RSS

Provocarea–Un loc in inima.

27 Feb

Tu straine, ai un loc in inima mea daca te poti opri din drumul tau, o clipa.
Daca ai sti sa aduni cioburi din ea si sa incerci sa le unesti cu bunatate, ai gasi locul tau..sunt sigura.
Daca ai putea sa imi decriogenezi sufletul sufland peste el cu soapte fierbinti, ai gasi un loc in inima mea.
Tu auzi cum greierii canta din viori ancestrale? Asculti plansetul apusului cand striga dupa geana de lumina?
Simti buzele fierbinti ale lunii cand saruta cerul?Zaresti frunza care se lasa iubita de vant? Vantul care o poarta pe brate de adieri…
Daca tu, straine ai simti toate astea, ai avea un loc in inima mea…
Stii cum face dragoste o furtuna?Cu o placere care imprastie fulgere pe cer, cutremurandu-l….
Ai privit vreodata, straine…o vietate care da viata unui pui? Sa ii privesti atunci ochii…o sa vezi cea mai blanda privire din lume si daca o vei intelege si vei intelege maternitatea din ea..da,atunci ai un loc in inima mea…
Daca stii sa asculti tacerea padurii si apoi ce povesti iti spun copacii, iti voi face un loc in inima.
Daca vei stii ce spun ochii mei inainte sa deschid gura..
Daca vei stii ce spune gura mea inainte sa misc buzele..
Daca vei stii ce spun buzele mele inainte sa intind mana…
Daca vei stii sa imi indeplinesti dorintele, doar pentru ca le simti dinainte..
Atunci, da, straine..ai un loc in inima mea.

Au mai Provocat si psicarmensimalabulivarcitaanacondeleVerorokssana,

 

22 de răspunsuri la „Provocarea–Un loc in inima.

  1. blondeparadise

    Februarie 27, 2012 at 7:43 am

    Foarte frumos!
    cel mai mult mi-a placut: 😀 daca ai putea sa imi decriogenezi sufletul sufland peste el cu soapte fierbinti,ai gasi un loc in inima mea”
    te pup

     
    • scorpio72

      Februarie 27, 2012 at 7:50 am

      Claudia, multumesc…sa ai o zi buna…mai tarziu 🙂

       
      • blondeparadise

        Februarie 27, 2012 at 7:52 am

        sa stii ca azi chiar am nevoie sa fie o zi buna 😀 sa mi tii pumnii :*

         
        • scorpio72

          Februarie 27, 2012 at 8:07 am

          Ma voi gandi la tine. Si vei avea o zi buna :).

           
  2. incaunipocrit

    Februarie 27, 2012 at 7:53 am

    Reblogged this on ATA MOTEK.

     
  3. virusverbalis

    Februarie 27, 2012 at 8:12 am

    Uite , ma oprii..Ce loc am?Si adun si cioburi ,de ma pui.. :))

     
  4. virusverbalis

    Februarie 27, 2012 at 8:40 am

    Ai dreptate, cu ce scrisesi pe blog la mine.. O zi senina! :))

     
  5. CARMEN

    Februarie 27, 2012 at 10:00 am

    un poem închinat iubirii… Ai reusit sa cuprinz în aceste câteva rânduri, esenta frumusetilor vietii. Un text superb!

     
  6. cita

    Februarie 27, 2012 at 11:27 am

    Frumos , foarte frumos… Sper din suflet sa existe undeva, cineva care sa ocupe multele locuri sensibile ale inimii tale!
    O saptamana superba! 🙂

     
    • scorpio72

      Februarie 27, 2012 at 12:03 pm

      Cita, undeva in lumea asta, exista in mod sigur.
      O saptamana buna si tie.

       
  7. psi

    Februarie 27, 2012 at 11:55 am

    vin şi eu, vin şi eu! 🙂 mă primeşti?

     
    • scorpio72

      Februarie 27, 2012 at 12:02 pm

      Psi, tu ai deja locul tau in inima mea.

       
  8. rokssana

    Februarie 27, 2012 at 1:42 pm

    ce se-ntampla prin blogosfera azi? tu te-ai inteles cu virusache? sau el e strainul? 🙂
    frumos ai scris…place tare 🙂

     
    • scorpio

      Februarie 27, 2012 at 2:24 pm

      Rokssana, dat fiind ca ne guverneaza pe amandoi aceeasi zodie…cred ca a fost ceva poate telepatic sau am simtit amandoi, habar nu am…:)..dar amandoi am cam postat in acelasi timp…

       
  9. Nice

    Februarie 28, 2012 at 8:57 pm

    Si au reusit multi straini sa-ti intre la inimioara?
    Apropos, subscriu primului comment, si mie tot acea imagine mi-a placut cel mai mult. 🙂

     

au urcat o treapta

 
