • Scorpio

      Aprilie 15, 2012 at 5:44 pm

      Carmen, Paste linistit tie si familiei.

       
  4. Georgiana

    Aprilie 15, 2012 at 1:55 pm

    Adevărat a înviat! Paște fericit, dragă Scorpiuță. ti pup tare!

     
    • Scorpio

      Aprilie 15, 2012 at 5:44 pm

      Geo, sar’ na. Paste fericit!

       
  5. Traian

    Aprilie 15, 2012 at 4:11 pm

    Adevarat a inviat! Sa-ti fie bine!

     
    • Scorpio

      Aprilie 15, 2012 at 5:45 pm

      Traian, sarbatori pline de lumina. O sa imi fie si bine…trebuie.

       
  6. dictaturajustitiei

    Aprilie 15, 2012 at 6:56 pm

    Hristos a înviat ! Să fii fericită alături de toți cei care îți sunt dragi !

     
    • Scorpio

      Aprilie 15, 2012 at 7:31 pm

      Multumesc frumos, asemenea si tie.. Si..adevarat a inviat!

       
  7. tink3rbe11

    Aprilie 15, 2012 at 8:31 pm

    Adevarat a Inviat!!! Paste Fericit si tie !! 🙂

     
  8. Andrei Răduţu

    Aprilie 16, 2012 at 3:09 am

    Sarbatori fericite ! Hristos a inviat !

     
    • Scorpio

      Aprilie 16, 2012 at 8:34 am

      Andrei, sarbatori fericite si tie. Adevarat a inviat!

       
  9. Cantemir

    Aprilie 16, 2012 at 4:01 am

     
  10. BlueRiver

    Aprilie 17, 2012 at 2:16 pm

    Adevarat a inviat! 🙂

     
  11. coolnewz/Ratatouille

    Aprilie 17, 2012 at 6:30 pm

    Adevarat a inviat! 🙂

     
  12. Tiberiu Orasanu

    Aprilie 19, 2012 at 4:29 pm

    Adevărat A Înviat!
    Mă bucur să te regăsesc parte liniştită, parte în poziţie de atac. 🙂
    Eşti o femeie de toată isprava şi mă bucur că te-am „cunoscut”.
    Îmi place teribil că scrii pentru tine nu pentru noi, şi mai ales respect modul tău franc de a fi.
    Dacă-mi permiţi, un HUG prietenesc. Bine? 🙂

     
    • Scorpio

      Aprilie 19, 2012 at 5:53 pm

      Tiberiu, o mare imbratisare si bine ai revenit!

       

au urcat o treapta

 
