RSS

Intrebari

22 Mar

1) Intrebari…nu mi le pun. Ba mi le pun, dar nu am raspunsuri.
Nu stiu ce dracu se intampla de tot trag niste ceva-uri dupa mine…si nu mai vor sa imi dea drumul.
Am inceput anul prost cu ele si se tin lant, cum scap de una, dau in alta..m-am saturat. Nu am cum sa spun sa nu le mai bag in seama, pentru ca nu prea sunt floare la ureche.Sau poate dau eu prea mare importanta.Ar fi mai bine sa nu bag in seama? Intrebari…
Vad ca o iau din nou, ca anul trecut cu doctori, tratamente si cheltuieli mari, deja mult prea mari pentru cat pot duce.
Oi avea pacate asa mari sau port pacatele alor mei? Nici la asta nu stiu sa raspund…
Incerc sa nu devin pesimista si sa ma gandesc ca…totul va fi bine.

2) Intrebari… nu mi le pun.Ba mi le pun, dar nu are cine sa imi raspunda la ele.
Tu esti prea departe acum…si nu ma auzi…cu toate ca daca faceai un mic efort…
Lasa!
M-a apucat doar o tristete si incerc sa ma mentin rational.
M-am ghemuit din nou ca un arici si nu e bine…nu vreau sa dau din nou inapoi…abia m-am deschis.
Din prea multe intrebari se nasc raspunsuri care nu sunt raspunsuri de fapt.
Incerc sa nu devin pesimista si sa ma gandesc ca…doar imi este dor de tine.
Sucesc si rasucesc si imi dau seama ca invart un cutit intr-o rana posibil inexistenta.
Cand mintea iti joaca feste, este doar pentru ca nu stii..
Unde esti? Am nevoie de tine si…

La final, canta  Tudor , un baiat bun(stiu eu ce spun).

Iar daca v-a placut, aici aveti mai multe melodii http://soundcloud.com.

 
21 comentarii

Scris de pe Martie 22, 2012 în De-ale mele...personale

 

21 de răspunsuri la „Intrebari

  1. ionela

    Martie 22, 2012 at 9:27 am

    ca sa pot trece mai usor peste, faceam o chestie in mintea mea..si mi ziceam..oare atunci cand voi muri, va mai conta ceva din ceea ce am trait, indurat,…facut? nu.atunci ..ce sens are?
    iar claudia zicea asa frumos..ce naiba luam viata asa in serios, ca si asa nu iese nimeni viu din ea..cam asa si noi acum..ce naiba luam viata asa in serios?!?!

     
    • scorpio72

      Martie 22, 2012 at 9:28 am

      :)) Ionela…viata ma ia in serios pe mine…nu eu pe ea, din pacate!

       
      • ionela

        Martie 22, 2012 at 9:31 am

        mama ei de viata.da i un sut in fund la propriu…sunt convinsa ca problemele noastre sunt intotdeauna cele mai importante , chiar daca in tara alatura sa zicem s-ar purta cel mai crunt razboi..insa cred cu putere, ca incet (si tu stii asta sunt convinsa) putem sa ne creeam propria realitate. si e foarte adevarat..evenimentele nu le putem schimba.in puterea noastra sta doar schimbarea atitudinii ce o avem fata de evenimente. mult succes!

         
  2. silavaracald

    Martie 22, 2012 at 9:42 am

    Scuză-mă, dar mi se pare că învârți cuțitul într-o rană existentă. Partea bună este că ești vie, altfel nu te-ar durea.
    Iar dorul… ăstuia n-ai ce face. Trebuie dus, trăit, epuizat.

     
    • scorpio72

      Martie 22, 2012 at 11:30 am

      Slvc..repet, nu stiu daca e vreo rana..ca nu mi-a facut-o nimeni acum, insa ,,paranoia” e la putere… :))

       
      • silavaracald

        Martie 23, 2012 at 8:20 am

        Cum zici tu, că tu știi mai bine. 🙂
        Rănile astea… uneori ni le facem singure, nu trebuie să ni le facă alții…

         
  3. Tudor

    Martie 22, 2012 at 3:13 pm

    Efectul membrului amputat…

    Multumesc de „reclama” la melodie (a, si buna alegere)

     
    • scorpio72

      Martie 22, 2012 at 5:50 pm

      Chiar mi-am dorit acea melodie,pentru ca imi place si am nevoie de ea.

