RSS

Vecinii mei,ca si ai vostrii-cireasa de pe tort

15 Mar

Deci avem  si …urmeaza…

Tanaaaa…si cireasa de pe tort,vecina de la trei!
Sta deasupra mea si are o problema…are o problema!
In primul rand ca tot ce aduna de pe masa de la bucatarie,scutura pe geam.Chiar si daca ea curata o capatana de usturoi,tot pe geam arunca..Nu mai zic de tigarile fumate si chibritele stinse-nestinse..logic,pe geam..jap.
De coji de seminte pestrite,negre sau albe,nici nu mai are rost.
Tot ce arunca pe geam,eu gaseam pe pervazul meu sau vantul mi le ducea pe balcon.Betisoare de urechi,coji de ceapa si usturoi,tampoane,ziare,doape.De multe ori adunam pe faras si i le puneam pe pres..Si ii spuneam asta!
De multe ori,punga cu gunoi sau sticla goala de suc le arunca direct pe geam in spate..
I-am promis ca o bat si s-a mai potolit…Ultima oara am vazut o patura pe jos si fiind vant puternic am zis ca i-a zburat.L-am trimis pe fiul meu sa ia patura si am strigat-o.Raspunsul? Nu trebuia sa o iei,pentru ca am aruncat-o sa o ia amaratii care trec..cand o fi.. I-am zis ca nu e normala la cap…Oricum nu e..
Asculta OTV tare,ca sa auda si asculta toata noaptea..logic ca aud si eu.
De scandalurile cu fiul ei,nu mai zic..e groaznic…
Ultima faza tare este ca ea cred ca daca bate in calorifer,i se desfunda si are caldura…si tzocane cand iti este lumea mai draga..
Asa a descoperit fimiu ca poate comunica cu ea in alfabetul Morse,ea tzocane..el ii raspunde 🙂 .
……..
Venisem din oras intr-o zi si fiul meu statea pe scara cu un amic,in fata blocului.Eu vorbeam cu ei nimicuri si apare vecina,care statea in gura noastra si casca gura la noi…Ma pune dracu si ii spun lui fimiu ,,de ce aveti amandoi ochii asa rosii,ati fumat iarba?”
Aia pleaca..eu urc in casa ma duc in bucatarie,fimiu se duce in spatele blocului…vine si fiul vecinei(care are vreo 21 de ani) si o aud brusc pe nebuna cum striga de la trei:,,Ionele mama,sa stati cuminti sa nu te apuci doamne fereste sa fumezi iarba cu Gigel,da?”
Fimiu a incremenit si s-a inchinat..pe mine m-a pufnit rasul de una singura in bucatarie..apoi mi-am dat seama ca nu e bine sa glumesti cu asfel de lucruri,cu astfel de oameni…
In rest…no coment!
E ca aveti si voi asemenea vecini dragi? 🙂

 
10 comentarii

Scris de pe Martie 15, 2012 în Diverși picurici

 

10 răspunsuri la „Vecinii mei,ca si ai vostrii-cireasa de pe tort

  1. paradisblonzesc

    Martie 15, 2012 at 8:06 am

    ohh Lord….
    faza cu patura m-a lasat cu gura cascata :))

     
  2. Tudor

    Martie 15, 2012 at 9:07 am

    Dezavantajul apartamentelor in bloc 🙂
    Eu stau la casa, asa ca n-am treaba cu vecinii (poate doar cu cateaua aia nenorocita care latra si cand trece o furnica prin fata ei 😦 – vede furnici si noaptea…)

     
    • scorpio72

      Martie 15, 2012 at 11:06 am

      Deci pe langa faptul ca stau la bloc, am si catei care latra in parcare :)) ..

       
  3. Hapi. River_woman

    Martie 15, 2012 at 2:14 pm

    Aici in Nordwest Rheinfallen noi locuim la casa in mijlocul unui oras destul de maricel. Nu-ti spun draga, ca ies eu cocheta si buclata vara trecuta sa musc din reducerile proaspat intrate si o tanti (din alta casa ca nu sunt blocuri aici!!!) imi scutura in cap o ploaie de coji de seminte.
    Norocul ei ca nu mi-a venit in minte pe loc, in germana „sa te ia dracu cotoroanta nebuna” Pana m-am uitat eu consternata catre stele, mirifica disparuse. Si o stiu, sta la 3 case de noi. Ce sa-i fi facut? Deci, nu e „made in Romania”
    Brrrr

     
    • scorpio72

      Martie 15, 2012 at 6:23 pm

      :)) bey..o fi fost turcoaica??? Nemtii parca nu mananca seminte…

       
  4. silavaracald

    Martie 16, 2012 at 11:11 am

    Așaaa!
    Hai că i-am prins șpilul și pot comenta acum!
    Deci, și eu aveam o nebună sub mine care mă reclama peste tot pe unde putea pentru toate zgomotele care se auzeau la ea în apartament. Menționez că locuiam într-un bloc cu pereți foarte subțiri, unde auzeam cum urinează și vecinul aflat cu 2 etaje mai sus de mine, dar ea nu și nu, că de la noi e… I-am explicat, dar degeaba; femeia avea pata pusă rău de tot.

     
    • scorpio72

      Martie 16, 2012 at 4:02 pm

      :)) Slvc…eu am spus cum ne punem toti dimineata in sir de la 4 la parter sa ne pishulim, da? Ca se aude cu ecou…

       
  5. Hapi. River_woman

    Martie 16, 2012 at 2:34 pm

    E nemtoaica suta in mie
    Isi cumpara semintele de la magazinele turcesti, mananca si la meciuri…….

     
  6. Ana lu' Manole

    Martie 17, 2012 at 9:22 am

    Io ii am pe ai din spate…la vreo 70 de ani. Poafai, sunt doua goarne si vrabii in acelasi timp…

     

au urcat o treapta

 
