RSS

Provocarea-Pe margine,in mijloc

20 Feb

Cateodata confund premeditat sau nu viata cu un joc.Un joc al sortii…al destinelor…ca o ruleta ruseasca..
Cand stau pe margine e bine.Stiu cum sa ma comport,stiu sa fiu un bun observator,calculez miscarile si privesc jocul.Stiu sa il urmaresc,sa dau sfaturi bune,sa ascult,sa simt jocul,sa calculez miscarile pana la cel mai mic amanunt.Pot sa fac scheme tragand linii drepte,in asa fel incat fiecare sa iasa castigator.E bine sa fii privitor,dandu-ti cu parerea fara sa te implici.
Cand sunt in mijlocul jocului,insa se schimba situatia.Ma implic,dau tot ce e mai bun din mine,joc corect,nu faultez si nu pun piedici.Incerc sa fiu un jucator bun.
Nu sunt un jucator bun!Sunt atat de incet in miscari si atat de atent in a nu leza pe ceilalti jucatori,incat mereu pierd.
Am observat ca in ultimul timp varsta mi-a incetinit miscarile ,incat ma impiedic mereu si pic.
Se gaseste intotdeauna un jucator mai versat ca mine care sa ma faulteze la greu.Nu conteaza ca ma raneste,nu conteaza ca ma loveste..telul lui e sa castige ,nu? Cu orice pret.
Nu sunt un jucator bun!Oricat de interesant ar fi jocul,nu ma pot pune cu ceilalti jucatori.
Am ajuns la concluzia ca nu stiu sa ma mai joc.
Am ajuns la concluzia ca sunt o catastrofa ca jucator si ca trebuie sa ii las pe altii…
In curand o sa renunt la joc.
Pana la urma…pe margine e mai bine,poti privi fara sa te implici atat de mult..in mijloc…te alegi doar cu vanatai. Jekylla

Alte ,,Provocari” si la almanahe,cita-topa,,tibi,psi,redsky,labulivar,dictatura justitiei,Vero,profunzimi

 

Etichete: , , ,

42 de răspunsuri la „Provocarea-Pe margine,in mijloc

  1. blondeparadise

    Februarie 20, 2012 at 8:08 am

    da…dar „vanataile” alea….nu te fac sa simti ca esti vie? ca traiesti? 🙂 eu zic ca nu ai ajuns in „mijloc” degeaba 😀

     
  2. scorpio

    Februarie 20, 2012 at 8:31 am

    Vanataile alea…ma dor.

     
    • blondeparadise

      Februarie 20, 2012 at 8:36 am

      fii tare! eu o sa stau pe „margine” pentru ca am fost exclusa din „mijloc”. si iti fac galerie! :* iti trimit asa, virtual, o imbratisare

       
      • scorpio

        Februarie 20, 2012 at 10:28 am

        E doar o etapa,Claudia…o sa imi treaca…

         
  3. ionela

    Februarie 20, 2012 at 8:52 am

    stiu ca nu am experienta ta, insa vanataile pana la urma sunt cicatrici.
    ai trecut peste multe chestii, ai adunat atatea cicatrici. fiecare din ele are povestea ei. adevarul e ca obosim sa mia luptam.avem nevoie de pauze. ia pauza asta daca ai nevoie, deconecteaza-te o perioda. stai pe margine daca asta simti. insa vino cu forte noi. avem nevoie de tine. de exemplu tau. ca sa nu mai zic de fiul tau care invata de la tine..mult succes, draga mea

     
    • scorpio

      Februarie 20, 2012 at 10:28 am

      Cu totii avem nevoie de cate o pauza,ca sa putem reveni in forta…

       
  4. redsky2010

    Februarie 20, 2012 at 9:20 am

    in nici un caz nu vei renunta la joc, esti o femeie puternica, nu te dai tu batuta cu una cu doua!
    cat priveste jucatorii, se spune ca testam pt a aprecia la cuvenita valoare ce ni se ofera mai bun, dupa o vreme. daca ar veni de la inceput, am stramba din nas si am trece nepasatori. ignora jucatorii care doresc doar sa castige, invata sa te feresti de ei si nu pune la inima. ti-amintesti? nu esti singura! suntem multe ca tine :*

     
    • scorpio

      Februarie 20, 2012 at 10:29 am

      🙂 Stiu ca nu voi renunta..dar deocamdata e bine pe margine.Stiu ca nu voi sta mult…

       
  5. balance

    Februarie 20, 2012 at 10:23 am

    dar daca schimbam jocul? sau regulile jocului?….sau jucam ca ei? sau devenim arbitri?…:-))

     
    • scorpio

      Februarie 20, 2012 at 10:31 am

      Balance..nu voi juca niciodata murdar..

