RSS

Astept primavara…

09 Apr


…din suflet.
Vreme mohorata…Afara si poate in sufletul meu…
Stau si privesc pe fereastra si incerc sa vad dincolo de ploaia care cade.Incerc sa vad cu ochii mintii frumosul ce ma inconjoara.
Acum doua zile am reusit sa observ si eu un copac inflorit, cu toate ca toti copacii sunt infloriti.
Atat de stresata si in alergatura am fost, incat nici macar nu am observat ce se petrece in jurul meu.
Am admirat floricelele mici si roz si m-am bucurat oftand usurata. A venit primavara.
Acum sper sa o simt si in sufletul meu.
Mi-am golit gandurile de tot ceea ce simt, ca sa nu ma doara departarea, de care pana la urma nu esti vinovat.
Imi este dor…mi-e dor de tine…
Vreau sa revin, sa revenim la ce a fost inainte.
Vreau sa ma bucur de ce am aflat si cunoscut….
Imi este dor de vorbele noastre si soaptele tale, imi este dor de privirea ta si de vocea ta calda…
Imi este dor sa pun capul pe pieptul tau si sa iti simt inima cum incearca sa spuna mai mult decat stiu…
Ma simt singura..si nu mai vreau..
Afara e primavara si vreau sa fie si in sufletul meu…
Astept sa revii, astept sa zambesc din nou, sa te privesc, sa ma bucur,  sa incerc sa fiu fericita…
Te astept..

 
25 comentarii

Scris de pe Aprilie 9, 2012 în De-ale mele...personale

 

25 de răspunsuri la „Astept primavara…

  1. redsky2010

    Aprilie 9, 2012 at 4:29 pm

    vorbim de schatzi sau de alt schatzi sau de un oarecare schatzi numit asa generic?
    hai fruntea sus, se lanseaza un nou anotimp, nu poate fi decat bine, un hug mare pt tine!

     
    • scorpio72

      Aprilie 9, 2012 at 4:53 pm

      Anca..capitolul Schatz este incheiat de aproape doi ani.

       
      • redsky2010

        Aprilie 9, 2012 at 4:57 pm

        pai stiu…dar ma gandeam ca inca mai visezi…

         
        • scorpio72

          Aprilie 9, 2012 at 5:00 pm

          Nu! Mi-a ramas prieten foarte bun, vorbim la telefon, dar este fiecare cu viata lui :)) .
          Deci vorbim de alt Schatzi.

           
          • redsky2010

            Aprilie 9, 2012 at 10:58 pm

            offf, speram sa fie cu mai mult noroc…

             
  2. Andreotti

    Aprilie 9, 2012 at 5:54 pm

    e tare greu să vezi primăvara de afară câtă vreme nu ai primăvara ta în suflet!…sper și îți doresc din suflet să vină curând și primăvara ta!!!!!!!!!!!!!!

     
    • scorpio72

      Aprilie 10, 2012 at 9:05 am

      Andre, ceva ceva e pe acolo, dar astept sa infloreasca…

       
      • Andreotti

        Aprilie 10, 2012 at 3:17 pm

        asa sa fie!!!!…boboceii infloresc repede:))))

         
        • scorpio72

          Aprilie 10, 2012 at 3:21 pm

          Sau cad rapusi de ,,frig”‘…

           
          • Andreotti

            Aprilie 10, 2012 at 3:26 pm

            nuuuuuuuuuu!!!….o sa fie cald si boboceii sunt trainici!!!!!!

             
  3. Andrei Răduţu

    Aprilie 9, 2012 at 10:18 pm

    Mult succes in gasirea primaverii ! Sunt convins ca vei vedea cat este de frumoasa !

     
    • scorpio72

      Aprilie 10, 2012 at 9:06 am

      Andrei, bine ai venit!
      Hmmm, stiu ca e frumoasa primavara, dar eu o vreau pe a mea… :)) .

       
  4. paradisblonzesc

    Aprilie 10, 2012 at 6:27 am

    va veni primavara si in sufletul tau, ai sa vezi. si cat mai repede! te pupic!

     
  5. silavaracald

    Aprilie 10, 2012 at 9:21 am

    Păi, vorbești de iubire, de dor, de depărtare… E normal să ne gândim la cine ne gândim.
    –––––––––––––
    Oricum, dacă dorești mult asta, se va împlini! 🙂

     
    • scorpio72

      Aprilie 10, 2012 at 3:21 pm

      Vorbesc..dar teoria nu prea merge cu practica 😦 .

       
  6. Hapi. River_woman

    Aprilie 10, 2012 at 3:43 pm

    Si daca primavara pe care o astepti tu s-a transformat in toamna?
    Lasa-ti simturile libere, sa se indragosteasca de orice anotimp

     
    • scorpio72

      Aprilie 10, 2012 at 3:49 pm

      Hapi..sincer la acest moment, nu s-a transformat in nimic. Nu mai stiu….

       
  7. Marius Bota

    Aprilie 10, 2012 at 8:26 pm

    Avem sansa mai degraba sa o aducem in sufletele noastre si poate atunci, chiar daca vremea de primavara nu putem sa o aducem, vom putea sa zambim unii la altii, sa ne spunem vorbe calde, sa aratam dragoste! Frumoase cuvinte!

     
    • scorpio72

      Aprilie 11, 2012 at 9:44 pm

      Ce frumos suna..cu practica stam mai greu…

       
  8. Nice

    Aprilie 11, 2012 at 8:19 pm

    Sa-ti fie asteptarea cat mai scurta, sa ai parte de primavara mult visata, fara ea, viata nu are culoare, orice ar zice ceilalti.

     
  9. cata2006

    Aprilie 14, 2012 at 2:14 pm

    A venit primavara! Mi-am deschis larg ferestrele sufletului si am inceput sa fac curatenie generala.
    Mi-am periat cu grija gandurile, am curatat de la colturi panzele melancoliei si am maturat cu sarg durerile si neimplinirile; si pentru ca se facuse noapte, le-am lasat langa usa, pana a doua zi.
    Dornice sa nu ma paraseasca, au chemat Luna in ajutor si, cand m-am trezit, am gasit in locul lor un imens strat de lacramioare.
    Daca vei simti de departe parfumul lor delicat si vei intalni o casa care primeste cu drag stralucirea soarelui de pe imensul cel albastru, inseamna ca m-ai gasit.

     
    • Wild wind

      Aprilie 14, 2012 at 2:30 pm

      E bine daca la tine a venit primavara..
      La mine s-au scuturat bobocii inainte sa infloreasca.

       
  10. cleo

    Aprilie 16, 2013 at 12:29 pm

    New entry

     

au urcat o treapta

 
