RSS

E flacau mare.

29 Mar

Gandja Jamal, mai pe scurt Jami meu sau la alegere -Gogaie, putza de maimuta, cocoica si nici nu mai stiu cum…a implinit azi doi ani.
Acum imi pare rau ca ziua lui l-a prins fara outze, dar era necesar.Ma bucur la doua saptamani dupa operatie, imi doarme in sfarsit toate noptile.In schimb, nu s-a schimbat nimic la el..
Este acelasi motan zarghit, un adevarat Jegarel, un nebunatic care alearga tot timpul si se joaca foarte mult.
Repet, nu credeam sa ajung sa tin la o pisica atat de mult, imi e un drag de el de nu mai pot.
Mai ales cand ma pun la calculator si vine pe paturica lui pusa expre pe birou si se uita atent la ce fac eu.
Mi-e drag chiar si cand am ceva de citit si atunci se gaseste mister Publicitate sa treaca agale prin fata monitorului, parca in ciuda asa sa ma enerveze..
Mi-e drag de el cand vine sa doarma sub sau pe picioarele mele si imi e drag de el cand imi vad amandoi baietii dormind impreuna.
Iar daca ai tupeul sa te duci in bucatarie si sa inchizi usa, e jale. Vine la usa si incepe sa topaie si sa planga zgariind geamul, pana ii deschizi.
Jami nostru ,,La multi ani”!

Mai jos aveti cateva poze cu cocoica :))


 
22 comentarii

Scris de pe Martie 29, 2012 în Masculul Alfa

 

22 de răspunsuri la „E flacau mare.

  1. silavaracald

    Martie 29, 2012 at 8:54 am

    Să-ți trăiască flăcăul și să vă bucurați mulți ani de-acum încolo de el!
    Cu castrarea asta… Nu știu. Și Lucky al nostru e fără ouțe, dar asta nu-l împiedică să încerce să facă ”dragă-dragă” cu ce prinde în cale.

     
    • scorpio72

      Martie 29, 2012 at 10:22 am

      Slvc..mai are si Jami tendinte de ,,mitzo-cotzo” , dar foarte rar acum. Mai rau era ca incepuse sa marcheze si am zis stop!

       
  2. rokssana

    Martie 29, 2012 at 9:22 am

    sa-ti traiasca si sa va bucurati unul de altul…la multi ani Jamal 🙂

     
    • scorpio72

      Martie 29, 2012 at 10:22 am

      Rokssa, Jami ti-a multumit :)) .

       
      • rokssana

        Martie 29, 2012 at 10:37 am

        miau, mai frumosule….sa cresti mare 🙂

         
  3. Vero

    Martie 29, 2012 at 9:32 am

    Să-ţi trăiască şi să aveţi parte de încă mulţi ani fericiţi împreună!
    Eu zic că toate pisicile sunt zărghite, fiecare în felul ei, şi oricare dintre ele ne face viaţa mai frumoasă! 🙂

     
    • scorpio72

      Martie 29, 2012 at 10:23 am

      Vero, da..cred ca toate sunt zarghite. Multumim si salutam pe Griska.

       
  4. paradisblonzesc

    Martie 29, 2012 at 9:35 am

    vaiiiii cat de dulcic este!!!! :X sa ai grija sa nu se ingrase dupa operatia aia. te pup si sa ti traiasca!

     
    • scorpio72

      Martie 29, 2012 at 10:23 am

      Claudia, sper sa nu mai ales ca mananca numai mancare speciala.

       
  5. stylehandmade

    Martie 29, 2012 at 9:38 am

    Sa va traiasca simpaticutul. Eu nu mai am pisoi de cand am luat si a doua catea, in razboi declarat cu toate felinele.

     
  6. Alex

    Martie 29, 2012 at 12:10 pm

    Ce drăguţ este! La mulţi ani şi să-ţi trăiască! Dar cu cântatul matinal cum mai stă acum? 🙂

    O zi frumoasă!

     
    • scorpio72

      Martie 29, 2012 at 12:46 pm

      Alex…nu mai canta deloc. Doar ,,plange” daca are in fata o usa inchisa.. :)) .

       
  7. Hapi. River_woman

    Martie 30, 2012 at 4:27 pm

    Ce frumos e flacaul tau Scorpio…..dar sa stii ca nu ma refer la pisoi 🙂

     
  8. Georgiana

    Martie 30, 2012 at 4:33 pm

    la mulți ani, cocoică! să crești mare și frumos!
    te pupă în bot,
    Georgiana

     
    • scorpio72

      Martie 30, 2012 at 4:40 pm

      Geo, multam..uite iti dau o raspa cu limba :)) .

       
  9. psi

    Martie 31, 2012 at 9:08 am

    cu o mică întârziere, aducem şi noi darul nostru, concert din muzică de miau şi un şoricel!
    şi pentru că ştiu ce înseamnă o pisică alături, vă doresc să aveţi parte de multe aventuri frumoase, ani buni de acum înainte!
    la mulţi ani dragul nostru jami!

     
  10. scorpio72

    Martie 31, 2012 at 9:26 am

    Multumim, draga Psi.

     
  11. Ana lu' Manole

    Aprilie 1, 2012 at 9:44 am

    Sa va traiasca! De mic a fost simpatic foc si s-a transformat intr-un pisic de toata stima si splendoarea! 🙂

     

au urcat o treapta

 