       
      • balance

        Februarie 20, 2012 at 12:29 pm

        da, stiu ce spui, nu la asta ma gandeam (la un joc murdar) ci doar cu ceva precautii in plus! Intr-un joc murdar nu castiga nimeni si de fapt nici nu e nevoie de un castigator….ar fi de dorit sa jucam pentru placerea jocului!

         
  6. psi

    Februarie 20, 2012 at 11:13 am

    nu poţi sta pe margine, nu la nesfârşit. şi nici nu eşti din aluatul privitorilor.
    ştii cum este un jucător bun? unul care deşi cade, deşi este uneori depăşit de ceilalţi, se ridică şi merge mai departe. adică aşa cum eşti şi tu. 😀

     
    • scorpio

      Februarie 20, 2012 at 11:18 am

      Jucatorii buni castiga…Deocamdata eu sunt unul prost si incapatanat,care vrea sa castige…e o diferenta. 🙂

       
      • silavaracald

        Februarie 20, 2012 at 12:31 pm

        Poate îți lipsește perseverența?
        Eu am observat că atunci când dezarmez mai repede decât trebuie, pierd. Așa că prefer să continui, chiar și când pare că jocul e pierdut. Uneori am câștigat, alteori nu, dar dacă aș fi cedat, pierdeam în toate situațiile.
        Keep going, my dear! :-*

         
        • scorpio

          Februarie 20, 2012 at 12:53 pm

          Slvc…fi sigura ca nu o las eu pe Jekylla sa se lase pagubasa…pai ma face de ras si apoi nu o sa mai am eu activitate 🙂 -Hydea.

           
      • psi

        Februarie 20, 2012 at 2:26 pm

        nu, scorpio, jucătorii buni nu renunţă, indiferent care este miza, oricât ar fi de greu. prin asta se diferenţiază de cei care, uneori, câştigă.
        fotbalistic vorbind, un jucător bun aleargă la fel de mult pe teren şi atunci când echipa lui e condusă! 😉

         
  7. almanahe

    Februarie 20, 2012 at 12:48 pm

    „jocul” nu e întotdeauna anunţat, uneori se insinuează…când îl simţi e prea târziu să mai ieşi de-acolo, „ai intrat în joc, joci!” spune o vorbă, fără să aducă în discuţie situaţiile în care ai fost forţat să joci, şi te-ai trezit deodată în mijlocul jocului, deşi te credeai, frumuşel, bine-mersi, pe marginea lui;
    ce te faci atunci? uiţi lumea şi te cocoţi într-o turlă deosebită, abandonând realul, ca şi exerciţiu al imaginaţiei, însingurându-ne?
    oamenii sunt jucători prin natura firii…nu joacă nimeni ca să piardă ceva, oricât de mic…
    căci asta presupune jocul, un câştig şi o pierdere…şi nu e nimic rău în asta. Unii învaţă câştigând, alţii pierzând. Unii nu învaţă deloc…nimic! 🙂

     
    • scorpio

      Februarie 20, 2012 at 12:55 pm

      Jekyllei nu ii plac provocarile…mie da.Ce crezi ca voi face? :))

       
      • almanahe

        Februarie 20, 2012 at 12:56 pm

        Ceea ce am şi sugerat deja! :))

         
  8. cita

    Februarie 20, 2012 at 12:56 pm

    Nu stii ce spui! Tu esti cel mai bun jucator!
    Tot ce trebuie e sa ai rabdare! Secretul tau e sa fii atenta si sa ai rabdare!
    Incetineala nu strica; e mai buna decat pripeala!
    Sansa nu trebuie sa se iveasca imediat dupa nesansa.
    Pentru a iesi invingator prima conditie e sa participi la joc!
    Succes!

     
    • tibi

      Februarie 20, 2012 at 1:48 pm

      Nici eu nu o văd pe dinafara jocului.
      Mult succes, scorpiuţo! 🙂

       
      • scorpio

        Februarie 20, 2012 at 9:06 pm

        Tibi 🙂 tu vrei sa ma vezi lata pe jos…

         
    • scorpio

      Februarie 20, 2012 at 9:06 pm

      Cita..am cam obosit..mai iau si cate o pauza. 🙂

       
  9. Andreotti

    Februarie 20, 2012 at 3:15 pm

    nu-i bine deloc pe margine….trebuie sa reconsideri cumva regulile jocului din mijloc si sa gasesti o strategie …a sta pe margine ca simplu spectator nu-i deloc o solutie…indiferent de joc, trebuie sa fii „in” nu „out”:)…:*

     
    • scorpio

      Februarie 20, 2012 at 9:07 pm

      Andreotti..sa stii ca e frumos si sa privesti doar.

