RSS

Duzina de cuvinte-Pe jumatate…

02 Mar

Din motive de ,,calatorita” 🙂 ,  ma vad nevoita sa postez de astazi ,,Duzina”…

,,Am fost pustie si m-am scuturat de gol.
Ma refugiasem int-o crunta salbaticie a gandurilor pesimiste si le-a topit intr-o clipa, o privire blanda
A venit vremea sa ma privesc in oglinda si sa imi zambesc timid.
Sunt mugur de speranta si incerc sa slefuiesc forma ciobita a sufletului.
Sunt coaja alba ce imbraca trupul plin de seva al unui mesteacan.
Sunt un amestec de eruptii emotionale care ma clatina din stabilitatea mea comoda.
Sunt tropot de mustang care alergand in cautarea implinirii, simte cum aburii dorintei il invaluie.
Sunt cantec de femeie iubita.
As vrea sa pot sa cred…
Voi impleti din nuiele fluturi de emotii si le voi da drumul sa zboare.
Ieri eram pe jumatate…
Azi ma simt cumva intreaga.
Maine….poate te voi pastra sau iti voi da drumul…” Jekylla.

Alte ,,Duzini” la…psigenovevadansvirusverbalisaltcerseninLolitaVerorokssanadictatura justitieiBlueRiver,anacondele,

 

Etichete: , , , ,

10 răspunsuri la „Duzina de cuvinte-Pe jumatate…

  1. Lolita

    Martie 3, 2012 at 6:01 pm

    Superb! Mi-a placut mult!

     
  2. dictaturajustitiei

    Martie 3, 2012 at 10:15 pm

    Îmi place cum ai scris dar mai mult îmi place că ”A venit vremea sa ma privesc in oglinda si sa imi zambesc timid.
    Sunt mugur de speranta si incerc sa slefuiesc forma ciobita a sufletului.
    Sunt coaja alba ce imbraca trupul plin de seva al unui mesteacan. ” Mă bucur pentru tine.

     
  3. psi

    Martie 3, 2012 at 11:16 pm

    hmmm

     
  4. virusverbalis

    Martie 4, 2012 at 12:15 pm

    Dupa cateva zile, cred ca totu-i bine! O duminica frumoasa! :))

     
    • scorpio72

      Martie 4, 2012 at 12:22 pm

      Vv..m-ai vazut cum am zambit??? :)) Este…frumos,nu bine. O zi buna si tie.

       

au urcat o treapta

 
