RSS

Provocarea-Obsesie

02 Apr

Lui Lache i se puse pata,
Pe-un purice vargat,
Ce-l tot ciupea adesea
De dosul cel bombat.
In fiecare zi la o ora anume,
Vargatul hop cu suptul,
Iar Lache facea spume..

Catelul a incercat sa muste,
Sa il roada..
Ca un facut, vargatul
Cam disparea in coada.
Facea el o plimbare,
Asa in sus in jos..
Si apoi se intorcea
Si il ciupea de dos.

,,Mai frate, ce-ai cu dosul?
Ori tu esti obsedat?”
Intreaba Lache odata,
Extrem de suparat.
M-ai lasa-mi dracu curul
Si plimba-te agale,
Poate gasesti o tipa,
Prin alta zona moale.

Vargatul chicotind,
Se da intelectual
Si-i spune ,,Stii, tu Lache,
Uitandu-ma in manual,
Eu tot incerc de-o vreme,
Sa-ti fac tuseu rectal.
Dar stii de ce, nu?
Ca-s homosexual!”

Puteti citi ,, Obsesie” si la psianacondeleSome WordsgenovevadansratzonevirusverbalisVerorokssanaCarmen PricopMitzaa BiciclistaDagathatiberiuorasanuZhaOdictaturajustitiei.altcersenin.

 

31 de răspunsuri la „Provocarea-Obsesie

  1. virusverbalis

    Aprilie 2, 2012 at 8:32 am

    Ha,ha! Tare Lache.. :))

     
  2. virusverbalis

    Aprilie 2, 2012 at 8:46 am

    Saracu Lache..Ce-o fi fost pa la fundu lui! :))

     
  3. silavaracald

    Aprilie 2, 2012 at 8:47 am

    Phii, că mă luași de la început de săptămână cu de-astea! ;))
    Oricum, bună versificație, faină idee.

     
    • scorpio72

      Aprilie 2, 2012 at 3:24 pm

      Slvc, eu sunt mai pacatoasa..ce sa fac…

       
  4. rokssana

    Aprilie 2, 2012 at 9:30 am

    uite la asta nu m-as fi gandit 🙂 hahahahaha….de groaza esti 🙂

     
    • scorpio72

      Aprilie 2, 2012 at 3:24 pm

      Rokssa, cred ca se cerea asa ceva, starea mea de spirit e alta.

       
  5. Carmen Pricop

    Aprilie 2, 2012 at 9:57 am

    Săracu’ Lache! Cu ce purice s-a procopsit!
    Şi liniştea câinească de tot şi-a prăpădit
    Când a aflat că-n lume e-atâta depravare…
    Cred că ar vrea să meargă la deparazitare.

     
  6. Mitzaa Biciclista

    Aprilie 2, 2012 at 2:29 pm

    Ha, ha, foarte tare! 😀

     
  7. Tiberiu Orasanu

    Aprilie 2, 2012 at 4:32 pm

    Purice vărgat??? Hi hi hiiiii! M-ai uluit cu chestia asta! Mai am puţin şi mor de rîs! 😛

     
    • scorpio72

      Aprilie 2, 2012 at 4:34 pm

      Nu muri, ca mai ai de jucat ,, Duzina si Provocarea” :))

       
      • Tiberiu Orasanu

        Aprilie 2, 2012 at 4:39 pm

        Şezi domol că nu mor eu din cauza unui purice vărgat şi homo pe deasupra. :mrgreen:

         
        • scorpio72

          Aprilie 2, 2012 at 4:43 pm

          Tibi, tu sa nu ,,mori” de ras..nu din cauza puricelui, lasa-l pe Lache sa se descurce cu el :)))

           
          • Tiberiu Orasanu

            Aprilie 2, 2012 at 4:54 pm

            scorpiuţo dragă, mai am ceva trebuşoare de făcut pe pămîntul aista, aşa că nu mă grăbesc…
            mai ştii? poate va veni vremea să facem şi o adunare în carne şi oase a clubului psi, cîndva, undeva…

            am vrut numai să spun că m-ai bine dispus teribil cu povestea asta drăgălaşă. 🙂

             
  8. dictaturajustitiei

    Aprilie 2, 2012 at 4:53 pm

    Doamne, ce idei nebune pot să-ți treacă prin cap ! Purice vărgat și cățel gay!

     
  9. scorpio72

    Aprilie 2, 2012 at 5:05 pm

    Tibi, ma bucur ca te-am binedispus.Imi trebuia si mie asa ceva…adica sa ma binedispun :)) .

     
  10. Marian S

    Aprilie 2, 2012 at 6:40 pm

    Când un purice obraznic se încurcă pe din dos
    Chiar ştiind că ce-i acolo nu-i de supt şi nici de ros
    Eu o sfătuiesc cu grijă pe onor zisa potaia:
    O beşină mai ca lumea şi de-ndată îl ia gaia!

     
  11. Marian S

    Aprilie 2, 2012 at 7:02 pm

    Puricele, labă-tristă, se gândi să fie gay
    Că acuma e la modă, chit că ai sau chit că n-ai.
    Înarmat cu alifie se dădu la cur la câine
    Să încerce chiar de astăzi şi să nu lase pe mâine.

    Dar Lăbuş, bată-l norocu`, s-a lăsat un pic pe spate
    L-a ginit pe pofticiosul care la al său cur bate.
    Şi cu toată-a sa putere a împins tare din bot
    Pe nemernicul de purec l-a băgat în cur de tot.

     
  12. psi

    Aprilie 2, 2012 at 7:09 pm

    😆 😆 😆
    nu mai pot de râs! ce inspiraţie poţi să ai!

     
  13. Marian S

    Aprilie 2, 2012 at 7:24 pm

    Ca să-l parafrazez pe marele poet: dacă bere nu mai e, nici inspiraţie nu mai e. 😛

     
  14. Hapi. River_woman

    Aprilie 2, 2012 at 10:12 pm

    🙂 🙂 ce poezea reusita

     

au urcat o treapta

 
