RSS

Duzina de cuvinte- Duduia

18 Feb

Ciripind marunt din buze,o duduie suduia,
Se caznea cu echilibrul,pe-o margine de sosea.
Vantul o batea in freza si parea cam ametita,
Panglica din par zburase,cu coafura razletita,
Se gandea…acum rezista,ca am dat cu Wetter Taft,
Cumparat din supermarket ,de sus de pe-al doilea raft.
Se uita lung la zapada,era multa..peste tot
Era foarte derutata si cam tuguia din bot.
Ce facea de fapt duduia? Din sertarul mintii crete
Scotocind cu frenezie,de ziceai ca-i bormasina
Nu stia(ca a uitat)unde-i este a sa masina.
Pe un ger de crapa piatra si iti tremura si frunza,
Ea calca dur prin zapada de parca intra in branza.
Dar zapada era multa si masina n-o vedea.
Si se lasa pagubasa dupa ce a inghetat
Si scotand manusa incet,scarpinandu-se in cap,
Se gandeste:
,,Destinatiile mele s-au dus dracu,eu renunt,
O sa-l sun pe domnul si-o sa-i fac si un anunt.
Implinirea mea e alta si se vede-n fundul mare.
Las masina in zapada si ma duc sa-mi iau mancare.
Poate-o supa,un piure si un creieras pane,
Ca desert mai bag si-un compot de pepene.”

Si alte ,,Duzini” la Psi,Virusverbalis,Redsky,Cita,Tiberiu, Almanahe,blogvista,anacondele,rokssana,Lolita,

 

26 de răspunsuri la „Duzina de cuvinte- Duduia

  1. tibi

    Februarie 18, 2012 at 9:20 am

    Hi hi hiii şi ha ha haaaa, o duduie suduia? 😛 Mortal! Parcă o şi văd pe biata uitucă! 🙂

     
  2. mitzaabiciclista

    Februarie 18, 2012 at 10:07 am

    vai, sărăcuţa. io mă gândesc doar la frigul îndurat…i-a îngheţat şi frunza

     
  3. Alex

    Februarie 18, 2012 at 10:42 am

    Ha, ha! Halal păţanie! Mi-a plăcut comparaţia cu …bormaşina!

    O zi frumoasă! 🙂

     
    • scorpio

      Februarie 18, 2012 at 10:57 am

      Alex,o zi buna si tie…a mea e in stand by.

       
  4. virusverbalis

    Februarie 18, 2012 at 2:23 pm

    Pe bune, iesi la ..FIX! :))

     
  5. psi

    Februarie 18, 2012 at 2:53 pm

    bormașină și wetter taft? hai măăăă…. 😆

     
    • scorpio

      Februarie 18, 2012 at 3:39 pm

      Psi,serios…merg impreuna.

       
  6. Lolita

    Februarie 18, 2012 at 3:20 pm

    Pitoreasca duduia! Sunt multe ipostaze in jurul nostru, iar daca ele ne pot fi sursa de inspiratie, de ce nu? Haios! Chiar m-am distrat! 🙂

     
  7. rokssana

    Februarie 18, 2012 at 4:13 pm

    era blonda ? te apropii tot mai tare de stilul Mitzei 🙂
    mult mi-a placut…

     
    • scorpio

      Februarie 19, 2012 at 11:16 am

      Rokssa,poate fara sa vreau ,,seman” cu Mitza…insa fiecare are stilul ei de scriere,daca ai citi si posturi mai vechi..ai observa ca scriam la fel ca si acum…

       
  8. almanahe

    Februarie 18, 2012 at 4:46 pm

    duduia seamănă cu o prietenă de-a mea, leit!
    conduce masina de ani buni, niciodată iarna, însă;
    şi nu pe distanţe mari…într-o seară m-a întrebat pe mine pe ce parte e volanul. :))

     
    • scorpio

      Februarie 19, 2012 at 11:17 am

      Noroc ca a ,,aparut” o duduie in capul meu,ca altfel chiar nu stiam ce sa fac de data asta cu ,,Duzina”.

       
  9. cita

    Februarie 18, 2012 at 6:13 pm

    waw ce mai satira! Super…
    Vad ca intre timp ai scris o scrisoare asa ca fug sa o citesc cat timp nepotii mei vad un film de desene animate si e mai liniste!
    Foarte frumusica duzina ta! 🙂

     
    • scorpio

      Februarie 19, 2012 at 11:18 am

      Cita,multumesc frumos.
      Scrisoarea…nu e decat o scrisoare….

       
  10. redsky2010

    Februarie 18, 2012 at 9:24 pm

    saraca duduita! imi place meniul, deci asta-i reteta pt dezghet: compot de pepene 🙂

     
    • scorpio

      Februarie 19, 2012 at 11:19 am

      Greu frate cu ,,Duzina” asta…noroc cu compotul si duduia 🙂 .

       

au urcat o treapta

 
