RSS

Ma caut…caut…

13 Apr

Cand esti trist iti vine sa dormi si sa uiti.
Iti vine sa iti culci capul pe genunchii altcuiva care te iubeste, sau daca esti singur si nu ai pe nimeni, sa ti-l culci pe palmele tale.
Da. iti vine sa dormi cand esti trist. Si sa uiti…
Dar cand te trezesti? Iar esti trist si nu mai poti sa adormi din nou… –Ionel Teodoreanu

Am obosit cautand calea..
Am obosit sa mai gasesc raspunsuri la intrebari nerostite.
Am obosit sa astept sa primesc raspunsuri la intrebari puse.
Caut lumina, incerc sa inteleg, stiu ca asta imi este destinul, imi voi purta crucea.
Nu e prima data.
Si iert!

 
15 comentarii

Scris de pe Aprilie 13, 2012 în De-ale mele...personale

 

15 răspunsuri la „Ma caut…caut…

  1. tink3rbe11

    Aprilie 13, 2012 at 8:32 am

    De ce oare in loc sa avem frenezia permanenta a cautarii , ne simtim obositi si vrem sa dormim , sa plecam , sa uitam , sa nu mai stim de nimic si de nimeni , sa avem tendinte de egoism …in loc sa cautam pana gasim raspunsul indiferent cat de obositor este.
    Nu stiu daca m-am exprimat asa cum trebuie si daca a inteles cineva ce am vrut eu sa spun mai sus…dar ne este mai usor sa abandonam totul in loc sa ne incapatanam…este o stare generala , eu una ma incadrez descrierii de mai sus .
    Si totusi suntem intr-o permanenta cautare …a ceva!

     
    • scorpio72

      Aprilie 13, 2012 at 3:50 pm

      Clopotel…pentru ca pur si simplu am obosit cautand? Pentru ca poate nu exista ceea ce caut?

       
      • tink3rbe11

        Aprilie 13, 2012 at 6:01 pm

        Mi s-a spus odata ca …exista raspunsuri si rezolvari la orice. Doar sa vrei sa le gasesti cu adevarat!
        Mie imi este teama de unele raspunsuri si rezolvari…tu pari mai curajoasa …

         
        • scorpio72

          Aprilie 14, 2012 at 8:23 am

          Par, sunt…habar nu am. Am fost intr-o cautare continua de cand ma stiu, incercand sa aflu….Poate o sa mai fiu, asta nu am de unde sa stiu. Dar cateodata obosesti si te opresti.

           
          • tink3rbe11

            Aprilie 14, 2012 at 9:29 am

            Asa este..uneori simtim nevoia de o pauza.Noi ii spunem renuntare dar…este doar o mica pauza.
            Un Paste Fericit iti doresc!!!

             
  2. Hapi

    Aprilie 13, 2012 at 8:14 pm

    Da, exact poate nu cauti ce trebuie si poate ca ceea ce cauti nu e potrivit pentru tine
    Eu mereu am crezut ca lucrurile bune se intampla cand ne asteptam mai putin
    Da, e drept ca si alea rele la fel….

     
    • scorpio72

      Aprilie 14, 2012 at 8:25 am

      Hapi, poate exprimarea mea nu a fost intotdeauna corecta…eu nu ,,caut ” neaparat. Se intampla sa vina peste tine atunci cand crezi ca esti (sau nu) pregatit.

       
  3. Traian

    Aprilie 13, 2012 at 9:02 pm

    Apropo de lumina… ai fost aseara la Calea luminii, ai aprins si tu una?

     
    • scorpio72

      Aprilie 14, 2012 at 8:21 am

      Traian, nu am fost pentru ca starea sanatatii nu mi-a permis.

       
  4. cata2006

    Aprilie 14, 2012 at 2:13 pm

    Lasa SOARELE sa vina sa te incalzeasca cu dragostea lui… sa-iti umple viata cu lumina lui… sa te orbeasca cu razele lui…
    Vrei sa spui ADIO… ADIO… ADIO TRISTETE… sa o lasi in urma ta… nu o vrei… nu ai cautat-o… ea te-a gasit si tu nu o vrei… nu… nu…
    Vrei sa fi lasata in pace… sa nu ai acea privire tulburata de ea… sa nu mai oftezi… sa te lase sa fi fericita…
    E chiar atat de greu… Se pare ca tristetea si fericirea sunt surori… si merg mana in mana… nu putem trai fericiti daca nu exista si putina tristete… cred…

     
    • Wild wind

      Aprilie 14, 2012 at 2:22 pm

      Am o strangere de inima cand citesc acum…si m-a strafulgerat un gand…
      Ma insel sau nu? Ti-ai facut curaj sa scrii???

       
      • cata2006

        Aprilie 14, 2012 at 2:25 pm

        Nu te … inseli …

         
        • Wild wind

          Aprilie 14, 2012 at 2:28 pm

          Normal ca nu ma insel…
          Pai…bine ai venit in casa mea.

           
          • cata2006

            Aprilie 14, 2012 at 2:34 pm

            Iti MULTUMESC ca ma primesti.

             
  5. Wild wind

    Aprilie 14, 2012 at 3:03 pm

    Dreptul de a comenta nu il iau nimanui, atata timp cat poate purta un dialog civilizat.

     

au urcat o treapta

 
