RSS

Miercurea fara cuvinte-Inger

11 Apr

 
23 comentarii

Scris de pe Aprilie 11, 2012 în Diverși picurici

 

23 de răspunsuri la „Miercurea fara cuvinte-Inger

  1. paradisblonzesc

    Aprilie 11, 2012 at 8:24 am

    e desenat de tine?

     
    • scorpio72

      Aprilie 11, 2012 at 8:25 am

      E desenat de fiul meu, pe un perete in casa…in marime naturala.

       
      • paradisblonzesc

        Aprilie 11, 2012 at 8:45 am

        wow! il felicit!

         
      • Hapi

        Aprilie 11, 2012 at 8:50 pm

        Foarte fain Scorpio. Il si picteaza?

         
        • scorpio72

          Aprilie 11, 2012 at 9:43 pm

          Hapi, asa zicea dar pana il picteaza(ca e de mult timp lasat asa pe perete, neterminat) cred ca il acopar eu cu lavabil.

           
  2. geanina

    Aprilie 11, 2012 at 10:07 am

    e foarte talentat fiul tau!:) desenul e foarte frumos…zi faina:)

     
    • scorpio72

      Aprilie 11, 2012 at 10:22 am

      Da, este talentat la desen. Multumesc asemenea.

       
  3. Alex

    Aprilie 11, 2012 at 10:14 am

    Un desen minunat! O temă inepuizabilă, căci cine poate spune că a surprins toată măreţia unui înger?
    Felicitări fiului pentru talent şi pentru aşa frumoasă lucrare.
    O zi frumoasă, Scorpio! 🙂

     
    • scorpio72

      Aprilie 11, 2012 at 10:23 am

      Alex, o zi frumoasa tie, a mea nu este…

       
      • Alex

        Aprilie 12, 2012 at 12:02 am

        Stai liniştită, nu sunt mai grozav. Mă doare o măsea, mi-am scrântit un deget, m-am împiedicat pe scări. Iuhuuuu! Da’ ce bine-mi merge! 😀 Te rog să asculţi melodia Mirabelei Dauer: „E bine, e foarte bine” şi sigur vei zâmbi!

         
  4. silavaracald

    Aprilie 11, 2012 at 3:40 pm

    Hai, măi! Ai așa un înger fain în casă și zici că ai o zi proastă… Du-te și privește-l puțin, confundă-te cu el, ia lumină de la el, să vezi că mai trec gândurile întunecate.

     
    • scorpio72

      Aprilie 11, 2012 at 3:42 pm

      Slvc…am o zi proasta, asta este, nu am ce sa fac.

       
      • silavaracald

        Aprilie 11, 2012 at 5:24 pm

        Știu. Eu am avut un anotimp prost, dar am supraviețuit.
        Ești puternică, așa că ți-e ”permis” să mai lași și garda jos câteodată. Sunt sigură că o să ai zile mai bune cât de curând. :-*

         
        • scorpio72

          Aprilie 11, 2012 at 5:25 pm

          Nu stiu de unde or veni zilele alea bune, ca imi merge prost cam pe toate planurile..dar daca tu zici :)) asa o fi.

           
  5. Marius Bota

    Aprilie 11, 2012 at 3:55 pm

    Ce e mai frumos, pe langa desenul fizic, sa ai in casa si prezenta spirituala a lui Dumnezeu, a unui inger pazitor. Foarte frumos si ingenios „ingerul casei tale”

     
    • scorpio72

      Aprilie 11, 2012 at 5:10 pm

      Pare mai mult un inger din desenele cu Naruto :)) dar daca el mi-a spus ca e inger..inger e!

       
  6. abbilbal

    Aprilie 11, 2012 at 4:40 pm

    Talent şi imaginaţie.

     
  7. addicted

    Aprilie 11, 2012 at 5:36 pm

    Talentat copilasul tau. 🙂

     
    • scorpio72

      Aprilie 11, 2012 at 5:38 pm

      Multumesc.
      :)) Copilasul meu este un tanar de 19/186 .

       

au urcat o treapta

 
