RSS

Azi..

14 Apr

…cu riscul ca pot supara, trebuie sa precizez inca odata.
Scriu pentru mine, nu pentru voi.
Aici este refugiul meu si da, am ales sa fie public.Pentru ca eu nu ma ascund.
Insa daca am nevoie sa plang pe aici, o fac..pentru ca aici este locul meu.
Nu sunt nici ,,distrusa”, nici la capatul puterilor, insa am cateodata nevoie sa rabufnesc. Aici.
Hmmm…daca par o frustrata, poate ca oi fi..habar nu am…
Incerc sa imi traiesc viata demn si fara sa dau explicatii.
Chiar daca scriu pentru a ma elibera si a imi pune gandurile in ordine, am ales sa impart cu voi si bunele si relele si citesc de fiecare data cu mare atentie ceea ce voi comentati.
Viata mea nu a fost niciodata banala si sunt sigura ca nici nu va fi in continuare. Chiar daca imi place sa traiesc o viata linistita(in aparenta), se intampla ca intotdeauna apar evenimente care o fac tumultoasa.
Totusi am zvacul acela care ma baga fara sa vreau neaparat, in valtoarea vietii.
La acest moment incerc sa imi pun (a cata oara) ordine in ganduri, pentru ca o serie de evenimente au facut ca din nou frumosul sa devina incert. Voi incerca sa pun in balanta daca se merita sau nu.La acest moment inclina spre nu, dar..dar ieri spuneam ceva de iertare…E posibil sa imi prelungesc doar starea de incertitudine si nervi, voi vedea…
Asta pe langa faptul ca daca cu mama am rezolvat cat de cat problemele de sanatate, la mine au revenit din nou.
Si nu ma simt deloc bine…
Vedeti cum suna a vaitat? Nu asta am vrut sa iasa, pentru ca de obicei eu nu ma plang…
Imi spuneti mereu ca sunt puternica, poate ca sunt…dar stiti ca si cei puternici mai ingenuncheaza cateodata, nu?
Asa ca va trebui sa imi mai iertati si mie micile scapari de slabiciune.
Sper ca macar azi(Traian, chiar mi-a fost rau zilele astea) sa reusesc sa ajung sa iau Lumina.
Acum va las sa cozonaciti, vopsiti, prajituriti sau ce mai aveti de facut.Eu ma duc sa imi iau un medicament contra durerilor( ce bine ar fi sa fie si contra durerilor sufletului).
Aveti grija de voi, fiti mai buni(mereu, nu doar acum inainte de Paste) si iertati.

 
30 comentarii

Scris de pe Aprilie 14, 2012 în De-ale mele...personale

 

30 de răspunsuri la „Azi..

  1. cata2006

    Aprilie 14, 2012 at 12:47 pm

    Am deschis caseta mea cu bijuterii!
    Am gasit acolo multe agate ale mahnirilor, foarte multe perle ale lacrimilor, cateva diamante ale clipelor fericite, doua sau trei rubine ale iubirii, niste smaralde ale sperantei si marele si inegalabilul diamant roz al optimismului.
    Am vorbit cu cineva care mi-a spus ca, in caseta sa, aceasta ultima minune nu se afla.
    Cauta!
    Poate este mic si s-a ascuns printre celelalte, sau poate este inca brut si de neobservat.
    Gaseste-l, slefuieste-l cu atentie si lasa-i sa straluceasca toate fatetele luminoase!

     
    • scorpio72

      Aprilie 14, 2012 at 1:36 pm

      Ai scris frumos si am citit cu mare atentie. Multumesc!

       
  2. Nice

    Aprilie 14, 2012 at 1:26 pm

    Iti doresc ca in sfanta zi de Paste sa ai parte de o minune:sanatate si alinarea sufletului mult incercat. Iar blogul pentru asta este, pentru a ne elibera de povara gandurilor.
    Ai grija de tine. 🙂 Sarbatori cu pace si lumina. 🙂

     
    • scorpio72

      Aprilie 14, 2012 at 1:37 pm

      Nice, trebuie sa am grija de mine…nu are cine.
      Sarbatori linistite si tie!

       
  3. Traian

    Aprilie 14, 2012 at 1:49 pm

    Da’ cine a fost deranjat de problemele tale? E locul tau personal si faci ce vrei, nu?
    Un Paste linistit, iti doresc!

     
    • scorpio72

      Aprilie 14, 2012 at 1:53 pm

      Traian, chiar nu m-a deranjat nimeni. Nu stiu, asta am vrut sa scriu azi…
      Un Paste linistit iti doresc!

       
  4. Irina

    Aprilie 14, 2012 at 3:30 pm

    Oricat vei dori, nu vei reusi sa fii pe placul tuturor. Pana una alta, cauta sa separi problemele reale de cele inchipuite si poate asa iti mai salvezi sufletul de la incarcatura… E un mic sfat. 🙂
    Iti doresc un Paste fericit, cu lumina in suflet si multa iubire!
    Sanatate mamei tale!
    Irina

     
    • Wild wind

      Aprilie 14, 2012 at 3:34 pm

      Nu exista probleme inchipuite, crede-ma. Exista doar probleme.
      Multumesc frumos pentru vorbele tale. Sarbatori linistite si tie!

