RSS

Scrisoare pentru tine…

18 Feb

Te rog, opreste-te!
O sa fie apoi prea tarziu si pentru tine….
Fara sa vrei,mi-ai facut rau…Chiar si intr-un joc de al tau,nevinovat.Pentru mine nu,am crezut in el.
Cu lucrurile in care cred si pentru care lupt,nu ma joc. Fac distinctie clara intre virtual si real.
Nu iti dai seama cat de rau imi fac cuvintele tale?Nu iti dai seama cat de mult ma ranesc?Imi adancesc durerea?
Ai avut o sansa egala ca toti ceilalti..si te-am crezut pe cuvant,pentru ca eu la randul meu nu stiu sa mint.
Rectific! Stiu sa mint..nu vreau! Este alegerea mea.
Ma poti ,,cunoaste” mai departe,nu iti interzice nimeni acest lucru.Poti deveni chiar si comentatorul meu..aici te accept.Nu ma ascund..asta sunt eu si tu ai simtit.
M-am simtit intr-un fel ca si cum mi-ar fi fost ,,violate” cele mai intime ganduri…pentru ca am avut incredere sa iti arat cine sunt eu in profunzime.Este cea mai groaznica senzatie.
Te-am ales dintre cei multi…sa intri in lumea mea.
Imi asum greseala,nu se va mai repeta niciodata,cu nimeni.
Iar daca eu,a trebuit sa platesc,pentru ca tu..un om bun..sa iti dai seama ca ai gresit si ca nu se va mai repeta,atunci ..ma impac cu greseala mea.
Nu confunda tacerea mea cu naivitatea.
O sa treaca,mereu a trecut.Tu doar ai ucis (din joaca) speranta.Va aparea din nou,pentru ca sunt o luptatoare.
Acum sunt furioasa pe mine,maine poate voi fi din nou EU.Dar ochii mei nu vor mai privi la fel…
Vrei sa iti speli ,,pacatele”???
Scrie pentru ELE….pentru toate…nu pentru mine…Eu sunt doar o floare din liliacul care tocmai s-a scuturat…
Fa-ti blog!Scrie o carte… Scrie! O faci frumos si cu durere,esti profund si ai sentimente pe care ti-e teama sa le arati celor dragi…Scrie pentru oameni,scrie pentru femei care stiu sa citeasca fraze rupte din ireal… Poti fi tu cel care spui ca esti…fara sa te cunoasca nimeni…iti poti exprima sentimentele reale sau nascute din fantezii…nascute din ganduri nerostite.
Si aici este tot virtual,insa nimeni nu e ranit.Si aici poti fi cine vrei tu,fara ca nimeni sa stie cine esti tu!
Dar atunci se va face o distinctie clara…si nimeni nu se va mai simti cum m-am simtit eu,atunci cand tu ,,vorbeai” frumos.Pentru ca va sti ca e fantezie…
Si poate…daca imi vei lasa un semn…voi veni sa te citesc… in tacere sau poate abia atunci iti voi raspunde.Sau poate nu!
Nu te mai blama,incerc sa ma gandesc ca esti omul bun pe care eu l-am perceput.Poate m-am inselat..poate nu!
Si da..asa este ,,Regretele sunt lucrurile cele mai inutile din lume.”
Restul e…nisip purtat de vant…..
Doar EU.

 
5 comentarii

Scris de pe Februarie 18, 2012 în De-ale mele...personale

 

5 răspunsuri la „Scrisoare pentru tine…

  1. claudiahankins

    Februarie 18, 2012 at 10:49 am

    „Nu confunda tacerea mea cu naivitatea”. maxim am zis! 🙂 :*

     
  2. angela

    Februarie 18, 2012 at 10:57 am

    cine te-a suparat asa tare? adu-l mort pe mana mea! ❤

     
  3. cita

    Februarie 18, 2012 at 6:21 pm

    poate ca asa e, regretele sunt inutile, dar ele ne ajuta sa aflam unde a fost eroarea, sa ne asumam greselile si… sa nu le mai repetam, nu?

     
  4. Georgiana

    Februarie 19, 2012 at 3:42 pm

    mă alătur Angelei 😀

     
  5. cleo

    Martie 27, 2013 at 8:13 pm

    Ma regasesc aici….

     

au urcat o treapta

 
