RSS

Duzina de cuvinte-Hotarari nehotarate

25 Feb

In ultimul timp am tot rumegat si pus la zid hotararile mele luate in ultim moment…
Inca stau si ma gandesc matematic daca imi da cu plus sau cu minus.
La inceput am fost total pregatita pentru ce ma astepta,m-am gandit ca are balta peste si ca sunt un bun manuitor de arginti..Pe parcurs mi-am dat seama ca intotdeauna vor aparea pe drum situatii neprevazute care te vor face sa ridici ochii la cer si sa intrebi ,,De ce eu?”.
Apoi mi-am tivit biblioteca cu carti de specialitate si am zis hotarat ca eu devin asistenta. Mai tarziu am inceput sa am indoieli ca voi reusi sa profesez vreodata in tara mea…dar sa nu zici niciodata ,niciodata.
La inceput am fost de acord ca o convertire la bunatate e mai mult decat benefica si intr-un fel m-a ajutat in relatia mea cu cei din jur.Apoi am observat ca din ce in ce mai multi confunda bunatatea cu prostia…
M-am plimbat cu bicicleta printre amintiri,incercand sa raman pe linia de plutire in prezent.Intr-un final am reusit asta,inconjurandu-ma de un mister pe care putini reuseau sa il desluseasca..
Putini stiu cine sunt cu adevarat,daca gandurile mele sunt reale sau nascute dintr-un fum de ierburi
Poate ca eu sunt cea care facand incantatii,infige ace in ochii papusilor cu chip incert si rumega la hotararile luate in ultim moment.

Alte ,,Duzini” puteti citi si la
.psi,anacondele,tibi,almanahe,cita,virusverbalis,Redsky,verovers,Vero,Griska,dictaturajustitiei,carmensima,

 

28 de răspunsuri la „Duzina de cuvinte-Hotarari nehotarate

  1. ionela

    Februarie 25, 2012 at 7:55 am

    vezi tu..eu nu am experienta ta, dar mi se pare extraodinar curajul cu care ai luptat.
    ai spus o chestie „bunatatea e confundata cu prostia”..m am lovit si eu de chestia asta. dar stii ce am observat?
    ca aceasta trasatura a personalitatii mele va face o selectie intre oamenii din jurul meu. In felul acesta ii pot identifica pe cei care mi sunt amici, prieteni reali si pe cei care o fac din alte motive.
    Bunatatea este a ta si doar a ta. Nu vezi in lume decat reflectia ta in oglinda. si e minunat. Iar ei..daca isi spun despre ” uite ce fraiera e ca, chiar m-a crezut” din nefericire pentru ei..parerea aceasta e indreptata doar catre ei…de fapt e parerea lor sincera dar inconstienta fata de ei insisi.
    asa daca poate un copil de 28 de ani, sa ti spuna sa ramai asa cum esti pentru ca esti perfecta asa…atunci o fac.: ramai asa cum esti, pentru ca esti perfecta asa! 🙂

     
    • scorpio

      Februarie 25, 2012 at 9:21 am

      Selectia in jurul meu am facut-o dintotdeauna…daca la inceput eram pacalita,acum ,,ma las” doar daca doresc eu sa dau aceasta impresie.
      De schimbat…mai greu. Am incercat,nu mi-a placut,am revenit la MINE.

       
  2. almanahe

    Februarie 25, 2012 at 9:10 am

    gândurile îs nişte particule care-şi aşteaptă răbdătoare rândul pentru ciocnirile cu realul…alegem, dar alegem între unA şi altA; voiam să spun, că orice am alege, greşit ori nu, nu e hazard, cum tentati suntem a crede…alegem o altă cale, de fapt, una poate mai întortocheată, dar spre aceeaşi ţintă, nebănuită…
    suntem plus şi minus! pentru echilibru avem nevoie ca însumarea ori scăderea să aibă ca rezultat pe 0, originea…

     
    • scorpio

      Februarie 25, 2012 at 9:22 am

      Aceste lucruri le stiu si eu de mult timp.Numai ca uneori este asa greu cu practica…..