       
  5. ovi

    Aprilie 14, 2012 at 3:57 pm

    sa ai paste fericit… care sa te apropie de dumnezeu si de oameni… si apropierea sa-ti aduca alinare in viata… pe toate planurile… asa iti doresc… ba chiar si mai mult…
    ovi

     
    • Wild wind

      Aprilie 14, 2012 at 4:03 pm

      Ovi, bine ai venit in ,,casa” mea. Multumesc pentru gandurile frumoase si la fel, iti urez si eu sarbatori linistite alaturi de cei dragi.
      :)) Mai mult..imi doresc si eu, dar toate la timpul lor.

       
  6. Altcersenin

    Aprilie 14, 2012 at 8:02 pm

    Domnul sa tamaduiasca toate durerile tale atat cele trupesti cat si cele sufletesti…
    Sa ti se umple sufletul de lumina si impacare…
    Paste fericit!

     
    • Scorpio

      Aprilie 14, 2012 at 8:14 pm

      Altcersenin, multumesc pentru vorbele frumoase.
      Sarbatori linistite si tie!

       
  7. Ana lu' Manole

    Aprilie 14, 2012 at 8:03 pm

    Draga Scorpio, nimeni nu-i suficient de puternic sa le duca pe toate. Tu insa, ai puterea de a renaste si dea ramane aceeasi fiinta calda si buna.
    Sarbatori fara de dureri, pline de Lumina iti doresc!

     
    • Scorpio

      Aprilie 14, 2012 at 8:20 pm

      Stiu ca trebuie sa mai si ducem, altfel ar fi prea banal, nu????
      Sper sa nu ajung sa chem iar ambulanta…multumesc pentru urare.
      Sarbatori linistite alaturi de familie! Te imbratisez.

       
  8. psi

    Aprilie 14, 2012 at 8:28 pm

    sărbători cu lumină să ai, draga mea.
    te îmbrăţişez…

     
    • Scorpio

      Aprilie 14, 2012 at 8:31 pm

      Si eu te imbratisez, Psi a mea.Nu pot intra pe blogul tau, a disparut!
      Sarbatori linistie alaturi de familie.

       
  9. Hapi

    Aprilie 14, 2012 at 10:57 pm

    Un weekend si un Paste linistit, frumos, placut iti doresc!
    Stau aici la tine pe blog si fummy o tigara virtuala ca eu nu cozonacesc, nu vopsesc nu bestelesc nimic, ma pregatesc de drum.
    Am vrut sa iti spun ca am trimis ceva, n-am mai asteptat si…..tu sa ma anunti cand o sa soseasca, sper ca nu la Pastele Cailor ci dupa ce trec astea si se intoarce lumea pi la lucru
    Sa-ti treaca repede durerile!

    (apropo, am descoprit si eu creioanele astea de la standul essence. Oaw! Am luat un kohl …..de-ala pt contur ochi, negru. E prima data cand pot inlocui creioanele farmec si e exact ce imi trebuie. Consistenta…nota 10)

     
    • Scorpio

      Aprilie 14, 2012 at 11:04 pm

      OOoo Hapy…asta surpriza…pai si cum fac eu? Lasa ca iti scriu mail maine…
      Ma bucur ca te-am corupt :)) .
      M-au lasat durerile (alea sufletesti, nu).
      Paste fericit si tie si cu multa liniste…

       
  10. Marian Bîclea

    Aprilie 16, 2012 at 10:24 am

    cine maraie la ce scrii sa-si faca blog, ori sa-si gaseasca scrib sa-i scrie la comanda! >:D<

     
  11. BlueRiver

    Aprilie 17, 2012 at 2:20 pm

    sper ca acum esti mai bine :)… si eu am avut ( inca mai am) ceva probleme cu spatele, de la o cazatura in baie… am reusit sa ajung la Inviere 🙂

     
    • Scorpio

      Aprilie 17, 2012 at 4:51 pm

      Sunt o idee mai bine, multumesc.

       
  12. Marius Bota

    Aprilie 17, 2012 at 3:31 pm

    Sa iti daruiasca Dumnezeu sanatate trupeasca si mai ales una sufleteasca , astfel incat inima ta sa fie mereu sanatoasa, bucuroasa si plina de credinta, chiar si atunci cand apar probleme.

     
    • Scorpio

      Aprilie 17, 2012 at 4:52 pm

      Da, am nevoie de sanatate.Daca o am, le pot face fata celorlalte, cu mai multa usurinta.

       
  13. Froog

    Aprilie 18, 2012 at 10:23 pm

    Mi-a atras atentia acest post, eu cred ca nu ai o persoana careia sa ii spui probleme tale, sau daca ai, nu te asculta, este bine ca iti exprimi trairile, dar nu pune la suflet toate comentariile ! Numai bine iti urez !

     
    • Scorpio

      Aprilie 19, 2012 at 9:15 am

      Froog, am o persoana, de fapt am mai multe. Nu este vorba de comentarii, nu are legatura decat indirect cu cititorii…

       
  14. gabi8154

    Aprilie 18, 2012 at 11:00 pm

    Sanatate multa, suflete. Sper ca esti mai bine, macar trupeste!

     
    • Scorpio

      Aprilie 19, 2012 at 9:15 am

      Gabi, trupeste da, sunt mai bine. Multumesc.

       
  15. Froog

    Aprilie 19, 2012 at 10:13 am

    aaa, deci sa inteleg ca te referi la modul general, cunosc sentimentul …

     
  16. cleo

    Aprilie 16, 2013 at 12:35 pm

    Sunt momente cand indiferent cum iti sta corpul, sufletul e in genunchi. Si asta nu e slabiciune deloc !

     

au urcat o treapta

 
