RSS

Provocarea-Semnele unui anotimp uitat

19 Mar

Semnele unui anotimp uitat…..privim in jurul nostru si incercam sa il aflam…
Anotimpul iubirii devine din ce in ce mai indepartat.Toata viata noastra suntem intr-o permanenta cautare a fericirii si iubirii, insa nu mai stim sa o gasim.
Cand suntem tineri credem ca am gasit cheia fericirii, avem fluturasi in stomac, insa nu mai avem rabdare, nu mai stim sa iubim… Totul devine nul in fata pretentiilor si a mofturilor.
Anotimpul iubirii pierde din stralucire in fata unor Valentine’s day false si pur comerciale, a unor 8 martie chircite sub alergatul dupa niste cadouri absolut obligatorii, a iepurasilor de Pasti, a mosilor Nicolae, Gerila, Craciun.
In loc sa te simti bine alaturi de persoana iubita, gandindu-te ca niste declaratii sincere i-ar fi de ajuns…iti framanti mainile facand calcule financiare…
Iubirea a devenit comerciala.
Iubirea devine palida atunci cand mofturile nu sunt satisfacute….daca e iubire.
Oare femeia nu se mai simte iubita daca nu primeste cadouri din ce in ce mai absurde si mai bine cotate?
Oare barbatul nu se mai simte iubit daca de la prima intalnire, aleasa nu ii ofera trupul?
Semnele unui anotimp uitat apar din ce in ce mai des. Se simte in oboseala care ne inconjoara, in stresul care ne macina, in viata tumultoasa pe care o ducem. Nu mai stim sa iubim pur, nu mai avem rabdare, nu mai stim sa fim tandri, sa zambim in doi, sa ne tinem de mana fara sa ne fie rusine.
Nu mai stim sa facem declaratii pentru ca par false intr-o lume nebuna, nu mai stim sa primim semne de iubire pentru ca par vrajeli.
Ce era frumos odata, a ajuns sa fie privit cu indoiala.
Ce bine ar fi daca am stii sa iubim din nou.
Ce bine ar fi sa nu mai calculam totul si sa putem sa ne aruncam irational cu capul inainte…
Din pacate nu se poate, daca s-ar putea trai numai cu iubire, sa respiri prin pori iubire, sa mananci zilnic iubire si sa nu te saturi niciodata, sa te culci iubind si sa te trezesti la fel de indragostit, doua persoane ar fi de ajuns pentru a fi fericite..iar restul nu ar mai conta.
Inca visez la ziua in care…un El si o Ea vor face in asa fel incat anotimpul iubirii sa intre din nou in circuit.

Puteti citi ,,Provocarea” si la psi,  Verovirusverbalispoezele,

 
22 comentarii

Scris de pe Martie 19, 2012 în Duzina de cuvinte și Provocările

 

22 de răspunsuri la „Provocarea-Semnele unui anotimp uitat

  1. Vero

    Martie 19, 2012 at 8:01 am

    Sunt sigură că acei El şi Ea există, chiar dacă noi nu o ştim… 🙂

     
  2. psi

    Martie 19, 2012 at 8:58 am

    hmm… să ştii că noi nu sărbătorim valentini, 8 martii şi alte prostii.nu la modul ciocolătos şi pluşos, pentru că eu nu cred în gesturi obligatorii, în staniol şi poleială, de fapt cred că niciunul dintre noi nu credem… şi sunt mulţi asemeni nouă, doar că nu o arată, pentru că iubirea este un pisoi discret. 😉

     
    • scorpio72

      Martie 19, 2012 at 9:23 am

      Dap…eu sunt un om care nu ,,striga” iubirea in gura mare…ci o face discret.

       
  3. silavaracald

    Martie 19, 2012 at 9:16 am

    Scuză-mă că te contrazic aici: ”Nu mai stim sa iubim pur, nu mai avem rabdare, nu mai stim sa fim tandri, sa zambim in doi, sa ne tinem de mana fara sa ne fie rusine.”
    Ba știm. Lângă omul potrivit, hărăzit ție. Problema e că-l găsim greu sau, uneori, prea târziu.

