RSS

Miercurea fara cuvinte-Ziua si noaptea

07 Mar


 
19 comentarii

Scris de pe Martie 7, 2012 în Diverși picurici

 

19 răspunsuri la „Miercurea fara cuvinte-Ziua si noaptea

  1. redsky2010

    Martie 7, 2012 at 10:30 am

    bun, astazi e fara cuvinte, dar sper sa pui intr-o zi si povestea hotelului, da?

     
  2. silavaracald

    Martie 7, 2012 at 11:03 am

    Am vrut să comentez cu deja consacratul ”……”, dar m-am răzgândit.
    Deci, îmi place mai mult cum arată ziua decât noaptea. E luminat cam aiurea, estompându-i calitățile și scoțându-i în evidență defectele.

     
    • scorpio72

      Martie 7, 2012 at 11:06 am

      :)) Am fost undeva, sa zicem intr-un loc unde se putea privi oraselul de sus si se vedea chiar frumos luminat si cu Rinul in fata lui.

       
  3. rokssana

    Martie 7, 2012 at 1:09 pm

    imi plac amandoua ipostazele….mai mult cea luminata 🙂

     
  4. Gabriela

    Martie 7, 2012 at 5:14 pm

    superbe fotografii. 🙂

     
    • scorpio72

      Martie 8, 2012 at 7:41 am

      Gabriela multumesc.Bine ai revenit 🙂 .

       
  5. spawn007

    Martie 7, 2012 at 7:35 pm

    Foarte frumoase poze,chiar arata super hotelul.

     
  6. Nice

    Martie 7, 2012 at 9:01 pm

    Hotelul si imprejurimile sunt de vis. Camerele sunt decorate modern. As merge si eu acolo…

     
    • scorpio72

      Martie 8, 2012 at 7:43 am

      Nice, ai dat cautare google? Da, e superba zona aceea…hotelul totusi, la ce pret avea o camera, nu m-a dat pe spate sa stii.

       
  7. Costin Comba Photography

    Martie 7, 2012 at 9:05 pm

    E mai frumos noaptea.

     
  8. CARMEN

    Martie 7, 2012 at 9:08 pm

    Un unghi perfect de fotografiere! Felicitari! happy WW! 🙂

     
  9. Tatjana Parkacheva

    Martie 7, 2012 at 10:12 pm

    Beautiful building.

    Regards and best wishes

     
  10. abbilbal

    Martie 7, 2012 at 10:32 pm

    Foarte frumoase fotografii.

     

au urcat o treapta

 
