RSS

Ma joc din nou.

23 Feb

Cand nu ai ce face si te plictisesti..iti cam faci de lucru,nu?
V-am tot zis ca vreau sa ies un pic din joc,sa stau pe margine,ok,ok…si cred ca cineva de acolo de sus sau de jos o fi zis la fel ca voi…,,cred ca glumesti, Scorpio”…asa ca m-a bagat din nou in joc.
Si cum nu prea stiam ce sa fac…m-am gandit ca e timpul sa ma joc cu lopetica in nisip si sa fac castele din pietre.
Numai ca din joaca…am pierdut ori nisipul din lopetica…ori vreo pietricica de la temelie.
Asa ca sa fie jocul mai frumos si sa ii dea si in pic de spirit de aventura si un pic de suspans.
Si pentru ca nu imi place sa ma joc singura,am chemat si Ambulanta.Si apoi ne-am jucat in patru…asistentul cu pregatirea calmantelor,doctora pe curul meu cu injectia ,apoi fimiu  mangaindu-ma pe crestet,iar eu cand ma leganam stanga-dreapta,in plina criza…
A fost misto…nu am avut timp sa ma plictisesc zilele astea…
Dupa prima zi de joc…am facut febra musculara,asa incat a doua zi eram ca batuta cu parul..
Nu-i bai,am stat in pat incercand sa vad daca se da gasita pietricica sau nisipul…nu am avut timp sa ma plictisesc,pentru ca am avut o oglinda cu lupa langa mine si ma mai priveam  din cand in cand in ea…
Si ma apuca rasul cand vedeam  cum ma priveste o fata umflata.
Tot nu am gasit ce cautam si m-am plictisit teribil intre litri de ceai,perne,tratament si cei patru pereti.
Deci de mine,numai bine…am intrat din nou in joc!

-Am uitat sa spun…fratele meu a zis ca ma va ajuta in problema mea..S-a oferit sa imi cumpere pastile Calgon,cu specificatia sa le tin sub limba pana se topesc.O cutie imi e de ajuns ca sa curete si sa ajute sa nu se mai depuna piatra si calcar :))

 
19 comentarii

Scris de pe Februarie 23, 2012 în De-ale mele...personale

 

19 răspunsuri la „Ma joc din nou.

  1. Rappa_ru'

    Februarie 23, 2012 at 9:52 am

    Mult succes !

     
  2. cita

    Februarie 23, 2012 at 11:19 am

    vai, mai bine nasti decat sa elimini o piatra din rinichi!
    Imi pare rau dar, daca te consoleaza, afla ca barbatii sufera dublu! 🙂
    Ai grija si bea bere indoita cu apa minerala! E imbatabil!
    Sanatate multa!

     
    • scorpio

      Februarie 23, 2012 at 11:24 am

      🙂 Nu ma consoleaza..prin acelasi canal subtirel o eliminam si noi…
      Multumesc.

       
      • cita

        Februarie 23, 2012 at 11:33 am

        doar ca e ceva mai lung! 🙂

         
        • scorpio

          Februarie 23, 2012 at 11:50 am

          🙂 Nici acum nu ma consoleaza…
          Lasa macar sa banuiasca si ei cum e cand nasti…

           
          • cita

            Februarie 23, 2012 at 3:56 pm

            🙂 🙂 🙂

             
    • Marian S

      Februarie 23, 2012 at 11:31 am

      Aprob afirmativ si declar pozitiv: berea elimina pietrele. E mai bun tratamentul preventiv, zic.
      (Si, atentie, burta mare nu e de la bere, e PENTRU bere!!!) 🙂

       
      • scorpio

        Februarie 23, 2012 at 11:50 am

        🙂 Maaa…voi vreti sa ma imbatati!

         
  3. Andreotti

    Februarie 23, 2012 at 2:27 pm

    ouch!…asta a durut!…dar te faci tu bine…deja ești mai bine pentru că privești cu umor „jocul”!:)…sănătate multă !:*

     
  4. Eveline

    Februarie 23, 2012 at 4:39 pm

    Multa sanatate!

     
  5. blondeparadise

    Februarie 23, 2012 at 6:42 pm

    insanatosire grabnica!!!!!

     
  6. Hapi. River_woman

    Februarie 23, 2012 at 7:31 pm

    Antispastice si multe lichide. N-as incerca cu Calgon 😉

     
    • scorpio

      Februarie 23, 2012 at 8:46 pm

      Stiu,multam oricum. Lasa fata Calgonul,ma face tot o curatica….

       
  7. almanahe

    Februarie 24, 2012 at 1:27 pm

    piatra maică-mii o am ca şi primă exponată în muzeul pietrelor, de orice fel…se deosebeşte de pietrele de-afară fine…pare, mai degrabă, o piatră ponce.
    sănătate, căţărătoareo!

     
    • scorpio

      Februarie 24, 2012 at 7:12 pm

      🙂 nu mai bine ma duc eu direct la muzeu???

       
  8. cleo

    Martie 27, 2013 at 8:11 pm

    Nu prea mi-a placut, desi e haz de necaz. Ai grija de tine.

     

au urcat o treapta

 