     
    • scorpio72

      Martie 19, 2012 at 9:21 am

      Nu ma contrazici Slvc…sunt randuri scrise doar dintr-un punct de vedere. Asta nu inseamna ca si cred ca…chiar nu exista. Ba da, eu sunt unul din oamenii care se tin de mana. :))

       
  4. Gabriela

    Martie 19, 2012 at 11:33 am

    Iubirea a devenit un anotimp uitat? Nu cred. trecem in viata prin perioade in care spunem: „iubirea adevarata nu exista”. Dar cand o intalnim, realizam ca, ” draca dragoste nu e, nimic nu e”. Poate ca generatiile mai tinere nu mai sunt atat de romantice si ca trec relatii printr-ul alt filtru mai pragmatic decat atunci cand eram noi in adolescenta, poate ca iubesc diferit, poate ca realizeaza doar ca timpul vietii e scurt si simplifica multe, dar cu siguranta iubesc si cand iubesc cu adevarat se tin de mana si le vezi sentimentele pe fetele lor degajand o lumina aparte a unei conspiratii in doi. Exista multe feluri de iubire. Si se pune ca iubesti cu adevarat pe cineva atunci cand crezi ca o asemenea dragoste nu a mai existat si nu va mai exista niciodata. 🙂

     
    • scorpio72

      Martie 19, 2012 at 11:35 am

      Asa o fi?

       
      • Gabriela

        Martie 19, 2012 at 11:38 am

        Eu asa cred. 🙂 Experienta momentului trait. Doar suntem umani si discutam despre viata raportat la propria persoana.

         
  5. paradisblonzesc

    Martie 19, 2012 at 4:10 pm

    ai punctat tot…..
    vreau si eu sa (re)gasesc anotimpul iubirii 🙂

     
  6. C.L.M.

    Martie 19, 2012 at 8:29 pm

    Sincer mie imi e frica sa iubesc…

     
    • scorpio72

      Martie 19, 2012 at 9:04 pm

      E frumos sa iubesti. Si mie imi e frica, dar vreau asta…simt asta…

       
  7. virusverbalis

    Martie 20, 2012 at 12:44 pm

    Dac imi ofera ace cu contra pa tija(chiar exista, nu-i la vraja) e OK! O zi faina si cu soare! :))

     
  8. Marian S

    Martie 20, 2012 at 6:26 pm

    Oare barbatul nu se mai simte iubit daca de la prima intalnire, aleasa nu ii ofera trupul?

    Ei, nu chiar de la prima, dar nici la Sfântu` Aşteaptă!!! 🙂

     
    • scorpio72

      Martie 21, 2012 at 8:55 am

      Marian…depinde de om zic eu…

       
    • Marian S

      Martie 21, 2012 at 8:00 pm

      Acum zic, trecând în registrul serios: mi-ar place (plăcea) ca viaţa mea să fie un film frumos. În lipsă mă mulţumesc să constat că merge şi un serial. Cu episoade mai bune, mai proaste…

       
      • scorpio72

        Martie 21, 2012 at 8:07 pm

        :)) Culmea e ca viata mea nu e un film, asta se termina cam repede…Merg si eu tot pe serial.

         
  9. Hapi. River_woman

    Martie 20, 2012 at 9:26 pm

    Imi place de tine ca esti romantica , visatoare, pozitiva …..in spatele metaforelor. Eu asa simt, s-ar putea sa ma insel
    Si cred intr-un el si ea care trec prin anotimpuri ca in melodiile lui Hrusca 🙂

     
    • scorpio72

      Martie 21, 2012 at 8:56 am

      Sunt, sunt, sunt..dar…cu moderatie :)) .

       

au urcat o treapta

 
