RSS

Vecinii mei,ca si ai vostrii-vecina de la II, pe lateral

24 Feb

Despre  am vorbit,acum intra in plan o ,,doamna”.

Ca sa vedeti cat este de importanta,incat ii dedic si ei un post..
Este vecina care a facut plangere la administrator si apoi a chemat politia,pentru ca baiatul meu a ascultat muzica prea tare…uitand ca atunci cand ii urlau manelele si facea chefuri,imi dansa lustra odata cu horele lor…
Fiul meu a facut un experiment…a pus la maxim manele si surprizaaaa…nu a mai deranjat pe doamna.Eu ce vina am ca ea nu suporta hip-hop-ul sau rock-ul? Eu i-am pus si Vivaldi la maxim,am zis ca poate o culturalizez..dar ti-ai gasit…
Doamna are doi copii,unul mai maricel,unul mai micut..Si ea si domnul ii educa.Misto,sa moara mama…stiti cum urla la ei? Nu exista zi sa nu le faca educatie..foloseste niste cuvinte elevate incat eu nu le pot reproduce aici din motive de rusine.
Cateodata seara si tresar cand ii aud,ba pe ea,ba pe el..mai si au niste voci,iti raman fixate in timpan.
Eu nu stiu sa o fi auzit-o vreodata calma vizavi de acei copii. Chiar si acum cand scriu acest post,credeti-ma ca a inceput partitura…
Despre faptul ca stie tot ce misca pe scara si cine unde a intrat ,cat a stat,cine e,ce o fi facut…nu are rost sa mai spun.Daca am nevoie de vreo informatie,ma pot duce linistita la ea..aflu tot.
In rest…sunt niste domni…mda!
Data viitoare…vecina de la trei.

 
15 comentarii

Scris de pe Februarie 24, 2012 în Diverși picurici

 

15 răspunsuri la „Vecinii mei,ca si ai vostrii-vecina de la II, pe lateral

  1. Nice

    Februarie 24, 2012 at 9:05 am

    :)) Tare faza cu Vivaldi. 😀 Mie imi spui cum sunt vecinii, am si eu unii deasupra, cand le-am batut in teava ca nu mai suportam galagia lor, au inceput sa urle ca suna la politie. Cat tupeu au unii. :))
    Bine te-am gasit Scorpio, iti doresc cat mai putine probleme cu vecinii, cat mai putine probleme in general… 🙂
    O zi cu soare!

     
  2. Marian S

    Februarie 24, 2012 at 9:42 am

    Baga-le pe astea, pe la 2 noaptea! 🙂

     
    • scorpio

      Februarie 25, 2012 at 8:35 am

      Marian,la acea ora am ceva mai important de facut…sa dorm 🙂

       
  3. almanahe

    Februarie 24, 2012 at 12:25 pm

    Pânditoarele mele, desi tinere, au murit amândouă, Dumnezeu să le ierte! Mai e una care dă fuga la administraţie şi numără cine intră sau cine iese din apartamente, dar n-o ia administratorul în seamă, fiindcă n-o are la inimă…în rest linişte. 🙂

     
    • scorpio

      Februarie 25, 2012 at 8:36 am

      Eu am crezut ca fac asa numai vecinii in varsta,dar se pare ca doar am crezut.

       
  4. MiruNex

    Februarie 24, 2012 at 7:27 pm

    De-as scrie eu despre vecinii mei.. ar fi un blog xxx! :))

     
  5. Rappa_ru'

    Februarie 25, 2012 at 12:51 am

    Vecinii, aceste persoane minunate din vietile fiecaruia :))

     
    • scorpio

      Februarie 25, 2012 at 8:36 am

      Da mai,fara de care nu am putea trai 🙂 .

       
  6. Hapi. River_woman

    Februarie 26, 2012 at 10:33 am

    Noroc ca sunt mereu pe drumuri…..Altfel ar trebui sa-mi cunosc vecinii. Si ei pe mine 😀

     
  7. Alex

    Februarie 26, 2012 at 11:03 am

    Te felicit pentru această „radiografie” a vecinilor de scară. Cine stă la bloc….ştie cum stau lucrurile. Este imposibil să nu ai şi astfel de „lighioane” prin preajmă.
    Mi-a plăcut faza cu Vivaldi. Am încercat şi eu cu…Bach, dar n-am avut succes cu marii… devoratori de manele. Când i-am zis că nu-mi plac, a rămas perplex: cum poate să nu-i placă cuiva manelele? Chiar aşa, ce gusturi proaste mai am şi eu şi nu ştiu să apreciez…”arta”.
    Cât priveşte educaţia cu strigături… vedem singuri efectele ei în viaţa de zi cu zi. Lumea ca o menajerie….
    Să ai o duminică frumoasă! 🙂

     
    • scorpio

      Februarie 26, 2012 at 11:43 am

      Alex,sunt sigura ca fiecare are niste vecini de pomina.
      O zi buna si tie.

       

au urcat o treapta

 