       
  3. virusverbalis

    Februarie 25, 2012 at 9:22 am

    Dac are balta peste, no problem…Iar meseria da asistenta e frumoasa ,dac o faci cu daruire..Succes, deci! :))
    ps/

     
  4. Rappa_ru'

    Februarie 25, 2012 at 11:42 am

    Intotdeauna va fi un gen de conflict de interese pe care il avem cu noi. Pe masura ce trece timpul putem sa ne impacam cu noi insine prin urmaririrea viselor sau macar incercand acest lucru. Acele clipe de fericire pura sunt magice dupa parerea mea. Mult succes !

     
    • scorpio

      Februarie 25, 2012 at 6:28 pm

      Rappa…nu vreau sa ma impac pana nu am facut totul… Multumesc.

       
  5. psi

    Februarie 25, 2012 at 3:48 pm

    eu cred că cine vrea să te cunoască, te va cunoaşte. şi cine merită… te va găsi. ce spun, ce păreri au alţii, nu contează. cu sau fără păpuşi… să rămâi tu. şi să fii bine.

     
    • scorpio

      Februarie 25, 2012 at 6:29 pm

      Tu stii ca eu raman eu,indiferent cat plec capul.

       
  6. cita

    Februarie 25, 2012 at 5:35 pm

    Esti misterioasa azi!
    Chestia cu bunatatea confundata cu prostia nu are relevanta! daca esti bun nu vad de ce te intereseaza ce vor sau cred altii!
    In blocul nostru aveam un vecin care nu saluta si nici nu raspundea la salut!
    Sotul meu insa il saluta cu cerbicie!
    L-am intrebat: „tu nu vezi ca nu te aude? De ce insisti sa-l saluti!”
    El mi-a raspuns: „Eu il voi saluta indiferent de reactia lui! Asa am fost educat si pentru ca el e neam prost nu o sa neg eu toate valorile ce le-am primit in viata asta!”
    Incepand din ziua urmatoare am reinceput si eu sa-l salut.
    In final eram singura familie pe care vecinul o saluta! 🙂
    seara frumoasa si fii tu insati! 🙂

     
    • scorpio

      Februarie 25, 2012 at 6:30 pm

      Cita,nu sunt misterioasa,avem o Duzina…
      Am legat intr-o oarecare masura de mine cate ceva…

       
      • cita

        Februarie 25, 2012 at 8:44 pm

        Ei, ziceam si eu, asa… 🙂
        Ti-ai facut bine temele 🙂

         
  7. Georgiana

    Februarie 25, 2012 at 6:44 pm

    ce să zic, Scorpiuțo? sper ca tu să fii o bună asistentă, nu ca mine. am făcut școala aia de pomană. nu știu chiar de ce-am făcut școala aia? cred că tot așa, ca o convertire la bunătate 🙂 n-a mers, nu m-a atras meseria asta.
    te pup și-ți doresc să-ți fie bine :*

     
    • scorpio

      Februarie 25, 2012 at 7:04 pm

      Geo,in primul rand sper sa imi gasesc un job,atat…nu conteaza ca aici sau afara.. Multumesc frumos.

       
  8. Hapi. River_woman

    Februarie 26, 2012 at 10:30 am

    Simt ca oarecum o sa fie o primavara norocoasa pentru tine.Chiar daca ai dat trifoiul 🙂

     
    • scorpio

      Februarie 26, 2012 at 11:39 am

      🙂 Nu am dat decat unul dintre ele….

       
  9. Lolita

    Februarie 26, 2012 at 11:26 am

    Cred că toţi la un moment dat ne facem o revizuire a alegerilor pe care le-am facut la o anumită cotitură din viaţă şi ajungem să înţelegem, într-un final, că atunci era cea mai bună alternativă. Viaţa ne oferă într-adevăr multe surprize, iar cel mai bine ar fi să ne ascultăm şi inima, măcar din când în când… Poate aşa vom alege mai înţelept pe viitor! Cine ştie! Fiecare are altă scală…
    Oricum, îşi doresc să alegi ce ţi se potriveşte şi să fii mulţumită în primul rând sufleteşte, că remuneraţiile ştii cum sunt…
    O duminică cu soare în suflet! 🙂

     
    • scorpio

      Februarie 26, 2012 at 11:39 am

      Multumesc Lolita,o zi buna si tie.

       

au urcat o treapta

 