       
      • Andreotti

        Februarie 20, 2012 at 9:15 pm

        :)…așa este! dar este până la un moment dat…cel puțin în cazul meu!:)

         
  10. virusverbalis

    Februarie 20, 2012 at 5:40 pm

    Pai vazusi Nesu ce pati…Cu datu la gioale e lucru reac, tre sa stii unde, de regula la ousoru gleznei, c-acolo e dureros si-l scoti pa tusa..Da’, cum femeile is mai agile, n-are cum…Scorpiuto, lasa-i sa se paruiasca, tu noteaza! :))

     
    • scorpio

      Februarie 20, 2012 at 9:08 pm

      Vv-ul meu drag..cand te aud pe tine,mai ca te cred…
      Hai ca stii ca nu ma las..parca nu stii..:)

       
  11. dictaturajustitiei

    Februarie 20, 2012 at 8:10 pm

    Scorpiuțo, mă îndurerezi ! Ești puternică , ești inteligentă și pe deasupra ai și umor, ce-ți lipsește ?

     
  12. monicas10

    Februarie 21, 2012 at 11:35 pm

    Am tras un oftaaaat….
    Mi-a trebuit destul de mult să înțeleg un lucru atât de simplu, Scorpio. Orice partener de „joacă” sunt tot „eu”, la diferite nivele de evoluție, căci joaca e de fapt… evoluție. Dai și primești. Multe dintre lucrurile primite sunt imposibil de detectat, poate luni de zile… știi, simți doar că te-ai schimbat.
    Un posibil răspuns la „piesa de puzzle” lipsă. Orice om are în construcția lui cel puțin trei lucruri care e bine să fie echilibrate: mintea, trupul și inima. E zestrea pe care o primește fiecare om la naștere. Dacă dai prea multă atenție trupului și minții, atunci inima suferă. Dacă ești atent doar la „plăcerile” inimii și trupului… atunci vei avea „dureri” de cap. Dacă faci toată viața ce-ți spune inima și mintea… atunci trupul suferă, cedează.
    De la toți oamenii întâlniți am învățat câte ceva, Scorpio, și le sunt recunoscătoare pentru asta. De multe ori, lucrurile mai puțin plăcute observate la ei, sunt, de fapt, propriile mele defecte în stare latentă. E o maaaare diferență dintre „șiretenie” și „inteligență”, Scorpio… mare de tot. Doar cei inteligenți își dau seama de propriile lor defecte și caută să facă ceva în direcția aia, cei șireți refuză să recunoască, ba chiar neagă, de multe ori cu multă furie, își declină orice responsabilitate pentru propriile fapte și decizii.
    O greșeală pe care am făcut-o ani de zile, a fost credința că cineva trebuie să câștige… doar mintea ne dictează asta. Ori noi suntem oameni, avem o conștiință… cel puțin unii dintre noi știu ce e asta și cu ce se „papă”.
    O singură dată m-am lăsat dominată de orgoliu și de furie și „m-am jucat”. Dar asta e o poveste lungă… 🙂

     
    • scorpio

      Februarie 22, 2012 at 8:35 am

      Monica,eu inca mai invat…
      As dori sa iti spun ca de multe ori ce scriu nu este ceea ce pare,nu neaparat ce insir in cuvinte sunt si 100% trairile mele…Alteori sunt.

       
      • monicas10

        Februarie 22, 2012 at 6:04 pm

        …da… aici am mari probleme… îmi este imposibil să mint. Adică pot… dar refuz. 😦

         
        • scorpio

          Februarie 22, 2012 at 7:16 pm

          Monica,nu este vorba de minciuna…doar ca uneori nu este ceea ce pare..sau nu atat de profund.
          Nu mereu scriu despre trairile mele in posturi.Alteori o fac.
          Nu mereu simt nevoia sa strig pe blogul meu.Alteori o fac.
          Uneori este literatura,alteori este personal…
          Fiecare intelege ce doreste sau citeste printre randuri….
          Am retinut intotdeauna ce mi-ai scris aici si mereu ti-am multumit in gand pentru cele scrise.Eu sunt ca o ,,sugativa”..insa in practica nu aplic decat daca simt eu nevoia sa o fac.
          Asta inseamna pana la urma ca suntem personalitati diferite ca oameni,nu?
          Te imbratisez cu drag.

           
  13. monicas10

    Februarie 22, 2012 at 10:41 pm

    Învățăm și predăm mai departe, Scorpio… asta facem toată viața, iar învățătura e singurul lucru pe care îl luăm cu noi la „plecare”.
    Unitate în diversitate, asta suntem. Suntem unici și totuși atât de diferiți… da-mi place asta. Să văd mereu aceeași culoare în jur… :/
    …iar eu adaug muuuultă căldură la hug-ul trimis… că-mi place: 🙂

     

au urcat o treapta

 