       
  4. paradisblonzesc

    Martie 22, 2012 at 5:09 pm

    Am inceput anul prost cu ele si se tin lant, cum scap de una, dau in alta..m-am saturat. Nu am cum sa spun sa nu le mai bag in seama, pentru ca nu prea sunt floare la ureche.Sau poate dau eu prea mare importanta.Ar fi mai bine sa nu bag in seama? Intrebari…
    Vad ca o iau din nou, ca anul trecut cu doctori, tratamente si cheltuieli mari, deja mult prea mari pentru cat pot duce.
    Oi avea pacate asa mari sau port pacatele alor mei? Nici la asta nu stiu sa raspund…
    Incerc sa nu devin pesimista si sa ma gandesc ca…totul va fi bine.–>> lol. l ai scris pentru tine :)) te pup si capul sus mai!! noi suntem invingatoare!!! am zis! 🙂

     
    • scorpio72

      Martie 22, 2012 at 5:49 pm

      Claudia, crezi ca daca iau bolile la bataie…ma lasa in pace? Ce zici?

       
      • paradisblonzesc

        Martie 22, 2012 at 6:50 pm

        eu zic sa da. daca ai stii situatia in care ma aflu acum si m ai vedea cat de mult si cum sfidez tot ce mi zic doctorii cred ca m ai luat la palme pe mine, si dupa bolile. dar stii ce…life fast dye young. cand e sa mi vina timpul…vine si asta e. dar, daca te decizi sa le iei la bataie anunta ma…vin sa te ajut cu mare placere hihihih tzoooc

         
  5. Andreotti

    Martie 22, 2012 at 5:46 pm

    cred că nimic din ce ți-aș spune n-ar fi fost spus deja și nici nu știu cât ar ajuta!…ar trebui ca ceva nou sau ceva vechi și frumos să se re/întâmple în viața ta ca să începi să depășești ușor, ușor momentele grele…nu știu ce ar trebui să fie dar poate reușești să te canalizezi pe direcții noi, pe lucruri care îți fac plăcere și pe care cel mai probabil le-ai lăsat deoparte de prea multă durere/suferințe/probleme pentru că nu le-ai considerat importante sau oportune…să încerci să menții un echilibru între cele bune ( chiar dacă sunt puține ) și cele rele care oricum văd că se întâmplă și se țin lanț…impune-ți să vezi și părțile bune ale fiecărei zile și ajută să nu treacă nicio zi fără să nu fi făcut ceva frumos, nebunesc, orice…căt de mic și de neînsemnat ar fi lucrurl acela…la un moment dat poate se vor aduna și vor echilibra balanța..e drum greu, știu!…dar tu fără tine, n-ai să poți depăși problemele!

     
    • scorpio72

      Martie 22, 2012 at 5:48 pm

      :)) Pai..ceva nou se intampla…si ceva vechi a revenit in forta ….Eu sunt cu mine si chiar trebuie sa am grija…daca nu eu, cine???

       
      • Andreotti

        Martie 22, 2012 at 8:13 pm

        înseamnă că sunt eu într-o gravă eroare:)))…și m-am alambicat fără sens…dacă se întâmplă ceva nou și nu este de bine, nu este un lucru fericit, independent de voința ta… mă gândeam să contrabalansezi TU cu ceva nou și frumos dar care să fie ca urmare a voinței tale…
        hai, că am dat cu bâta în baltă, nu-i așa???…trebuia să spun și eu: o să fie bine, o să vezi!!!…cu asta nu dai greș niciodată:)

         
  6. monicas10

    Martie 22, 2012 at 11:46 pm

    of! Am să încerc să te ajut cu niște informații. Pe mine m-au ajutat foarte mult… Deci!
    1. Mai pune și cărticica asta pe raft:

    2. Din nou of… un arici va vedea mereu alți arici în jurul lui…
    3. … cântă fain… 🙂

     
  7. suflet de cuuurva

    Martie 23, 2012 at 8:29 pm

    viata fara intrebari, ar fi plictisitoare

     
  8. Hapi. River_woman

    Martie 25, 2012 at 10:58 am

    Scorpio, am vazut intr-o zi la un mall din cluj un arici alb – african. Era cel mai frumos arici pe care l-am vazut vreodata. Avea 3 puiuti. Cand am batut cu degetul in geam, puiutii s-au speriat , s-au ghemuit langa mama lor……dar ea si-a scos nasul la purtare si a venit la geam sa miroase…pericolul. Apoi m-a ignorat si si-a vazut de ale ei.
    Sa fii o aricioaica africana

     

au urcat o treapta

 
